Úvod


Odkaz na archiv



Podvozek->Přední náprava - repase
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 173 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
10.04.18 - 07:15 HonzaBK [odepsat]
To se stane vždy, nikdy to nemáš šanci rozříznout tak, aby nezůstaly stopy od pilky na rameni.

 
8.04.18 - 18:04 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Myslim že to nebude mit vliv na funkci rostlináře :-)

 
8.04.18 - 15:59 Martin [odepsat]
To Martin: Nemá nikto skúsenosť, radu?

 
4.04.18 - 12:34 Martin [odepsat]
Ahojte, vymieňam silentbloky v predných ramenách. Vonkajšie trubičky som narezaval plátkom a na pár miestach som sa dostal až za trubičku a spravil som ryhy do oka ramena, jemné, nič veľké, väčšinou len iba z jednej strany, teda nie po celej dĺžke. Pílil som voči vnútrajšku ramena, zvaru. Môžu tieto ryhy, zárezy neskôr "spôsobiť ujmu"? Mám na mysli že sa tam dostane špina, časom nejaká vôľa alebo si to jednoducho netreba všímať a oká pred novými silentblokmi maznuť vazelinkou. Ďakujem

 
10.08.15 - 14:01 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
Dotaz, mám dva nové tlumiče origo DDR a dva nové na škodnou. Které by bylo lepší kam dát? Na kombíka asi tvrdší ze škodné dozadu? Nebo naopak?

 
6.06.15 - 00:06 habr [odepsat]
[www]
To Xhanz: Ano, máš pravdu. Napsal jsem nesmysl, na tlumič patří nejprve velká rovná tenká podložka která drží kryt nahoře (hřídel má osazení o které se podložky opírá) a pak teprve plastový kryt, ostatní už jsem napsal správně. Omlouvám se uvedení chyby.

 
5.06.15 - 22:40 Zed [odepsat]
[e-mail]
To Xhanz: Jestli jsem to dobře pochopil, tak máš příliš silné péro, a i pokud auto stojí na kolech, nemá patřičnou hmotnost na to, aby ho propružilo, a tlumiče jsou nadoraz. Jen né v horní poloze, jak jsi psal, ale ve spodní (roztažené). Měl jsem obdobný problém, protože jezdím většinou sám a bez nákladu. Musel jsem kvůli toho vyhodit z pružiny čtyři listy. Teď je to v pořádku, a auto je pohodlné, a neskáče na každém kamínku jako koza. Jen už v něm nemůžu vozit betonové zkruže, jak bylo zvykem za naších otců.

 
5.06.15 - 06:28 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
To habr: Trochu se mi to rozleželo cestou do práce a hádám mi tam chybí jedna gumička a asi i podložka?
Jinak ano jde o list. A pero to hádám bude ještě též. Jinak pokud tam dám omezovací pásy okolo ramene, tak nápravu přitáhnu ještě víc a auto nebude moct nahoru propružit už vubec.

 
5.06.15 - 05:27 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
To habr: No, ale když dám krytku hnedle na tlumič, tak se nebude přece hýbat s teleskopickou částí, ale bude jen ležet na tlumiči. A to nebyl záměr soudruhů ne?

 
5.06.15 - 01:16 habr [odepsat]
[www]
To Xhanz: Nad karoserií to máš správně, ale pod karoserií špatně. Na tlumič patří krytka, na krytku velká rovná podložka, na ni pryžový díl který osazením prochází kastlí, nad kastlí bude pryžový díl který je z obou stran bez osazení, dále silná podložka vzadu otočená perforací dolů, v předu perforací nahoru, dále pérovka a matice.

Špatné poskládání ale nebude příčinou tebou popisovaného jevu. Buď je vadný tlumič nebo listové pero už je jen listové a název pero si z nějakého důvodu nezaslouží.

Podle skladby dílů na tvém obrázku usuzuji na provedení s listem.

 
4.06.15 - 23:00 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
mám dotaz ohledně zadní nápravy, ale tak at nezakladam tema. Nahodil jsem ji dnes na auto po repasi ale má to háček. vysí mi v horní poloze na tlumiči. tzn propružit dolu jde, ale pak se vrátí a zasekne tlumic. Je to normální a jen jsem si toho nikdy nevšiml, nebo je něco špatně? Auto je ještě odstrojený - bez sedaček, dveří, oken atd... Tlumič mám dle obrázku
PŘÍLOHA (tlumic.png)

 
27.05.15 - 11:48 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
To trabiKlub: Dik. Ja to tam nenasel. Kazdopadne jsem nakonec koupil M10x35, takze cajk. Naprava uz je na miste

 
26.05.15 - 20:40 trabiKlub [odepsat]
To Xhanz: Podle katalogu je to 6ks pevnostních šroubů M10x30 + pérové podložky + matice.

 
26.05.15 - 12:35 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
Typuju to na 12x40 10.9 ale cgtěl jsem nějaký potvrzení :)

 
26.05.15 - 12:30 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
To Xhanz: Jop. Myslím oněch 6 šroubů. Teď mi došlo, že je nemám, tak jestli nevíte někdo z hlavy takhle rozměr. Abych je po cestě domů mohl koupit. chci dnes nahazovat kozu.

 
26.05.15 - 12:03 tomas- [odepsat]
To Xhanz: no jestli myslíš oněch 6 šroubů tak tam mám 6 imbusů příslušné velikosti se samojistícími matkami už 6 let a nebyl s tím nikdy žádný problém ale jak tam patří origo nevím. ale rozhodně bych tam nedal obyčejné

 
26.05.15 - 11:03 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
Prosím jednu akutní otázku. Co má být vepředu za šrouby co drží kozu ve vlaštovce? V katalogu jsem je nenašel. Moc díky!

 
18.03.15 - 00:55 netOpýr [odepsat]
To habr: nebo při větší shnilosti vlaštovky

 
18.03.15 - 00:35 habr [odepsat]
[www]
To Xhanz: Jestli závlek a záklon je totéž, pak záklon je součásti geometrie, u Trabanta bez možnosti změny nastavaní - s vyjímkou čelní havárie.

 
17.03.15 - 20:29 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
To habr: jj to za jízdy. Ale když se mi zatím válí na stole, tak ne :) A ještě nás učili, že kola vrací závlek

 
17.03.15 - 10:43 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Xhanz: volant do roviny nevraci guma v kulacich ale sbihavost! Tedy jen pokud jsou dobre udelane svislaky i sbihavost.

 
17.03.15 - 10:38 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
To petr.plzen: J díky za reakci. Čep jsem nasazoval v "rovné" poloze. Tak snad je vše OK. Brácha tam má už ty nový čepy a ty jdou o poznání líp. Aspoň se mi teda bude hezky vracet volant do roviny :)

 
17.03.15 - 00:24 petr.plzen [odepsat]
1
-0
1
To Xhanz: Žádné mazání! Jen si musíš dát pozor, abys měl "kola rovně", když tam dáváš ten čep a utahuješ ho, aby ta guma mohla propružit stejně do leveého i pravého rejdu. Pokud bys to utáhl v poloze rejdu, tak při změně rejdu na druhou stranu se guma utrhne.

 
16.03.15 - 16:06 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
Tak jsem nápravu zdárně doskládal, ale jeden dotaz. Jde docela ztuha řízení (samotný šlo krásně) a vrací se samo do vodorovné polohy. Dávám to na vinu kuláčům. Mám tam ten starej typ s gumovou vložkou. Když zatočím nadoraz, tak se ta vložka vyloženě kroutí si myslím. A teď otázka, neměla se dovnitř třeba strčit namazaná? Jo zdá se mi to jako blbost, ale aby se mi ta kovová hřídelka nevytrhla z té gumy. Díky za rady a postřehy

 
6.03.15 - 09:57 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
1
-0
1
Tak mé pátrání po výstružnících pokračuje. Společnost NAREX MTE má výstružník T11 19,75-22 za nějakých 1032,- bez DPH. Byla mi ještě nabídnuta sleva 10%. To už je zajímavé, asi do něj půjdu i když mám teď půjčený. Pokud by měl někdo zájem, můžu dát kontakt na ženštinu z této firmy, s kterou jsem to řešil

 
5.03.15 - 08:40 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
Objevil jsem na netu stavitelné výstružníky Yato. Sice by se musely koupit dva, jeden 19-21 a pak o číslo větší, ale cena je zajímavá, za oba dohromady cca 900. Mají 6 břitů. Máte s nima někdo zkušennost?

 
3.03.15 - 19:06 habr [odepsat]
[www]
To Xhanz: no tak dbej, aby měl taky více než 4 nože, protože se čtyřnožovým uděláš osmihrannou díru a když budeš fakt šikovněj, tak jen kulatou nepřesnou. 4 břity a 4 drážky v pouzdrech to není dobrá kombinace na přesnou práci, ty břity jsou rovné a drážky taky, navíc obojí po 90°, tak do sebe krásně zapadají. Když horní a spodní pouzdro proti sobě pootočíš o 45°tak si to usnadníš, ale 4 nože je pořád problém.

 
3.03.15 - 07:53 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
To Karv: J to se nechystám. Stavitelnej bude :)

 
2.03.15 - 20:50 Karv [odepsat]
2
-0
2
To Xhanz: bez stavytelných se do toho radči nedloubej jinak pokakáš další sadu kouzder

 
2.03.15 - 20:34 Xhanz [odepsat]
[e-mail]
Vrchní 20
spodní 21,5

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-173]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.164406, 14.12.18 - 07:16:50, uptime : 10 dnů 8 hod 5 min, volné místo : 12277 MB
<- prosinec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
alyno
STK Juraj