Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Co je to za díl?
Klíčová slova: díl, co je to
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 764 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
2.12.17 - 14:25 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To lil B.G.: Nějak podobně, ba ještě hůř jsem rozerval poslední díl na Mozgálovi. Auto mělo po "výbuchu" pocitově 200 koní navrch

 
2.12.17 - 01:14 habr [odepsat]
[www]
2
-1
1
To lil B.G.: Příčinou závady výfuku je vybitá baterie v závislosti na vhodném kopci - jednoznačně! Nebýt vybité baterie a dostečně kvalitního kopce, nedošlo by k nasycení výfuku nespálenou směsí s následním zapálení tím i k explozi ve výfukové soustavě. Včasným dobitím baterie mohl výfuk v pohodě sloužit ještě zítra a možná pozítří .... a třeba i celý delší týden.

 
1.12.17 - 23:47 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Nahlodán zubem času

 
1.12.17 - 23:41 Myslivec [odepsat]
To lil B.G.: to drželo pohromadě před explozí? Leda silou vůle : )

 
1.12.17 - 22:21 lil B.G. [odepsat]
Díl každý určitě pozná, v tomhle stavu už je ale ojedinělejší.. Otázku, co je to za díl, jsme si ale nedokázali vysvětlit dlouho
Historie vzniku je jednoduchá.. Vybitá baterka, šikovnej kopec.. Velká rána a zbytek jízdy kravál a smrad v kabině..
První podezření byly svody - v pohodě, pak výměník - v pohodě, vývod z výměníku? Taky v pohodě.. Trvalo to dlouho, než jsme se podívali dozadu.. Tohle by nás totiž nikdy nenapadlo
PŘÍLOHA (img_1596.jpg)

 
21.06.17 - 16:21 Hyby [odepsat]
To Pavel JHB:
Říkal jsem si, jestli to nebude něco takovýho, díky dík:) zásuvku koukám máme v garáži stejně

 
21.06.17 - 00:15 Pavel JHB [odepsat]
1
-0
1
To Hyby: To se prodávalo kdysi pod názvem Kondik. Vrazíš do zásuvky a celou zimu ti to v garáži oživuje akumulátor. Já to zapínal v dobách bateriové nouze denně. zásuvku 220V mám vedle LP dveří


 
20.06.17 - 23:09 Hyby [odepsat]
zDDRavím, při koupi dílů na mě čekalo tohle překvápko, zástrčka do trabi zásuvky, na druhé straně klasická 220 vidlice, víme?
PŘÍLOHA (19398141_10208176538045218_668988411_n_480x640.jpg)

 
3.06.17 - 14:16 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Pavel JHB: to bych nekde na sraze rad prozkoumal

 
1.06.17 - 21:56 Pavel JHB [odepsat]
To vana: Ne, je funkcní, a na STK ji schovávám.

 
1.06.17 - 14:29 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Pavel JHB: koukam diagnostická zásuvka to je funkční a nebo jen prdel na techniky stk a merení emisí

 
31.05.17 - 22:08 Pavel JHB [odepsat]
To Kony: Takto je to s vpichlou zástrčkou
PŘÍLOHA (imag0077.jpg)

 
29.05.17 - 21:18 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
1
-0
1
To Myslivec: mrkni a na trubku a uvidíš viz zde:http://www.youtube.com/watch?v=YsuKvmaJ8aU&t=1143s , http://www.youtube.com/watch?v=jfNivOWTCCA , http://www.youtube.com/watch?v=2LO6inrCQmM


 
29.05.17 - 21:09 Myslivec [odepsat]
2
-0
2
To Kony: zásadnější otázka ale zní: máš k trabíkovi Šlehofera, nebo aspoň fabrickou příručku? Protože když Tě převeze zásuvka na montážku, nevím, jak řešíš složitější problémy : ) )

 
29.05.17 - 21:05 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Kony: to není spínač ale zásuvka na montážní lampičku alias dnes se tomu nadává ve větší velikosti autozapalovač strká se do toho starší tip konektoru viz zde :http://www.trabantshop.cz/?608,zastrcka-k-montazni-lampicce jako je u novejších auto příslušenstvý já z toho na ráji třeba napájel kameru na vokně

 
29.05.17 - 21:02 netOpýr [odepsat]
To Kony: to není spínač, ale zásuvka a mají jí všechny trabanty.



 
29.05.17 - 20:51 Kony [odepsat]
Zdravím, v trabiku vedle pojistek (vlevo) mám přišroubovaný tento asi spínač. Vedou k němu dva červeno-zelené drátky. Setkal se s tým někdo? Je to popřípadě origo nebo ne a k čemu to slouží ? Děkuju
PŘÍLOHA (18763100_1052055001594640_332904839_n.jpg)

 
8.05.17 - 18:40 Killer Koly [odepsat]
2
-1
1
To habr: stacilo napsat, ze je to homologovane a ze se nic stat nemuze....

 
8.05.17 - 01:22 habr [odepsat]
[www]
To Killer Koly: Tak mne napadá - co například palivoměr, který přímo nad hladinou benzínu pracuje s reostatem který má proměnlivou dráhu ukostření, není také nebezpečný?

Ještě k tomu ventilu - elektřina se nikde nedostane k palivu, je to obyčejný jehlový ventil s pružinou která v případě přerušení el. obvodu automaticky uzavírá palivo. Jehlu zvedá pouze jádro které běhá v cívce, není tam žádný kontakt a cívka je zcela mimo palivovou cestu v uzavřeném obalu. To už mi mnohem nebezpečnější připadne ten samý elektromagnetem ovládaný ventil na LPG který je uzavřený v hermetické komoře přímo v nádrži LPG a plyn se mi zdá snadněji zápalný jiskrou než benzín, u plynu stačí k zapálení už i jen výboj statické elektřiny.

 
8.05.17 - 01:11 habr [odepsat]
[www]
To Killer Koly: Ano, vždycky se může stát cokoliv, nedávno se například Země měla srazit s jinou planetou, naštěstí to dopadlo jak mělo, nic se nesrazilo.

Ten ventil je schválené homologované zařízení, které bylo pro daný účel vymyšleno, vyrobeno a schváleno včetně všech bezpečnostních testů a ventil se asi dvě desítky let montoval a montuje se doposud. Možná jich běhaly miliony kusů a kdyby způsobily již jen promile požárů, rozhodně by vyšel zákaz jejich používání.

Myslím, že jeho použití má stejný stupeň nebezpečí, jako že se udusím ve spánku peřinou, ale stát se to může.

 
7.05.17 - 21:39 Killer Koly [odepsat]
To habr: a nemuze dojit ke zkratu a naslednemu pozaru? osobne nemam rad podobne elektricke "vychytavky" u paliva

 
7.05.17 - 19:27 habr [odepsat]
[www]
To Honza 601: Ventil po pěti letech nejspíš fungovat bude, není na něm nic co by se mělo podělat. Jestli ses ale ptal na to ostatní co je namontováno okolo ventilu, tak na to odpověď neznám.

 
7.05.17 - 16:46 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Honza 601: vyzkoušet? : )

 
7.05.17 - 16:37 Honza 601 [odepsat]
Moc děkuji za vyčerpávající informace. Ještě bych měl tedy jednu otázku. Jaká je šance, že bude fungovat cca po 5ti letech stání?

 
7.05.17 - 04:09 habr [odepsat]
[www]
Oprava textu posledního odstavce, správné a úplné znění zde: Doporučuji zástavbu tohoto ventilu do vozidla. Odzkoušeno praxí v mnoha sériových i "sportovních" vozech, provoz je bezproblematický a navíc uspoří palivo v případě závady na jehlovém ventilu; 25 litrů paliva vytečeného na vozovku stoj asi tak dva ventily pokud se kupují nové a asi 5 ventilů pokud jde o použité.

 
7.05.17 - 04:02 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Honza 601: Tohle je výtečný pomocník. Je to elektromagnetický ventil (uzávěr) benzínu který se používá u vozidel vybavených LPG v karburátorové verzi. Zapojí se do obvodu cívek ( kontakt č. 15 - proud po zapnutí klíče + kostra kdekoliv a + vodič se vezme přímo z cívky nad ventilem) a hlavní palivový mechanický originální ventil se nechá trvale otevřený, nemusí se nikdy zavírat, zavírání paliva do karburátoru obstará velmi spolehlivě právě tento elektromagnetický ventil. Výtečná pomůcka!! Osobně tento ventil montuji, kam jen to jde, protože opravdu zabrání sklerotickému nezavírání a otvírání kohoutu, nevyteče nádrž a pokud není těsný jehlový ventil, tak ani nedojde k přeplavení motoru, prostě parádní vychytávka.
Jako všechno, i tento ventil má svoje negativa, a) tím, že není potřeba kroutit mechanickým kohoutem se sice ochrání korkové těsnění kohoutu, ale časem dojde k tomu, že se ucpe okruh rezervy protože se nepoužívá a b) tento ventil se začíná stávat nedostatkovým, protože se montoval jen u provedení vozů s LPG v karburátorovou verzí, stříkačky jej už nemají a ty bohužel v současné době převládají.
Cena použitého ventilu v servise montujícím LPG je okolo 200 korun (nový originální palivový kohout je přes 1000 korun, naštěstí Českých), nový elektromagnetický ventil bývá do 500 korun - podle prodejce.
Pozor!! Na první pohled vizuálně shodný je i ventil pro LPG který ale nelze v žádném případě použít na benzín!! Rozdíl ve ventilech se pozná podle kolečka pro nouzové otevření průchodu paliva v případě poruchy elektromagnetu, který má jen provedení pro benzín - viz obrázek na předešlém odkaze.
Další velkou devízou je bezpečnost provozu s tímto ventilem v případě nehody, ne, že bych ji komukoli přál. Pokud k ní dojde, obvykle se přeruší elektrický obvod a tím se automaticky uzavře přívod paliva bez zásahu řidiče a okamžitě po kolizi, tedy žádný požár, který u mechanicky ovládaného kohout může hrozit. Ne vždy posádka v pásech může ihned požáru zabránit uzavřením paliva.
Bonusem nakonec je ideální montáž palivového systému (z mého pohledu). Z nádrže se odstraní zbytečný a problematický palivový kohout a místo něj se použije holendr (převlečná matice)s hadicovým vyústěním 3/8" z WC splachovače, pokračuje 15 cm benzínu odolná hadice do zmíněného ventilu jehož umístění je na podběhu. Z ventilu tatáž hadice do plnoprůtokového průhledného filtru (mění se až je to potřeba, ne podle km) a dále rovnou do karburátoru. Z okruhu se vyřadí problematický snímač průtoku paliva na podběhu (lze výhodně prodat těm, co lpí na zbytečných informacích; budík na palubce lze rovněž výhodně prodat, případně předělat nebo nahradit otáčkoměrem který je informačně podstatnější, ale i kdyby místo něj byla jen krycí samolepka - nahý akt, tak by byla užitečnější). Toto zapojení je skoro nutné pro sportovní účely, pokud je ke karburátoru přišroubován vhodný poladěný motor a k němu výfuk.
Doporučuji zástavbu tohoto ventilu do vozidla, odzkoušeno praxí v mnoha sériových i "sportovních" vozech, provoz je bezproblematický a navíc uspoří palivo v případě závady na jehlovém ventilu; 25 litrů paliva vytečeného na vozovku stoj asii tak dva ventily pok

 
6.05.17 - 23:15 Honza 601 [odepsat]
Zdavím všechny nadšence.
U svého trabíka jsem narazil na tuto součástku kousek za nádrží a je napojena na cívky. Prosím o pomoc nikde jsem to nenašel co by to mohlo být.moc děkuji
PŘÍLOHA (20170506_173430.jpg)

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-764]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.239736, 11.12.17 - 19:51:20, uptime : 339 dnů 21 hod 24 min, volné místo : 13545 MB
<- prosinec
2017
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Čouda
Krteczek
RadekK