Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->W353 - Všelijaké dotazy k rekonstrukci
Klíčová slova: Motor, rám, kastle
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 279 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
22.10.18 - 18:44 Martin Žůrek [odepsat]
To Pavel JHB: dík za všechny rady,bývalý majitel byl řidič náklaďáku,tak si nedělám iluze o šetrné použití řazení :-)

 
21.10.18 - 19:40 Pavel JHB [odepsat]
To zurekmartin: Občas se to stane, svědčí to o neurvalém zacházení s řadičkou. Svařit dát novej návlek, ideálně takovej ten červenej gumoplast s zoubkama. Ta vidlička by na to měla jít "akorát" jinak je velkej krok řadicí páky.Když už to budeš mít rozklobaný, tk zkontroluj vůli faudy kloubku a jestli tan tlumič nelítá sem-tam.

 
20.10.18 - 19:51 Martin Žůrek [odepsat]
To Hraboštraboš : líp bych to nerekl

 
20.10.18 - 19:32 Hraboštraboš  [odepsat]
To zurekmartin: Vždycky se zdrbe to, co buď není doma, nebo se špatně shání, nebo se špatně mění. Obvykle se to dá zkombinovat vše dohromady.

 
20.10.18 - 18:24 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
To Hraboštraboš : Ahoj,tak jsem to našel,není to ta vidlicka u radici páky u volantu,ale v motorovém prostoru u stěny je zlomená taková malá vodorovna zasunuta tycinka jako by se zavítem a možná i pruzinkou ci co. :-(

 
20.10.18 - 13:35 Hraboštraboš  [odepsat]
To zurekmartin: Vidlice řadící páky praskla, vyměnit šaltru. U wartburga se to občas stane.

 
20.10.18 - 13:34 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,prosím o radu,kde začít hledat poruchu,chtěl jsem se dnes projet a nejde mi zařadit zpatecka,ostatní kvalty jdou radit jako po másle,když ji zaradim,tak se radici páka neudrží v poloze zpatecky a i kdyz ji pridrzim,je tam 1 :-(

 
24.09.18 - 13:28 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Aleš: Ahoj,zatím jsem na nic nepřišel,kamarád ma podobný problém a taky nevi,co to může rachotit,kdyby prý něco na klice,tak by se to víc trepalo,kdyby něco u pistu,tak to by prý byl jiný rachot,hlavně to nemá souvislost s otáčkami,drnci si to pořád stejně,napadá mě predni díl výfuku,který je k.o.,jestli v něm něco neklepe.

 
17.09.18 - 21:03 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,mohl by mi prosím někdo z vás změřit,v kterém místě na dveřích jsou umístěny zpětné zrcátka,myslim ty kovový na rámu u okna,díky moc,nespěchá to.

 
3.09.18 - 22:57 jawamaniak22 [odepsat]
To Martin Žůrek: já vsázím na ložiska na klice, měl jsem to samé při nájezdu 95 tis. od výroby...

 
3.09.18 - 18:47 Martin Žůrek [odepsat]
To Aleš: Ahoj,tak ani po odpojení tlumiče hluku,ani hrnce sani se to neztratilo.Ani po vypnutí volno běžky žádná změna

 
3.09.18 - 14:14 Aleš [odepsat]
To Martin Žůrek: Dej pak vědět.

 
3.09.18 - 12:18 Hraboštraboš  [odepsat]
To Martin Žůrek: Tlumičem sání zatřep!

 
3.09.18 - 07:51 Martin Žůrek [odepsat]
To Aleš: mám jikov,ten tlumič zkusím,je pravdou,ze jsem včera okolo něj taky hledal,ten hluk se může přenášet různě,je slyšet jako by u hlavy,u te hridele
puvodne jsem si myslel,ze to jde od vrtule,ale Tu jsem včera vyloučil,to tlumič zkusím sundat a nastartovat,to jsou jen 4 maticky

 
3.09.18 - 07:39 Aleš [odepsat]
To Martin Žůrek: No, přidám jednu zkušenost - ještě bych se zeptal, co máš za karburátor. Stalo si mi u Jikovu, že se uvnitř rozpadl ten hrnec, co je na karbeci nasazen, a hrozně rachtal, což právě frekvence rachtání nebyla vůbec závislá na otáčkách.

 
3.09.18 - 04:46 Martin Žůrek [odepsat]
To Hraboštraboš : as Navíc mi přijde zvláštní,že ten zvuk je jako by monotónní,nezávislý na otáčkách motoru.

 
3.09.18 - 04:39 Martin Žůrek [odepsat]
To Hraboštraboš : prehlidl jsem se,200 uz je rozdíl :-)

 
3.09.18 - 04:35 Martin Žůrek [odepsat]
To Martin Žůrek: To Hraboštraboš : já toho wartase dostal,neměl důvod tajit km.

 
3.09.18 - 04:32 Martin Žůrek [odepsat]
To Hraboštraboš : S tím už počítám,ze se mi bude muset na ten motor někdo podivat, ten zvuk jsem prostě zkusil popsat,údaje o km od původního majitele,měl to zapsané v notýsku,jestli 15 nebo 20 bude docela jedno,jak říkáš,blbě se to hledá....,navíc dnes je šikovných na 2t docela málo

 
2.09.18 - 21:57 Hraboštraboš  [odepsat]
To Martin Žůrek: Jestli můžu poradit, u motoru se blbě určuje podle popisu, co kde haraší a proč. Nejrozumnější bude ukázat vůz někomu, kdo tomu opravdu rozumí a především 2T motoru a ten ti řekne na beton. Jinak dostaneš nepřeberně rad, ale nic moc si nepomůžeš. Říkáš třeba, že slyšíš sypání kuliček. Kde máš v motoru kuličky? Na klice, takže kliku na generálku???Mimochodem, jak víš, že vůz byl po GO? Že najel 15tis. a ne třeba 215tis?

 
2.09.18 - 20:52 Martin Žůrek [odepsat]
To Vladimír: ještě musím dodat,ze ma sice málo najeto,ale po těch cca 15tis.km po g.o. stal 10let v garáži,ač suché,ale mohlo něco vyreznout,dnes jsem sundal klinak a zjistil jsem,ze to jde z motoru jak při klesajících,tak vzrůstajících otáčkách,či v ustalenych,ale přijde mi,ze vyse otáček nemá vliv jako by na ten hluk,je to takové monotónní,sypani kuliček,ještě me teď napadlo,ze jsem měnil lanko volnobezky,nemůže být špatně seřízena volnobezka? Jak zkontrolovat její seřízení?

 
2.09.18 - 13:56 Vladimír [odepsat]
To Martin Žůrek: Žádný stres. Ty písty dělají akorát hluk. U čepů je to horší, tam když se to bude zhoršovat a drnčení bude již vysoké je nebezpečí vytrhávání materiálu jehliček a čepu případně rozsypání kleci. Jde hlavně kolik se jezdí km ročně. Ale 15 tis po GO by se mi toto nelíbilo ani trochu. Já mám po GO najeto 160 a motor pořád tichý....

 
2.09.18 - 13:06 Martin Žůrek [odepsat]
To Vladimír: uvidíme,ale moc jste me nepotesili :-(

 
2.09.18 - 08:43 Vladimír [odepsat]
To Martin Žůrek: Tyto zvuky též dělají volné písty. Při přechodu na volnoběžné otáčky "vaklají" v bloku. Jestli je motor po GO nejspíš udělal někdo velkou vůli pístu ve válci. Nebo jak již bylo dříve psáno zvolil tenčí jehličky na pístních čepech. To vydává velice podobné zvuky též při přechodu na volnoběh.

 
1.09.18 - 18:50 Martin Žůrek [odepsat]
To Milan353: když nebude zítra pršet,tak ho chci projet a trochu se podívat,odkud se ten zvuk line.....

 
1.09.18 - 18:29 Martin Žůrek [odepsat]
To Milan353: měl by mít najeto 15tis km od g.o.

 
1.09.18 - 15:32 Milan353 [odepsat]
To Martin Žůrek: Kolik má najeto?Většinou to dělají volné jehlové ložiska pístních čepů.Toto dělá při klesání otáček,ale né celou dobu,jen po začátku klesání ot.

 
20.08.18 - 17:44 ovlaky [odepsat]
Opravdu se má takto složitě dotahovat hlava válců motoru? Má se to těsnění skutečně máčet v nějakém oleji? http://www.w353.cz/technika/motor.html Nebo to udělat podle Dršaty jednou na jeden předepsaný moment? Děkuji.

 
30.07.18 - 19:57 ovlaky [odepsat]
Trochu mimo. Najde se nějaký šikovný autoklempíř, který by mohl dojet se svou svářečkou CO2 a vyvařit karoserii W353? Nejlépe z okolí Břeclav/Hrušovany n.J./Pohořelice. Práce asi tak na 1 odpoledne. Samozřejmě NE zadarmo. Děkuji!

 
25.07.18 - 21:47 duroplast [odepsat]
To ovlaky: Me zase napad karburator, jestli v nem neco nezadrnci ve chvili, kdy se uvolni lanko.... .

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-279]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.114350, 24.10.18 - 07:38:13, uptime : 9 dnů 12 hod 49 min, volné místo : 12336 MB
<- říjen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Trabimil