Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->W353 - Všelijaké dotazy k rekonstrukci
Klíčová slova: Motor, rám, kastle
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 251 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
30.07.18 - 19:57 ovlaky [odepsat]
Trochu mimo. Najde se nějaký šikovný autoklempíř, který by mohl dojet se svou svářečkou CO2 a vyvařit karoserii W353? Nejlépe z okolí Břeclav/Hrušovany n.J./Pohořelice. Práce asi tak na 1 odpoledne. Samozřejmě NE zadarmo. Děkuji!

 
25.07.18 - 21:47 duroplast [odepsat]
To ovlaky: Me zase napad karburator, jestli v nem neco nezadrnci ve chvili, kdy se uvolni lanko.... .

 
25.07.18 - 20:25 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To ovlaky: díky všem za rady,motor jede právě krásně,když jsem si třeba myslel,že mi odchází volnoběžka-nešlo radit,...,tak se z toho vyklubalo jen rozpadle lanko volnobezky,to gumové uložení toho lanka,jak bude cas,tak zkusím sundat ten klinak,...ps:v létě jezdím,v zimě spravuju :-)

 
25.07.18 - 18:35 ovlaky [odepsat]
To Martin Žůrek: Měl jsem tentýž problém, ale neřešil jsem ho. Motor šlapal jak hodinky, svíčky krásně cihlové, stěny válců čisté, hřídel vodního čerpadla bez problému tiše točila. Když jsem auto rozebral, tak celý motor včetně vodního čerpadla v pohodě, jedině alternátor potřeboval vyměnit ložiska. Tak jestli to bylo způsobeno tím, kdo ví?!

 
24.07.18 - 21:02 duroplast [odepsat]
To duroplast: Mozna je to signal "Konec zamoreni" pro chodce?

 
24.07.18 - 21:02 štoky [odepsat]
[e-mail]
To Martin Žůrek: Sundej klinovy řemen a poznas hned,jestli jsou to ložiska na remenici,popr. v alternatoru,ci hledat dal....

 
24.07.18 - 20:55 duroplast [odepsat]
To Martin Žůrek: Jo, to je presne ono. Najel jsem s tim uz hodne, delo se to pri obou mejch motorech.

 
24.07.18 - 18:15 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ještě jsem zapomněl dodat,že na volnobeh a pod plynem nic jako by nedrnci...

 
24.07.18 - 17:25 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Už jsem s tím najel cca 1500km co to auto mám a je to stejný,sundam za jízdy nohu z plynu a začne to jako by drncet,nebo když stojím na místě a přidám plyn a jak plyn uberu,tak to začne,když otevřu kapotu,tak mi přijde,že to jde z motoru,věnoval jsem se teď ošetřování rámu a chci začít řešit toto,aby se mi to někde nerozpadlo

 
24.07.18 - 16:45 duroplast [odepsat]
To Martin Žůrek: Nevim co to je, ale nepamatuju, ze by mi to obcas nedelalo...

 
24.07.18 - 16:05 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,mám trable s motorem,po ubrani plynu se ozve od motoru takové jako by drnceni,poradí mi někdo,jak začít postupně vylučovat třeba ložisko od vrtule,spojky,....,díky za radu.

 
22.07.18 - 19:59 ovlaky [odepsat]
To Pavel JHB: Dobře, dám tam tedy A00 + Rezistin ML + petrolej v poměru 1:1:1. Jen nevím, proč se bát oleje?! Asi všeho moc škodí... Jinak, aplikátor žádný nemám. Prostě trychtýř a teplou směs vyliju do nahřátého rámu. A jak říkáš, nechám to tam pořádně nasytit, nikam nespěchám.

 
20.07.18 - 18:09 Pavel JHB [odepsat]
To ovlaky: Doporučil bych směs ala Myslivec. Ta je desetiletími prověřená jako ideální. Nevím, jakým způsobem máš udělanej "aplikátor" já vždycky bombu s pekelnou směsí navíc ohřeju a v průběhu práce bydlí v nádobě s vařící vodou. Nic bych nevylejval pokud nechvátáš, ta rám několikrát otočit a co potom vyteče, to vyteče.

 
19.07.18 - 13:23 ovlaky [odepsat]
To myslivec: Díky. Bojím se, že jak to tam půjde se vzduchem, tak ven to vyletí ještě rychleji. Přeci jen je to uzavřená dutina se dvěma malými dírami. Prostě bych nechal nahřát rám (na slunci), také A00 a až bude v tekutém stavu, tak přidat Rezistin ML, Konkor 101 a petrolej v poměru 1:1:0,5:0,5, protože olej bude v podobné konzistenci jako petrák. A jestli toho bude moc, tak to zpět vylévat nebudu, ale nechám to tam.

 
16.07.18 - 23:59 myslivec [odepsat]
To ovlaky: všechno dobrý, my děáme ML A00 petrolej aby to bylo tak akorát hustý, aplikace samotřejmě vzduchem..

 
15.07.18 - 20:32 ovlaky [odepsat]
Čím doporučujete vylít dutinu rámu? Rám je natřen na černo, takže ho stačí nahřát na slunku a aplikovat nějakou směs, která se bude díky vyšší teplotě lépe roztékat. Mám k dispozici Konkor 101, A00, Rezistin ML a petrolej. Co a v jakém poměru to namíchat? A nakonec tu směs tam nechat nebo celou vykapat ven? Převodový olej ano/ne? Děkuji mnohokrát.

 
9.07.18 - 17:21 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Jawamaniak22: Zdravím,v pohodě,tu velkou hadici jsem dnes vyměnil,ta původní byla spuchrela jako prase a možná ten benzin v kufru smrděl přes ni,počkám na výsledek a kdyz budu pokračovat dál,možná mi jen v kufru smrdela lahvicka od oleje proplachla benzinem :-)

 
9.07.18 - 15:54 Jawamaniak22 [odepsat]
máte pravdu, omlouvám se, blbě jsem si to pamatoval.... je potřeba shodit i tu tlustou hadici a povolit dva desitky šroubky pod dvířkami nádrže, vedle víčka... pak se uvolní pod blatníkem plech do kterého jsou tyto dva šroubky zašroubovány (taková příruba) a celé hrdlo se uvolní, jestli ale půjde vyndat bez sundání blatníku, to z hlavy už nevím, je to 9 let co sem to dělal...

 
9.07.18 - 12:04 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Jawamaniak22: ta tlustá hadice je v pohodě,ale ta o menším průměru mi končí někde v blatniku....

 
9.07.18 - 09:42 Jawamaniak22 [odepsat]
To Martin Žůrek: proč bys to dělal??? V kufru je hadička nasazená jedním koncem na trubičce z nádrže a druhým na trubičce z nalevácího hrdla, z kufru nasadíš novou na oba konce a vesele tankuješ....

 
8.07.18 - 20:33 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Kdo prosim poradí W353 limusina,jak se dá jednoduše vymenit "odvzdusnovaci" hadicka od hrdla nádrže k nádrži,musí se sundat celý pravý blatník?Dík za radu

 
2.07.18 - 21:57 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: pruzinka,žárovka,to vše tam je,musím prověřit to ukostreni,až mi vyjde čas,díky za rady

 
2.07.18 - 15:19 Pavel JHB [odepsat]
To Martin Žůrek: Předpokládám, že se jedná o origo W spínač (ne ten DDR přídavnej panel) tak ten musí být ukostřenej jak píše šedý vlk. Faston je vpředu na kleci. Je třeba ještě zkontrolovat jestli je pod žárovkou ta pružina. Pokud ji někdo ztratil, tak už nevím jak to tam je, ale myslím, že ji tlačí do toho "hrnečku" ve spínači.

 
28.06.18 - 14:37 Martin Žůrek [odepsat]
To šedý vlk: budu se muset podívat na tu kostru....,dík za radu

 
28.06.18 - 11:31 šedý vlk [odepsat]
To Martin Žůrek: Objímka se žárovičkou je čtvercová, musí být zasunutá kontaktem na objímce proti kontaktu ve spínači a konektor na objímce ukostřený.

 
27.06.18 - 21:55 netOpýr [odepsat]
To Martin Žůrek: zkoušel si tu žárovičku ukostřit?

 
27.06.18 - 21:28 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahojte,mám dotaz k zapojení předních mlhovek,mám to zapojené přes relatko,vše funguje kromě žárovky ve spinaci mlhovek,ne a ne se rozsvítit při zapnutych mlhovkach,neměl jste někdo podobný problém?Spínač i žárovka jsou ok.dík za radu

 
24.06.18 - 01:23 Milan353 [odepsat]
To Pavel JHB: Taky si to myslím,jenom u W od roku 75.

 
13.06.18 - 00:12 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Drobná technická ode mne Nebylo to náhodou obráceně Š130/1203 mají brzdy z W353?? IMHO W353 od 77 130 od 81

 
9.06.18 - 19:55 ovlaky [odepsat]
Jakým způsobem čistíte řízení? Stačí sundat spodní kryt, vypláchnout např. petrolejem a dát novou vazelínu (A00)? Kolik jí tam patří a kam se má přesně dát? Děkuji.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-251]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.087845, 17.08.18 - 22:35:26, uptime : 66 dnů 23 hod 49 min, volné místo : 12829 MB
<- srpen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Carlos alias Čmelák Kája
Taťka Šmoula