Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->madarske piesty
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 31 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
8.04.18 - 00:21 Trabantservis [odepsat]
1
-0
1
To STK Štrbino:

Nejčastěji používám písty od madarského výrobce,beru je od něj více jak dvacet let.Pro běžný provoz jsou OK.
Prodávají je i do Německa
Dále jsou k mání německé a to bud z doby DDR nebo ze současné výroby od firmy Mahle.U těch je cena na více jak trojnásobku madarských,respektive jsou v ceně 80-120 Euro/ks.
Pístní kroužky používám polské.Německé jsou k mání taktéž za více jak trojnásobek ceny.
Německé písty i kroužky mohu na objednávku zajistit.
Ve stručnosti asi takto.

 
7.04.18 - 16:00 STK Štrbino [odepsat]
Dobrý deň Trabantisti, máte nejaké skúsenosti so 75mm piestami od p. Kytku? Či to nie je náhodou nejaké blato a mám hľadať inde.

 
8.11.11 - 21:53 pampuch3D [odepsat]
Takze syntetika bez problemov ... pockam si na nemecke piesty

 
8.11.11 - 19:47 Carlos alias Čmelák Kája [odepsat]
[www]
To Shark660: Já na tom Shellu, dokud se vyráběl nalítal nějakejch 15000 na zgenerálkovaným motoru, teď tam leju Mogul TSF a žádnej problém, letos jsem měl sundaný válce a motor je krásně čistej, bez karbonu a písty skoro jak nový. A to má auto za sebou i několik závodů TWRC a historiků.
PŘÍLOHA (nostalgie_rallye_kramolin_2011_049a.jpg)

 
8.11.11 - 17:16 Shark660 [odepsat]
[e-mail][www]
To pampuch3D: Písty na Trabiho, Třiapůly, Kývačky, Panelky.... už prostě nejsou co bývaly. To je věc známá, ale mazat 1:40-ti při záběhu? To nebude to pravé ořechové. Já tu třindu zadřel při mazání 1:33 s polosyntetikou od SHELLu a najetých tak 550km. A to jsem jel slušně....

 
8.11.11 - 16:25 pampuch3D [odepsat]
Ale uz roky jazdim na tento olej a bez problemov . M2T ani nedavam ved to dymi ako dymovnica .Pisal som s chlapmi zo stranky Wartburg sk a ty mi odporucili olej repsol sinetico vraj ziadny problem mazat pri zabehu 1:40 a po zabehu 1:50.Fotku dodam ked mi vratia motor z reklamacie .ja vidim problem v nekvalitnych tepelne nestalych piestoch madarskej vyroby pretoze ked sa motor zohreje klepanie utichne

 
7.11.11 - 19:51 Killer Koly [odepsat]
To pampuch3D: myslim si, ze je to na 99% tak jak pise shark. zkus sem dat fotky tech pistu

 
7.11.11 - 19:15 Shark660 [odepsat]
[e-mail][www]
2
-0
2
To pampuch3D: Já zadřel Jawu 350/640 po GO s českými písty z Almetu a to proto, že jsem tam já kretén dával polosyntetiku místo něčeho vhodnějšího pro tento traktoroidní motor. A Trabi motor je skoro to samé, takže to klidně tím olejem být mohlo. Trabantí motor který uvidí 4500 otáček párkrát za život ten syntetický olej neumaže. Schválně si ho nalej trochu na prst. Je to jak voda. Trabantí a Jawácké motory jsou dělané na M2T a nebo ještě větší hnusy, takže můj názor je, že dobrý minerál je ok, polosyntetika tak trochu na hraně, ale syntetika je blbost. A tady i na Jawamanii se to řeší pořád dokola...

 
7.11.11 - 18:12 pampuch3D [odepsat]
Motor po GO madarske piesty po 700 km klepe ..reklamacia firma nepriznala chybu ..dovod klepania znicenie piestov zlym olejom ..pritom pouzivam synteticky Repsol syntetico za 9,50 eur liter

 
18.10.11 - 22:14 Dochtor [odepsat]
To valmatČZ: Neříkám, že to nebude fungovat, ale já tomu trabantu dávám extrémní zátěž.

 
18.10.11 - 21:58 valmatČZ [odepsat]
[e-mail]
To Dochtor: mám pána kterej mi odlejval atipický písty na upravený motory nějaký předválky atd. a neřek bych že to nefunguje

 
18.10.11 - 15:57 pampuch3d [odepsat]
Odpovedali mi na mail z Almetu maju iba odliatky opracovanie by som musel dat inej firme cize je stym vela prace. Asi predsa len kupim nemecke piesty od pana Kytky

 
17.10.11 - 22:50 Pajka Vrakař [odepsat]
Zatím jsem nic neeloxoval, ale až na to příjde, tak hlavně se toho nebát: http://www.astronom.cz/procyon/chemistry/elox.html

 
17.10.11 - 21:30 Dochtor [odepsat]
To Pajka škodovkář: No díval jsem se na to na nějakých stránkách, ale píšou tam něco o kyselině a toho se bojím, že bych to sprasil.
Raději bych to někam dal kde to udělají.

 
17.10.11 - 21:09 Pajka Vrakař [odepsat]
To Dochtor: To eloxování jde při troše znalostí spáchat i doma. Je to vlastně řízená oxidace.

 
17.10.11 - 21:05 Dochtor [odepsat]
To valmatČZ: Odlít píst není zase tak jednoduché. I když roztavíš původně kvalitní písty, tak z nich bude zase jen blato. Při každé tavbě se musí zušlechťovat přidáváním příměsí. Proto ty maďarské stojí za ho...
Dnes jsem se o tom bavil s panem Kytkem, tak jednak je možné sehnat někoho na opracování pístů a nebo je schopen sehnat slovinské písty, které od něj berou i do Německa.
Jen si je prý nechávají někde eloxovat. To je povrchové zušlechtění, kterým se na povrchu udělá tvrdá vrstva.

 
17.10.11 - 17:15 Pajka Vrakař [odepsat]
To valmatČZ: Dělal nám zakázkový píst na motorku. Odlití a opracování vyšlo na 600 kč. 2x 170 kč + opracování by asi vyšlo líp.

 
17.10.11 - 16:27 Ondra Ptak [odepsat]
To valmatČZ: Tak u Trabantiho pistu obrobeni od ALMETU nehrozi. Viz par radku niz

 
17.10.11 - 16:09 valmatČZ [odepsat]
[e-mail]
To Pajka škodovkář: To je snad lepší když odlejvá mu přinést německé jeté písty ať z nich udělá několik novejch než kupovat v Almetu. Jinak almet nejsou špatné písty ale někdy to obrobení není moc košér např na ČZ 250 jednolauf.

 
17.10.11 - 15:06 Pajka Vrakař [odepsat]
Mám kontakt na pána, který vyrobí jakýkoli píst podle výkresu (odlije i opracuje). Je ale docela pracovně vytížený... Možná by nebylo špatné mu poslat tyto odlitky, ať je patřičně opracuje.

 
17.10.11 - 12:38 Dochtor [odepsat]
To Ondra Ptak: Tak skutečně je to tak, písty mají jen odlité a neopracované. Prý se jim to opracování nevyplatí v malé sérii. A to se mě moc nelíbí

 
16.10.11 - 12:43 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To Shark660: Ano,je to firma v Hradci Králové, takže to bude nejspíš ona a už ani nemusím jít ofotit katalog. Známý závodí a je stále někde s motorkou, dokonce i v Holadsku. Díky. Písty jsem viděl (pro různé "stroje" a i většího průměru než uvedené trabantí. Vzhledově pěkné, materiál "jenom zvoní". Ne žádná teplotně nestálá tvarohovina.

 
15.10.11 - 14:14 Ondra Ptak [odepsat]
To Dochtor: Asi pred 3ma roky jsem mel o ty pisty zajem. Pist stal nejakych 170kc/ks a byl neopracovany. Alespon co jsem dostal do mailu. Ze je klidne odlejou, ale opracovani bych si musel zajistit sam

 
15.10.11 - 10:10 Dochtor [odepsat]
To Shark660: To vypadá zajímavě a když vyrábí písty pro Tatry, tak to bude i kvalitní. Jaká byla cena těch pístů na Jawu a byla tam i nějaká povrchová úprava? Škoda že ten trabantí píst dělají jen na dva kroužky.

 
15.10.11 - 06:25 Shark660 [odepsat]
[e-mail][www]
To pampuch3D: Tím je myšlen Almet? http://www.almet.cz/pisty-osobni-automobily.html Mám od nich písty v Jawě 350 a pohoda...

 
15.10.11 - 00:16 pampuch3D [odepsat]
To Trabas: tak potom daj vediet

 
14.10.11 - 22:27 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
Existuje tradiční český výrobce na písty pro závodní dvoutakty. Až budu mít ofocený katalok, tak se s váma podělím. Pro tabanta je to průměr 74 až 75 mm. Můj známý motokrosař jiné nepoužívá a je již několik desítek let nadmíru spokojen.

 
14.10.11 - 21:19 pampuch3D [odepsat]
Motor som uz rozobral pomeral som piesty a po 700km su menisie o 0,3 mm to je kvalita .Mazem olejom repsol sintetico2T . Piesty davam firme na reklamaciu som zvedavy ci uznaju a ked nie pisal som s panom Kytkom z prahy ma nemecke piesty sada 3300Kč + kruzky 600 Kč

 
14.10.11 - 18:23 Dochtor [odepsat]
Já jsem si koupil ty s větším průměrem (75mm) a taky mám špatné zkušenosti. Motor se nezadřel (mažu Paramo M2T), ale písty jsou značně ošoupané a ani to nijak moc nejede (asi větší tření).
Jak někde psal Habr, jsou opravdu odlité z kdoví čeho.
Jinak kde sehnat kvalitnější nevím.

 
14.10.11 - 14:54 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To pampuch3D: Já jsem je dal do tabanta a do 1000km se zadřel 1. válec. Na druhém byla větší vůle (horší chlazení) o dvě stovky a ten to vydržel. Olej Mogul TS, na radu rádoby odborníků. Jinak běžně jezdím na M2T, který mají u nás v konzumu za 54Kč/litr Cinol Slušovice.

[1-30]   [31-31]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.216443, 14.12.18 - 06:07:13, uptime : 10 dnů 6 hod 56 min, volné místo : 12277 MB
<- prosinec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Pajka Vrakař