Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->W353 - Všelijaké dotazy k rekonstrukci
Klíčová slova: Motor, rám, kastle
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 150 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
17.01.18 - 14:34 ovlaky [odepsat]
Nevíte, co je to za typ podložky? Talířová, prohnutá či kónická (kuželová)? Dává se na čepy všech závěsných ramen. Díky.
PŘÍLOHA (img_20180117_131912.jpg)

 
6.01.18 - 22:01 Pavel JHB [odepsat]
To ovlaky: Nedavno tady byly prostředky za krásnou cenu v inzerci. Pokud seženeš nepobité, není problém dát nachromovat a chrom bude kvalitnější než původní.

 
4.01.18 - 21:05 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To ovlaky: burza v De, tam jistě.

 
4.01.18 - 20:20 ovlaky [odepsat]
Lze ještě v dnešní době sehnat původní chromované nárazníky na W353 ve slušném stavu, nebo nejlépe nové? Díky!

 
2.01.18 - 19:51 duroplast [odepsat]
To Martin Žůrek: Doporucuju sjednotit, teda vymenit karbec nebo hrnec.
Hrnec pro sedr je vetsi nez pro bvf.

 
2.01.18 - 12:26 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj, mám W353 rv 79,v dávné minulosti předělaný na karbec SEDR.Víte někdo, v čem VŠEM se liší hrnec na filtr pro BVF a SEDR?V podstatě mám starý typ hrnce překopaný pro použití na SEDR.
Jde mi zejména o průměr hadice saní na spodním dílu hrnce, která již potřebuje vyměnit. Na původním horním víku mám přidělaný ten odfuk z karbecu + zkrácenou tu sací trubku.Ze spodního dílu hrnce jde hadice saní do karbecu.Napadlo mě, zda hrnec zrovna neupravit tak,aby průměr spodního hrdla byl stejný s průměrem hrdla na karbecu - tzn. jedna hadice v kuse, když už budu mít ten hrnec sundaný, můžu to nechat překopat,než ho nově stříknu barvou.Díky za rady.
Taky vím, že poslední hrnce mají sací trubky dvě.

 
23.12.17 - 21:26 Pavel JHB [odepsat]
To zurekmartin: Připomeň se na mail, musím zajít do ddruhé garáže.

 
23.12.17 - 17:29 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: ahoj,foto by bylo fajn.předem dik

 
23.12.17 - 12:05 Pavel JHB [odepsat]
To Standa1443: Jsou i chromované na 19ctku, ale jsou o kousek delší. Mám je na T, mohu vyfotit.

 
21.12.17 - 19:19 Standa1443 [odepsat]
To zurekmartin: původně byly krytky matic plechové chromuvané, teď mají na pumpách plastové v barvě chromu, ale nesmíš dlouho brzdit, ať se neroztaví a neuleti. Pak jsou i nerezové matky na 21-klíč

 
21.12.17 - 14:00 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
Nechci zakládat nové téma,... příští rok si chci dát ty malé chromové středové krytky na kola, kdo je máte, dáváte si tam ty chromované krytky matic nebo se dá koupit přímo pěkná chromovaná matice, dík za radu

 
15.12.17 - 15:25 ovlaky [odepsat]
To myslivec: Čistě z estetického důvodu. Nelíbí se mi, jak ta litina po čase zrezne, nedělá to pak dobrý dojem. Navíc, není to tak finančně náročný...

 
15.12.17 - 14:48 myslivec [odepsat]
To ovlaky: na co proboha metalizovat brzdové kotouče???

 
15.12.17 - 14:36 ovlaky [odepsat]
Je pravda, že se dají šopovat pouze předem otryskané materiály? Chtěl jsem nechat metalizovat nové brzdové kotouče (absolutně bez koroze) mimo třecí a dosedací plochy a bylo mi řečeno, že to nelze bez otryskání. A moje otázka zní, proč? Jestliže je materiál čistý, pak je zbytečné jej ještě pískovat... Navíc brzdový kotouč by měl být primárně celý hladký, což by se tímto porušilo. Díky.

 
7.11.17 - 20:04 Pavel JHB [odepsat]
2
-0
2
To Pavel JHB: Pokud někoho zajímá značení, tak tady je přehled.
PŘÍLOHA (druhy_simeringu.jpg)

 
7.11.17 - 16:41 ovlaky [odepsat]
To Pavel JHB: Měl jsem podobný názor. Na internetu jsem se snažil získávat informace o guferách, ale na každé stránce bývá jen půlka informací. Až teď jsem zjistil, že dvoubřité gufero a gufero s prachovou je jedno a to samé. Zkusím něco objednat. Ale je tam pěkný cenový rozdíl mezi těmi materiály.

 
6.11.17 - 19:59 Pavel JHB [odepsat]
To ovlaky: Každopádně jsem byl mnohokrát varován před sineringy, kde výrobce je nějaké jméno, nemůžu si ale vzpomenout.

 
6.11.17 - 19:55 Pavel JHB [odepsat]
To ovlaky: Na to neexistuje uspokojivá odpověď. Musíš se trefit. Já dávám všude klasiku, někdo doporučuje silikonové. Každopádně Jsem na motorce 4x vyměnil simerig, než byl "použitelnej" Nejmíň vydržel 83 km (slovy osmdesáttři) V tomto případě bych asi nedával ani dvoubřité.

 
5.11.17 - 20:51 ovlaky [odepsat]
Co používáte za gufera do nábojů kol mimo originály? Myslím tím, z jakého materiálu, aby odolávaly teplotám a tukům a jaký tvar, jestli s jedním břitem a prachovkou nebo bez prachovky (aby prachovka nevybrousila drážku v přírubě, jak se někdy silou materiálu stává)? Rozměry jsou jasné. Díky!

 
14.10.17 - 20:10 Nepér [odepsat]
Mám originál DDR couvačku i mlhovku!

 
13.10.17 - 18:50 Myslivec [odepsat]
To ovlaky: jo, to jsem špatně pochopil... jinak když se z https umaže to s, tak je odkaz proklikávací. Vypadá to, že jsou oboje originály. Otázka je, jestli v reálu mají to samé co na fotce, ale snad jo.


 
13.10.17 - 18:23 ovlaky [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Použít další brzdové světlo mě ani nenapadlo... Na osobáku nevidím jediný důvod jeho použití, maximálně na kamionu.
Jinak díky za informaci, potěšil jsi mě. Když už budu kupovat tu zpátečku, chci DDR, tak jsou tyto dvě úplně identické? https://www.sbazar.cz/adambmw/detail/20308057-ruhla-orignova-couvackawartburgtrabantifa
https://www.autotypautodily.cz/cz-detail-188870-svetlo-zpatecky-couvacka-ddr.html

 
13.10.17 - 17:06 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To ovlaky: couvačka určitě proč ne, 3. brzdový světlo musí být homologovaný a je to teda krutě nedobová věc...

 
13.10.17 - 16:40 ovlaky [odepsat]
Je dovolené mít vzadu "doplňkovou" zpátečku? Já jen, když už tam budu mít na levé straně mlhovku, tak ať to nevypadá blbě, tak bych tam na pravou stranu dal couvačku... Díky!

 
5.10.17 - 12:37 Bastr [odepsat]
[www]
To ovlaky: Pokud vedle Tvé přezdívky u seznamu přihlášených uživatelů vpravo svítí zelená obálka, tak to znamená, že máš soukromou zprávu.

 
4.10.17 - 19:45 ovlaky [odepsat]
To Pavel JHB: S těmito nákupy nemám zkušenosti a asi ani do budoucna mít nebudu. Zatím jsem všechno sehnal v Čechách...
To Bastr: Mám zájem! Můžu se zeptat, kam jsi mi psal? Na e-mailu nic nemám. Ten v kartě funguje. Zkus to prosím Tě ještě jednou. Děkuji!

 
4.10.17 - 11:54 Bastr [odepsat]
[www]
To Pavel JHB: Ovlakymu jsem psal, že mám nové kusy k prodeji ještě večer 13.9., ale pořád bez odpovědi... Zřejmě nemá zájem.

 
3.10.17 - 03:07 Pavel JHB [odepsat]
To ovlaky: Vždyť jsis tam dal 2 odkazy, tak jim napiš, oni přihodí kolem 5ti éček za dopravu (tzn. vlastně stejně jako naše úžasná pošta do vedlejší vesnice) a máš to doma Já takto kupoval před pár týdny startovací tlačítko do staré Yamahy Problém je akorát někdy s platbou, např v rakousku mají často účet u obdoby naší kampeličky a naše úžasná banka chce poplatek přes 200,- Pak musíš sehnat někoho, kdo dělá v zahraničí a má tam účet. Někdy jsou tyhle kšefty na předržku. Já kupoval loni blatník na českou motorku, vyráběný u nás. Prodávají ho ale pouze v cizině (pročpak asi???). Platila to moje spolužačka z jejího rakouského účtu, poslali to její kolegyni, která bydlí 1km za hranicema, ta jej odvezla 40 km do práce a odsud jel z5 ke mně domů. Prostě ať žije EÚÚÚÚ


 
6.09.17 - 11:53 ovlaky [odepsat]
To pd121: Tady jsem našel staré téma, kde se to řešilo. http://www.trabime.cz/trabi.php/trabi.php?id=60&tid=2862 Malá axiální vůle tam teda má být, ale radiální ne. Ovšem do jaké míry ta vůle může být, to nikdo neví...
Jinak, u těch poloos v kloubu asi zřejmě nemá být žádná vůle, jinak by to nadělalo za čas velkou paseku, je to takto u všech aut.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.167372, 19.01.18 - 08:28:14, uptime : 378 dnů 10 hod 1 min, volné místo : 13104 MB
<- leden
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
novis