Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Co je to za díl?
Klíčová slova: díl, co je to
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 793 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
28.05.18 - 08:24 Pajka Vrakař [odepsat]
To Myslivec: To bude tvořivost, ale každopádně dobrý nápad. V železářství se dají silonové podložky koupit.

 
28.05.18 - 07:40 Myslivec [odepsat]
To HonzaBK: nenene, malý. schová se pod lištu

 
28.05.18 - 07:33 HonzaBK [odepsat]
Jaké to má rozměry, takhle na první pohled to vypadá jako silonový podložky na silenbloky na spodní ramena u těhlice. Ale z fotky není patrný rozměr.

 
28.05.18 - 06:06 Hraboštraboš  [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Tak tyhle kolečka jsem našel pod hliníkovou mřížkou, která drží mřížku na přední masce. Jestli to pomůže.

 
27.05.18 - 23:14 habr [odepsat]
[www]
To Strýc alias Myslivec: Obávám se, že v případě těchto plastových dílů půjde nejspíš o lidovou tvořivost, ale info je bez záruky, jen jsem se s tím nikdy v originální verzi nesetkal. Pod Al lištou se drží nečistoty které jednak vededou k svislému poškozování laku karoserie a také ke zvýšené korozi lemů do kterých se duroplasty šroubují, takže kdyby někdo pod lišty nějaké distančky dal, aby se lépe vyplavovalo svinstvo, tak bych to docela chápal. V případě zájmu mohu nafotit detail dveří, kde jsou právě vlivem svinstva pod lištou svislé pruhy v laku (r.v. 1986), které už nejdou rozleštit a Tempo lak odbrušuje, takže nejde používat do nekonečna.

Až budete umývat auto, tak zacilte silný proud vody kdekoliv právě pod lišty, budete žasnout, co od tam vyplavíte.

 
27.05.18 - 18:10 Strýc alias Myslivec [odepsat]
Dávaly se origo tyhle plastové podložky mezi al-lištu a blatník? Nalezeno na dveřích někdy z posledních dvou let výroby
PŘÍLOHA (p1030230.jpg)

 
16.05.18 - 23:34 myslivec [odepsat]
To habr: dík... pokaždé něco nového :)

 
16.05.18 - 23:11 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To M@rtin KOE: Ano, je to originál z výroby a jsou to záslepky, aby se nedostával prach ze spojky na gufero klikovky. Kryjí závity pro stahovák setrvačníku, takže rada, sundej setrvačník a vyklepni je zezadu je k ničemu, když už bude setrvačník dole. Správný postuup je tento: k jejich odstranění použij důlčík nebo vyražeč vhodného průměru a jen lehce klepni na střed záslepky, ona se prohne a tím se uvolní v závitu, vyjmi ji a použij stahovák. Zpětně ji lze použít, pokud ji vložíš rovnou stranou závitu a lehce klepneš kladívkem na její vyboulenoý střed, ona se tím roztáhne a zajistí proti vypadnutí.

Tyto záslepky není nutné zpětně používat, sám výrobce je používal jen krátkou dobu. Prach z lamely není tak škodlivý pro gufero, jak se vývojářské oddělení původně domnívalo.

 
16.05.18 - 20:22 STK Štrbino [odepsat]
[e-mail]
To M@rtin KOE: Jo je to tak z fabriky. Sú pod tými blendami. Skús nejako ten zotrvačník vybrať a zozadu vyklepni alebo ešte lepšie ich vytlač šróbom

 
16.05.18 - 20:08 M@rtin KOE [odepsat]
Tusite, proc v tom setrvacniku nejsou ty zavity videt? Je to takto originalne z fabriky?
PŘÍLOHA (20180516_195744_resized.jpg)

 
6.05.18 - 19:40 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Trabbi: někdo to rád postaru...

 
6.05.18 - 11:54 Trabbi [odepsat]
To netOpýr: To Strýc alias Myslivec: Přesně tak,... I se spínačkou vymontováno z E-kastle 89...

 
4.05.18 - 19:26 netOpýr [odepsat]
To Trabbi: Je to na starou spínačku pro umístění pod volantem jak píše Myslivec.

 
4.05.18 - 17:42 Juraj A [odepsat]
[e-mail]
To Trabbi: Ja by som povedal, že sú to domáce oškvarky.

 
4.05.18 - 15:30 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Trabbi: to je DDRžák na starou spínací skříňku ročník 68-69

 
4.05.18 - 14:40 Trabbi [odepsat]
Jedna záludná otázka, copak to je?
PŘÍLOHA (dsc_0448.jpg)

 
26.03.18 - 01:43 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Kellner: Vždy před uzavírací ventil, bude tím chráněný proti nečistotám, které by mohly dokonalému uzavření bránit. Je to u Trabanta i montážně snadnější, elektromagnetický ventil dej na podběh pod cívky, filtr na polovinu cesty mezi ventilem a nádrží. Ventil dej co nejníž, aby filtr na hadici měl aspoň trochu spád, pozor na správnou orientaci průtoku filtrem a protože nebudeš dále používat uzavírací kohout nádrže, který bude trvale nastaven do polohy provoz, tak nezapoměň aspoň občas kohout přestavit do polohy rezerva, jinak hrozí, že se palivová cesta rezervy ucpe v kohoutu a až budeš rezervu potřebovat, tak nebude k dispozici kvůli ucpanému kohoutu.

Pro motory se sportovní úpravou které mají vyšší spotřebu by průtok klasickým kohoutem nestačil, proto jsem použil šroubení s převlečnou maticí z WC splachování se shodným závitem, kterým jsem nahradil celý původní kohout. Získal jsem spolehlivost a větší průtok, pozbyl jsem rezervu a také možnost snadné demontáže plné nádrže, ale ono je vždy něco za něco. Nádrž demontuji naprosto minimálně a když už, tak místo uzavření kohoutu který tam není musím sundat a zlomit hadici, ale kvůli potřebnému průtoku mi nic jiného nezbylo. To jen informativně, že kohout tam nutně být nemusí.

 
25.03.18 - 17:11 Kellner [odepsat]
To habr: Dotaz na příspěvek z 7. 05. 2017,plnoprůtokový filtr benzínu je lepší namontovat před nebo za elektromagnetický ventil uzavírání benzínu?

 
25.01.18 - 12:30 Hraboštraboš  [odepsat]
Děkuji všem za rady, pokusím se to tedy zapnout a když tu dlouho nebudu, tak se nemůžu vymotat

 
25.01.18 - 11:03 Maja [odepsat]
To Hraboštraboš : ten háček co je vlevo strciš do štěrbiny co vede pás v pravo. Zobáček s kolečkem slouží jako rukověť na odepnutí.

 
25.01.18 - 11:02 lil B.G. [odepsat]
To Hraboštraboš : Takhle zaklapnout do mezery mezi pásem a druhou částí spony, chce to chvíli zkoušení . Při prvním setkání pomohl systém uzlu..
PŘÍLOHA (tr3.jpg)

 
25.01.18 - 11:01 habr [odepsat]
[www]
To Hraboštraboš : Zobáček na levé sponě prostrč zespodu nahoru pravou sponou otvorem kterým prochází textilní pás. Při správném napnutí je spoj potom samosvorný. Mezi moc bezpečné tyto sponky nepatří. K rozpnutí pásu pak stačí zatáhnout za ouško pravé spony do kolmé polohy k pásu a zobáček levé spony se vysmekne. Zapnutá spona by ideálně měla být umístěna na pupku, pak samosvor nejlépe drží.

 
25.01.18 - 10:26 Hraboštraboš  [odepsat]
Netušíte někdo, jakým způsobem se ten pás může zapínat?
PŘÍLOHA (tr3.jpg)

 
14.12.17 - 19:24 Standa1443 [odepsat]
To M@rtin KOE: jo
PŘÍLOHA (dscn9806.jpg)

 
14.12.17 - 05:42 M@rtin KOE [odepsat]
To Standa1443: díky, takže chybí ten unasec

 
13.12.17 - 22:25 Standa1443 [odepsat]
To M@rtin KOE: klika je pro hycomat, pak se do díry nalisuje pouzdro s unašečem pro hřídelku(má v sobě závit pro vytažení)

 
13.12.17 - 22:02 Myslivec [odepsat]
To M@rtin KOE: díra v klikovce nevím, ale ty štefty jsou normální, starší motory to tak měly, nedávaly se šrouby, ale štefty.

 
13.12.17 - 21:14 M@rtin KOE [odepsat]
Foto 2
PŘÍLOHA (20171213_202046_resized.jpg)

 
13.12.17 - 21:14 M@rtin KOE [odepsat]
Tusite, co je to za motor, ze ma takovou diru v klikovce a ty stefty z boku, nejaka specialni uprava? Mam doma i hykomati, ale to je neco jineho. Se rad ochytrim
PŘÍLOHA (20171213_201958_resized.jpg)

 
2.12.17 - 14:25 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To lil B.G.: Nějak podobně, ba ještě hůř jsem rozerval poslední díl na Mozgálovi. Auto mělo po "výbuchu" pocitově 200 koní navrch

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-390]   [391-420]   [421-450]   [451-480]   [481-510]   [511-540]   [541-570]   [571-600]   [601-630]   [631-660]   [661-690]   [691-720]   [721-750]   [751-780]   [781-793]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.289446, 28.05.18 - 09:37:21, uptime : 507 dnů 10 hod 10 min, volné místo : 12635 MB
<- květen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není