Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Klakson "šaliny"tramvaje
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 46 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
6.12.17 - 10:48 lil B.G. [odepsat]
To Juraj: Lze i koupit jako "dýnko" tlakové nádoby. Na bazoši takhle člověk prodává repliky (bez upozornění)

 
6.12.17 - 09:39 Juraj [odepsat]
Mne uz davnejsie vrtala hlavou myslienka zvonku z tramvaje. So zvarackou rozbrusovackou a motorkom na 12V by sa dala vyrobit doma. Teoreticky by stacilo zohnat na srotovisku expanzku z cerpadla, odrezat privarene veko a pouzit ho ako zvoncek do ktoreho by mlatil motorcek nejakym zavazickom.

 
18.11.17 - 21:56 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Martin: tohle neni uplně komodita, co by se dala "prodávat" ...

 
17.11.17 - 18:44 Martin [odepsat]
[e-mail]
To Filip: Zdravím, neprodáváte náhodou nějaké zvonky?

 
12.01.14 - 18:30 Jirka LP [odepsat]
[e-mail]
To aleš: beru,beru,beru!!!!!
Na tel. 736 629 927 napiš cenu, zDDRavě respektuji.

 
12.01.14 - 17:57 Ori [odepsat]
To aleš: mam zajem, co za nej?

 
12.01.14 - 10:46 aleš [odepsat]
[e-mail]
prodam zvonek s regulací otaček original

 
27.06.12 - 22:46 Filip [odepsat]
To Karel: neměl, zkus inzerát.

 
26.06.12 - 22:17 Karel [odepsat]
To Filip: a neměl bys ponětí, kde by se dal sehnat origo zvonek, ať se nemusím starat a výrobu? Ty bys třeba nějaký na prodej neměl?

 
24.06.12 - 22:50 Filip [odepsat]
To karel: zdarec, pár zvonků už sem předělal na 12v a motorky sou nejlepší ze starejch aut z větráku topení někde v kabině. žigul, warbec a pod. pokud seženeš origo zvonek tak to závažíčko co mlátí do cilindru má díru na osu 6mm a to mají právě tyhle motorky. na jednom mám nějakej jinej cilindr, není lisovanej z tlustýho plechu ale odlitek a nezní jako šalina. zvonění zdar. jo a pokuta za to může bejt do 10 tisíc

 
20.06.12 - 23:53 netOpýr [odepsat]
To Standa1443: co je to chladič a kde to v trabantu najdu

 
19.06.12 - 19:55 Standa1443 [odepsat]
To Karel: sahara je motorek s ventilátorem na chladič

 
19.06.12 - 19:53 Karel [odepsat]
To majkl_bb: omlouvám se za neznalost, ale saharou myslíš co? ten deklík jsem si koupil v italinoxu , tak bych to chtěl zkusit sestrojit.Snad to bude fachat.

 
19.06.12 - 19:50 Karel [odepsat]
To antenka: nebudeš mít ještě jeden ? :)

 
18.06.12 - 20:59 Killer Koly [odepsat]
omlouvam se, ale pred cca mesicem jsem tam cosi hledal a mel tam multitonovou sirenu. jeden z tonu byl prave zvonek tramvaje. kdyz jsem daval odkaz sem na stranky, tak jsem si nevsiml, ze tu sirenu uz nema v nabidce. nicmene to neznamena, ze to nebude v nabidce nekdy priste nebo to nebude nabizet jiny prodejce, napr tady www.conrad.cz

obecne jsem chtel rict, ze tato sirena by dokazala nahradit originalni zvonek. chce to jen hledat po internetu.

 
18.06.12 - 15:47 antenka [odepsat]
[e-mail]
To Páca: Taky jsem tam nic nenašel-co by nadobovalo ZVUK ŠALINY?Já ho snad za týden budu mít-nový a 12V???

 
18.06.12 - 13:25 majkl_bb [odepsat]
To karel: Motorek můžeš mít z čeho chceš, ale musí mít nějaký otáčky, takže nejlíp ze sahary. S motorem ze stěračů by to nezvonilo. Hlavně záleží na tom cylindru. Ten musí být přímo z tramvaje.

 
17.06.12 - 23:09 Páca [odepsat]
Ať čtu všechny popisy stavebnic u Flajzara jak chci, tak jsem tam nikde nic napodobujícího zvuk tramvajového zvonku nenašel ????


 
17.06.12 - 18:46 Killer Koly [odepsat]
To Karel: tak si poradne precti popis. na kole by to asi moc nefungovalo. je to totez jako normalni sirena, pripoji se to na velky reproduktor. u aut s vystraznou zvukovou signalizaci je obdobne zarizeni (jestli si myslis, ze tam behaji krecci v kolotoci, tak se do nejake sireny podivej)

 
17.06.12 - 16:41 Karel [odepsat]
To Killer Koly: no je to snad super , ale pro malé děcka na kolo. Já to chcu do auta.

 
17.06.12 - 13:36 Killer Koly [odepsat]
a co zkusit neco takoveho:
http://www.flajzar.cz/stavebnice/zvonky-sirenky/
nebylo by to na prvni pohled videt a dokaze to imitovat nejen zvonek tramvaje, ale i policejni sirenu, hasice a spoustu dalsiho

 
17.06.12 - 11:47 karel [odepsat]
[e-mail]
To Ondra Ptak: Nazdárek. Sháním taky ten zvonek. Vím ale, že ho bude problém sehnat a tak bych chtěl vědět,jestli se dá sehnat jenom tem motorek, anebo jestli je možno použít nějaký jiný, např. z nějakého osobáku na 12V , třeba ze stěračů nebo pod.. dík za odpověď

 
21.05.12 - 08:44 Rosťa [odepsat]
[e-mail]
To Ondra Ptak:

Škoda,
díky za odpověď

 
19.05.12 - 14:54 Ondra Ptak [odepsat]
To Rosťa: Bohuzel uz ne, diky skrtum a snizovani nakladu byl propusten

 
19.05.12 - 10:39 Rosťa [odepsat]
[e-mail]
To Ondra Ptak:

Dobrý den,
máte ještě možnost sehnat ten zvonek z tramvaje?

 
22.03.12 - 21:24 majkl_bb [odepsat]
To Vladimír: Ale jo, to nepopírám. Šalinou v létě nejezdím, ale je fakt, že když do ní musím vlézt, vybírám si starý vozy, protože se tam dá udělat průvan. To ale není vyloženě problém nových vozů, ale oken. Říkalo se, že posuvný okna už nesmí být, ale prý to není pravda. Kdyby se chtělo, byly by tam. Taky vzduchotechnika by se dala udělat líp, stejně jako sedadla. To jsou věci, co by se daly nějak vyřešit, kdyby se ovšem chtělo. Nevím, jak v 15T, ale 13T (14T) jsou uspořádáním hrůza. U nás je ale vidět, že se chce, protože posledních 8 ks už přišlo bez podélných lavic, v uspořádání 1,5+2 a tam se dá procházet. Myslel jsem to tak, že 15T má dobrou koncepci vozu, co se týče počtu otočných podvozků a rozložení váhy vozu. Pohon je sice složitej, ale tak je to i dnes v jakýmkoliv autě, pokud to není licenčně vyráběnej Golf odkudsi z Afriky. Vozy se zrychlovačem, nebo tyristory se už prostě vyrábět nebudou. Wany jsou dobrý, ale obávám se, že za 40 let už se nebudou generálkovat, ale rovnou šrotovat, protože budou hodně zastaralý. Kompromisem by mohly být ty nižší wany, co mají nějakej kousek v Plzni. Výška podlahy je jako u 14T, ale s otočnými podvozky, což je přesně to, co bychom potřebovali. Asi ale škodovka utrousila větší bakšiš, že se nakupují zrovna ty jejich, podle mě předražený vozy. A vo vo votom to je...

 
21.03.12 - 11:17 Vladimír [odepsat]
To majkl_bb: Nevím jak v Brně, ale v Pze na 14 i 15T cestující značně nadávají, obzvláště v letních měsících. Jejich větratelnost je naprosto otřesná a ve voze je nedýchatelno. A o prostornosti a možnosti pohybu ve voze obzvláště u vozu 14T darmo mluvit. Rovněž dřevěné sedačky v 15T lidem též nevyhovují, jsou pravoúhlé, takže se v nich nedá sedět a hlavně jsou nějak divně vyspádované, že z nich všichni i při slabé brzdě, či jízdě z kopce sjíždí...
Pokrok je pokrokem, když stávající které nahrazuje předčí nejlépe ve všech směrech. V tomto případě se o pokroku mluvit nedá. V depu si všichni rvou vlasy, co za složité hrůzy musí opravovat, polovina tratí na tyto vozy nemá parametry, vozovny se musí přestavovat a instalovat do nich nová drahá zařízení atd atd atd..... To zejména dnes v době, kdy by se měla počítat každá koruna je naprosto zbytečné. Naprosto by postačilo stávající T3SU a T3M, které ve velkém mizí do kovošrotu či Koreje a mají v karoserie stále v perfektním stavu upravit na nízkopodlažní provedení T3.PLF tzv. Vany, jichž je v Praze cca 40 ve vozovně Vokovice, úprava stojí v porovnání s nákupem nových vozů "pár korun", provozně jsou naprosto spolehlivé a jejich údržba je též velmi jednoduchá a levná.... No a cestujícím samozřejmě vyhovují lépe jak ty zmiňované.....

 
19.03.12 - 10:32 majkl_bb [odepsat]
1
-0
1
To Vladimír: U nás už máme asi jen dva sólo vozy se zrychlovačem a v druhé vozovně mají ještě nejaký K2 a možná i soupravy T3, takže se obávám, že se se zrychlovačem už neprojedu. Taky jsem s tím jezdil rád. Jenže pokrok nezastavíš. Jako cestující si raději vlezu do nízkopodlažního vozu, i kdyby se s ním řidiči jezdilo kdo ví jak blbě. Že jsou potřeba vozy obměňovat, o tom snad krom pár lidí nikdo nepochybuje. Jde ale o to, čím se nahrazuje... Ta smlouva na 250 15T je fakt peklo. Pokud 15T není spolehlivá, věřím, že se to časem vychytá a budou dobře sloužit. Všechno jde, když se chce. My už rozchodili i ty RT6. S každým novým vozem jsou problémy. I s T3 byly a věřím, tehdejší zastánci starých dřeváků a plecháčů je neměli rádi. Stejný to určitě bude za 40 let, až vám je budou šrotovat. Budete řvát Nechte nám starý dobrý 15T

 
18.03.12 - 19:34 Vladimír [odepsat]
To Standa1443: Naprostý souhlas! 14T a 15T jsou má noční můra, jsou to nepovedená kolejová vozidla, která si nezaslouží být nazývány tramvajemi ! A těch peněz co stojí jejich pořízení a údržba. Darmo mluvit! Smlouva na nepotřebných 250ks 15T se nedá vypovědět, nebo dá, ale storno poplatek je 100%. Ať žije provize...
Jen výměna čelního skla 15T trvá týden a vyjde téměř na 100 tisíc!!!!!
Tramvaj = T3. V jednoduchosti je krása! Ve St,Čt a Pá jsem si po velmi dlouhé době zajezdil se zrychlovači a byl jsem v sedmém nebi! Za 16. let co jezdím, jsem s touto výzbrojí a typem vozu nejspokojenější. Bohužel vozy mizí jak loňský sníh s příchodem jara a na časy, kdy se po Praze proháněla tisícovka zrychlovačů mohu jen se smutkem vzpomínat! Ale navždy si budu vážit toho, že jsem měl tu čest řídít 1. sériově vyrobenou T3 s ev. č. 6103 a další vozy z této první série z roku 1962.

 
16.03.12 - 09:36 majkl_bb [odepsat]
To Strýc alias Myslivec, Standa1443: Hoši, sice jsme už trochu mimo téma, ale taky jezdím nejradši s T3. Podařilo se mi dosáhnout toho, že za poslední 4 měsíce jezdím téměř výhradně s posledními kousky T3M, případně s T6. Minulej týden jsem ale dostal výměnou za T6 tu šedivou tlamu 13T a tak jak s tím nejezdím rád, musím uznat, že nouzová brzda u toho je něco, co jsem ještě nikdy nezažil. Dokonce i T6 se může jít zahrabat. Byl jsem nucenej asi poprvé za dobu co s 13T jezdím, tam asi ve čtyřicítce prásknout kolejovky až na doraz. Měl jsem pocit, že vypadnu předním oknem, jak jsem to nečekal. Dokonce i zrcátko povolilo, otočilo se s tím ramenem a řízlo do čelního skla. Kamery jsem měl vypnutý a vnitřní zrcátko sklopený, ale jestli v tom voze někdo stál, musel rázem ležet na zemi :) Přetížení 3G a asi 15m brzdné dráhy. Tak jak je ten vůz koncepčně debilní, po technické stránce je to luxus. Naše Vária jsou mc pěkný a jelikož mají 360 Kw na sólo vůz, jezdí se s nimi fakt luxusně, ale škodovce se po technické stránce nemůžou vyrovnat. I tak bych radši za našich 50 škodovek viděl jezdit radši 100 Várií, když stojí poloviční peníze.

[1-30]   [31-46]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.113277, 11.12.17 - 19:51:30, uptime : 339 dnů 21 hod 24 min, volné místo : 13545 MB
<- prosinec
2017
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Čouda
Krteczek
RadekK