Úvod


Odkaz na archiv



Úpravy->Trabi 1.1 převodovka
Klíčová slova: 5q převodovka
Určeno pro: Trabant 1.1


V tomto tématu je 101 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
12.01.18 - 12:11 taktos [odepsat]
To Pavel JHB: zatial dakujem za info

 
11.01.18 - 22:28 Pavel JHB [odepsat]
To taktos: Vše by měl umět v2tracing.

 
11.01.18 - 22:21 Pavel JHB [odepsat]
To habr: Scotty odlehčí s precizností jemu vlastní, vyvážení by snad byl schopen zajistit. Zatím jsem s ním ale nemluvil, můj setrvák je pořád v Praze u Simpa

 
11.01.18 - 21:32 taktos [odepsat]
To taktos: takze tymto prosim ak niekto pozna cloveka ktory dokaze zotrvacnik odlahcit aj vyvazit nech zverejni kontakt.myslim ze sa hodi viacerym z nas .vopred dakujem

 
11.01.18 - 13:12 habr [odepsat]
[www]
To MIKI: To je právě ten problém, kontakt už nexistuje, doporučuji pozeptat se zde Scottyho, jestli by si věděl rady. Bohužel s kontaktem zanikl i výkres a možnost vyvážení, je potřeba najít nového výrobce.

 
11.01.18 - 12:13 MIKI [odepsat]
To habr: mohl bych prosím také poprosit o kontakt? diky

 
10.01.18 - 23:06 habr [odepsat]
[www]
To taktos: po vyvážení
PŘÍLOHA (1259580544.jpg)

 
10.01.18 - 23:05 habr [odepsat]
[www]
To taktos: zadní strana
PŘÍLOHA (1259580504.jpg)

 
10.01.18 - 23:04 habr [odepsat]
[www]
To taktos: Odpověděl jsem ti v SZ fotky jsou jen ilustrační!
PŘÍLOHA (1259580454.jpg)

 
10.01.18 - 20:36 taktos [odepsat]
To Pavel JHB: no pekne.zohnal som 1,3 motor tak sa chcem do toho pustit

 
10.01.18 - 19:34 Pavel JHB [odepsat]
To taktos: Vidíš, si mi připomněl, že už mám 3 roky setrvák na odlehčení u Simpa

 
10.01.18 - 18:25 taktos [odepsat]
To habr: ahoj prosim kontakt na niekoho kto odlahci aj vyvazi 1.6 zotrvacnik.niekde som to cital nemozem to najst .vopred dakujem

 
16.11.16 - 08:13 Eda [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Chosé: Telefon má v kartě člena, můžeš si ho taky doplnit včetně bydliště, aby bylo vidět alespoň okres odkud jsi

 
15.11.16 - 22:32 Chosé [odepsat]
Tommy FORSAGE: Samozřejmě bych toto uvítal a byl bych moc rád, nějak okolo 20.12. bych měl jez Prahu, možná i dříve, tak bych napsal a tel. by nebyl od věci.díky

 
13.11.16 - 13:29 Myslivec [odepsat]
To Tommy FORSAGE: Neboj, jestli ne chosé, tak se stavim já s dárečkama, až se vám to líbit nebude

 
13.11.16 - 12:45 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Chosé: Nabízím možnost vše konzultovat, předvést a vysvětlit u nás v TF garage v P9 Vysočanech. Kontakty v kartě.
Naše vozy: http://www.trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=2300&sid=3 nebo http://www.trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=2659&sid=3

 
12.11.16 - 20:56 Chosé [odepsat]
To Pavel JHB: Je pravda, že nejlepší je sejít se na srazu a tam si to projít a omrknout a poklábosit o věcech. Tady toho zaznělo dosti a člověk je schopen si přichystat na hromadu vše potřebné,ale jak se tady píše, v reálu je to TOP

 
9.11.16 - 19:10 Pavel JHB [odepsat]
To Chosé: Nikdo se nepouštěl do ničeho neznámého, to jsou vse veci, které pokud máš hlavu na něco jiného než ucpani krku, tak je to vcelku jasné. spíš jde o to, že potřebuješ mít nějakej čas pro doladění k dokonalosti. Já vybádal know-how na spoustu elektrickejch veci, než jsem to realizoval s mojí 20ti hodinovou pracovní dobou realizoval, tak uz to vsichni meli. Ale o tom tohle forum je. Pokud chces videt opravdu vychytane provedeni koukni na auta Tommyho a Honzy. Uz jsem chodil kolem, sedel vevnitr ale byla tma a ted 2 roky badam nad svou telesnou schrankou, ktera mela velky bebino, takze mam zpozdeni. Hlavne koukej na auta, foto napovi, ale skutecnost je jina a fotak ma dnes kazdej v mobilu Az to dodelas, stejne zjistis, ze pulku veci jsi mel delat jinak Ja osobne uz mam par myslenek, zkonzultovano i s Habrem, pokud do jara budu trosku fungovat, predvedu realizaci.

 
8.11.16 - 15:09 Chosé [odepsat]
Tommy FORSAGE:To je v pořádku, pochopil jsem, rád pochytím zkušenosti a na vlastní oko na místě je nejlepší se přiučit od frajerů co to zkoumali a realizovali, pro mne machři, protože se pouštěli do něčeho skoro neznámého a hlavně to dotáhli do konce Toho si cením..

 
8.11.16 - 08:50 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Chosé: Ptal jsem se jen proto, že kdybys chtěl radu a názornou ukázku, tak ke komu Tě nasměrovat

 
6.11.16 - 19:08 Chosé [odepsat]
Tommy FORSAGE: Ostravsko a druhý domov Pha-západ.

 
6.11.16 - 18:39 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Chosé: Odkud jsi?

 
6.11.16 - 15:10 Pavel JHB [odepsat]
To Chosé: Pokud si dobre pamatuju - predpokladam, ze budes mit blok AEE, tak svody z 1.1, vevaris lambadu a hotovo. Musis to ale porovnat je tam nepatrne jinej sklon jak psal Simpo. U motoru musis vyresit cerpadlo a pouzit vanu z1.1 jinak ho nedostanes do kozy. Reseni je opet nekolik, poznas az to budes mit na ponku. Pokud chces kosmetiku musis jeste prehodit viko. Dalsi problem je teplomer, feldi pouzijes pro RJ, trabanti musis prehodit do vyrobene zatky misto zaslepky. Nakonec to vypada treba jak na foto. U vseho je urcite nekolik variant, poznas az dorazis na patrcne misto. Proste viz Simpo - az nebudes vedet jak dal pis, nekdo ti poradi. Projed fotky lidi kteri to maji, myslim, ze budes chytrejsi.
PŘÍLOHA (imag0477.jpg)

 
6.11.16 - 09:10 Chosé [odepsat]
To Simpo: Rozumím, kamarád mi s tím pomůže , jaké svody použít , když píšeš řešit. měnit nebo nějak upravovat Nechal bych svody z té 1.6, ty z T1.1 asi pasovat na ten motor nebudou,co? Z Feldy motor i převodka ,pokud by zůstak výfuk z T1.1 tak svody? Ted zase španělská ves z toho u mne Nějak máme napsané díly co vše třeba na hromadě, No celá Felda k dispozici bude 1.6..

 
5.11.16 - 21:30 Simpo [odepsat]
[e-mail]
To Petr: nic na tom není není tam co vymyšlet dej tam tu 1,3 u 1,6 se musí řešit svodydy jiné když chceš karburaci.. to je další elaborát ale dát to tam jde vždycky dej se do toho kdybys nevědel piš poradím :D

 
5.11.16 - 18:53 Petr [odepsat]
To Simpo: Sakra ,jak to člověk čte ,vypadá to složitě a brutálně :) Já pořád spekuloval bud nechat 1.1 +5q nebo 1.3+5q a nebo finální verze 1.6 Felda+ 5q. Stejně se musí dělat věci skoro stejné tak proč to tam nedat. trabík je jakž takž hotový ,jen tohle dořešit. Děkuji moc za Tvůj názor a rady jak postupovat, ono pro Tebe to je už brnkačka ale já když jsem to četl tak ikdyž si myslím, že jsem zručný a nejsem úplný blbec, tak to tam vyzní brutálně a strašně spousta věcí a předělávání výměn záměn a změn

 
5.11.16 - 15:00 Pavel JHB [odepsat]
To Simpo: Mohu potvdit, ja to delal v dobe, kdy jeste bylo minimum rozumu a zkusenosti, takze jsem dorazil za Vrsakem po lehkem bloudeni az po 11-cte. Tam se na mne + meho drahouse sesypalo 5 kamaradu. Za staleho klaboseni a probirani vseho mozneho i nemozneho jsme byli v 15:00 hotovi. Nasledovalo doladeni kosmetiky, nalozeni zbyleho na vlek a dalsi klaboseni do tmy. Hodku pred pulnoci jsem uz lezel doma na kavalci a to mne stacili jeste pred benesovem pul hodiny kadrovat pomahaci. Spojku jsem pouzil novou originalni repasovanou. je to nejaka podivna akce ktera se nazyva cizim slovem, ktere si nepamatuju a funguje to jen v autorizovanem servisu shadewerke a cele to stoji 900,- Plochac dle foto je potreba radne silnej a pouzit delsi srouby. Ja dal puvodni a na jednom jsem vyskubl zavit. Nastesti jsou tak dlouhe, ze to nevadi.

 
5.11.16 - 08:42 Simpo [odepsat]
[e-mail]
To Petr: v skutku je to celkem jednoduché začal bych tím že bych sehnal 1,3 wartburg nikoli polo nebo golf zástavba je taky možna ale musí se tam patlat silemblok ale to je fuk. Sežen si dily z felicie 1,6 tj. přírubu a setrvák kterou našroubuješ na tu 1,3 bez uprav , spojku koupíš novou... stojí něco kolem 1300,- nemá cenu asi dávat starou... , seženeš převodovku favorit.. forman.. je to trošku sázka do loterie jak to bude s polu živý atd... trabant se tím ale stane o 200% lepším tj. na řazení starty a tak jinak to zustane stejny :D zástavbu sam vlastním... pak seženeš řazení je celkem jedno jestli tam dáš feldí s fab kloubkem, nebo to obyč favorití ale doporuččuji určitě vyměnit ty futra ,ted něco k řazení dáváme ho většinou do díry v podlaze která už je v trabantu od výroby akorát se zvětší... je pod kobercem zvrchu ale musíš odmontovat to původní přepákován (řazení ) to řazení z fa/fe ořežeš aby zbyl jenom ten kroužek a to táhlo nic víc nic mín jde vsadit do lešeňové roury to pak navaříš do zminované díry ve voze kterou dospod akorát dotvoříš.. řazení si pak doladíš ke své spokojenosti... ted něco k tomu agregátu přírubu motor máš nasadíš spojku.. nadáš převodovku a pak přijde předelávání ... zadní silemblok přideláš na převodovku... musí se převodovka ořezat zezadu .. tady je foto z silembloku..http://trabime.cz/okno.php?id=71020&cesta=vase_vozy/id_3341 na podmotorovém rámu se to učko které dží původní silemblok posune uplně nakraj směrem doleva... uřízni rovnou i ten přední držák bude se šoupat taky... silembloky zůstanou původní. pak se pověnuj deklu 5rychlostního stupně odřezej silemblok co tam je již nebude třeba na dekl pětky vyrobíš z boku plocháč http://trabime.cz/okno.php?id=71021&cesta=vase_vozy/id_3341 na ten pak spasuješ v podmotorovým rámu silemblok a držák aby bylo všede dost místa moc si s tím nelam hlavu stačí všude cca 1cm pak nic neklepe svrtáš zavaříš sešroubuješ a vlastne to je už na montáž do auta poloosy neřešíš ty jdou původní do te fa/fe převodovky takže to spočívá vlastne v tom že předěláš dva silembloky a řazení a jezdíš... pár lidem už jsme to i dělali a když to viděli tak si drbali hlavu jak je to vlastně jednoduchý stačí ti k tomu svářečka flexa a vrtačka + dvě schopné ruce a když bude materiál tak je za víkend hotovo... trošku tě potrápí lanko spojky jde sice nechat původní ale je delší aje na nem oblouk... ale máme to tak skoro všichni teda krom těch co si nechali udělat na míru nové jinak páku spojky je dobré cca o 2-3cm zkrátit chod pedálu u trabanta není dlouhý.. snad je to taknějak vše..

 
22.10.16 - 22:44 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Kocour: To Pavel JHB: Diky za tip, nastesti se mi tu vali nahradni karbec, takze jsem ho planoval nejdriv rozebrat, vycistit a zkusit. Mozna jenom prohodim podlozku.

Ohledne spotreby - podle vseho, co jsem zatim precetl ma motor nejmensi spotrebu (v gramech paliva na vyprodukovanou kilowatthodinu), kdyz je plyn na podlaze. Takze nizky kvalt, nizke otacky (tam do toho vstupoje momentova charakteristika, kde optimum je u W1.3 az na 3500 rpm) a chuda smes.

Kdyz jsem zkousel ochudit smes pred par lety, tak se mi povedlo jet 2x presne tu samou trasu, podruhe se sroubem utazenym o pul otocky a usetril jsem tusim 0.01l/100km, coz je samozrejme uplne k nicemu a jeste pod urovni chyby mereni, ale neni to narust.

U benzinovych aut za zvysenou spotrebu, kdyz se na to slape mohl system, ktery obohatil smes az o 20% od lambda=1, coz je bod, kdy ma motor nejvyssi vykon. Myslim, ze to bylo i u karburatoru i u vstrikovani. Ale u plynu tam nic takoveho nemam. Zplynovac je rizen podtlakem (ze by v sobe mel nejakou nelinearni pruzinu, ktera zveda tlak pri nizkem podtlaku?) a bohatost nasate smesi je rizeno pomerem tlaku a prurezu privodu obou plynu (propanbutan a vzduch).

No v kazdem pripade at uz je fyzikalni podstata jakakoliv, za pokus nic nedam a pootocit koleckem dokaze i cviceny simpanz. Az vymenim karbec/podlozku (ted do toho nema smysl vrtat), dam vedet, jak to dopadlo.

 
22.10.16 - 17:10 Pavel JHB [odepsat]
2
-0
2
To Yokotashi: To je stejny jako kdyz si muj znamej kterej taha skoro porad vlek, vozi spoustu haraburdi koupil litrovyho pazouta a ted se divi ze ma velkou spotebu. Musi tomu slapat podlahu aby se vubec pohnul a vyjel kopec. To co ti pise Kocour je tisic let stare pravidlo. Nakrmis pracuje, nenakrmis, nepracuje. Takze nakrmit tak, aby nebulel, ze ma hladicek

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-101]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.197072, 16.10.18 - 14:51:50, uptime : 1 dnů 20 hod 2 min, volné místo : 12359 MB
<- říjen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Kocour
padza1
Simpo
Strýc alias Myslivec
Taťka Šmoula
Yettik