Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Olej??? Polosyntetika? Či něco jiného?
Klíčová slova: olej, mazání, poměr
Určeno pro: pro všechny vozy Trabant


V tomto tématu je 366 příspěvků

[Předchozí] | [Další]

 
2.07.18 - 19:08 habr [odepsat]
[www]
To myslivec: dík, pěkný video

 
2.07.18 - 18:35 myslivec [odepsat]
1
-0
1
http://youtube.com/watch?v=Y9t8XhFlKbk

 
2.07.18 - 18:06 Fíček [odepsat]
To Michal: Hledej Gunson colortune

 
1.07.18 - 22:06 habr [odepsat]
[www]
To Michal: Jedině na to náhodou narazit někde v inzerci a to bude asi za velké peníze - pokud vůbec. Se zánikem SSSR zanikly i tyto a podobné užečné pomůcky.

 
1.07.18 - 15:14 Michal [odepsat]
[e-mail]
To habr:
"dutá skleněná svíčka" Jde to dnes jeste nekde koupit tato uzitecna vec Diky

 
11.04.18 - 13:10 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
Obecně, "lepší" oleje, třeba pro zahradní techniku, jsou schopné bez problému umazat ve vyšších i vysokých otáčkách, na volnoběh jim to moc nejde, M2T přesně obráceně, do motorové pily bych ho nedal, protože v otáčkách, v kterých to běhá, už pilu neumaže, olejový film se trhá. Motor je na nějaký olej konstruován, tak by tam měl i být.

 
11.04.18 - 12:57 duroplast [odepsat]
To duroplast: Protoze ja teda pouzivam zahradni techniku mnohem min casto nez auto...

 
11.04.18 - 12:41 Pajka Vrakař [odepsat]
Já nevím, to jsou všechno teoretické informace. Na "gardenoily" jsem jezdil několik let a bez problémů. Asi je to fuk. Namažeš to i olejem M6A, M2T... Rozdíl je především v úsadách ve výfuku a spalovacích prostorech. Cokoliv API-TC a vyšší výrazně míň zanáší, než první dva zmíněné oleje. Lepší mazací vlastnosti ale reálně u tohoto motoru nepoznáš (a nevyužiješ).

 
11.04.18 - 12:22 duroplast [odepsat]
To Pajka Vrakař: Doporucil bys teda i pro zahradni techniku neco primarne neurceneho pro zahradni techniku?

 
11.04.18 - 08:15 Pajka Vrakař [odepsat]
To Wimpy: Tabulkové specifikace to má dobré, cena je taky slušná. Je to ale primárně určeno pro zahradní techniku. U takových olejů se pak hledí na přírodní odbouratelnost a to je trochu zádrhel. Když se směs naředí a hned vyjezdí, je to OK. Jakmile ale namíchané palivo delší dobu leží, olej ztrácí své vlastnosti. Jak moc žhavé to ale je, nedokážu objektivně posoudit.

 
6.04.18 - 09:00 Wimpy [odepsat]
Máte někdo zkušenost s tímto olejem? Nebo co si o něm myslíte z uvedených údajů?


http://www.primoll.cz/primoll/eshop/motorove-oleje/oleje-pro-zahradni-techniku/2t/valar-torsa-2t-sf-10l

 
7.09.15 - 22:39 KurvikCv [odepsat]
To Wimpy: tak je to lepší..v zimě to neteče jako MED 2T

 
7.09.15 - 10:56 Wimpy [odepsat]
To Kocour: Tak mě jen napadá, čímpak asi je to ředěné. A v podstatě tedy nekupuji litr oleje, ale litr jakési směsi.

 
7.09.15 - 09:23 KurvikCv [odepsat]
To Kocour: taky jsem dostal tohle info od pána To znamená,ze jej můžete použít i do systému odděleného mazání,co mají třeba 2taktni skutry a u nás za bývalého režimu používala Jawa a CZ - tzv. Oilmaster-cerpadylko z oddelene nadrzky oleje v závislosti na poloze plynu davkovalo příslušné množství oleje. Pokud michame do benzinu,tak 1:40. V.

 
7.09.15 - 06:37 Kocour [odepsat]
To Wimpy: předřeďené jsou pomalu všechny moderní oleje do dvoutaktů (tsf,divinol ff,husqarna,...) je to kvůli použití i pro oddělené mazání.

 
6.09.15 - 22:38 Wimpy [odepsat]
To KurvikCv: Zkušenosti s ním nemám, ale trochu bych se bál poznámky, že je předředěnej. V jakém poměru potom mazat?

 
6.09.15 - 22:26 KurvikCv [odepsat]
To Pavel JHB: já bych spíš rád věděl jestli s ním má někdo zkušenosti..klidně si ho koupím do garáže a mám to na pár let

 
6.09.15 - 16:55 Pavel JHB [odepsat]
1
-0
1
To KurvikCv: Dobrej kauf, chce to tlupu solidnich jedincu, kteri se podeli a neni co resit. Takoveto soudky jsme kupovali zamlada ve Smyslove u Tabora. Dneska vidim jak ma kazdej velky voci a az dijde k placeni bude milion problemu.


 
23.07.15 - 10:48 Pajka Vrakař [odepsat]
To Killer Koly: Nevěřím tomu, že by se odloupl větší kus. Spíš se to pomalu trochu rozpustí, s tím problém není.

 
23.07.15 - 08:52 Killer Koly [odepsat]
To AMPERAK: zalezi na tom, jak mas silnou vrstvu karbonu. kdyz je silnejsi, tak se odloupne vetsi kus, ktery udela presne to co popisujes. u slabe nebo nesouvisle vrstvy bych karbon taky neodstranoval

 
22.07.15 - 15:40 AMPERAK [odepsat]
To Pavel JHB: tak já vám teda budu věřit...

 
22.07.15 - 15:09 Pavel JHB [odepsat]
To AMPERAK: Ne, jak pisd pajka, nic to neudela, vyfouka se to vyfuckem.

 
22.07.15 - 15:04 AMPERAK [odepsat]
To Pajka Vrakař: když se ti bude z hlavy a pístu uvolnovat karbon tak se ti dostane mezi válec a píst a vychodí se to rychleji, nebo snad ne?

 
22.07.15 - 14:00 Pajka Vrakař [odepsat]
To AMPERAK: Proč bys musel dekarbonovat? U čtyřtaktů může být přechod na jiný olej problém - můžou se uvolňovat usazeniny z mazacích kanálů (a někde to ucpat). U dvoutaktu je to jiné...

 
22.07.15 - 13:49 AMPERAK [odepsat]
dneska jsem koukal že na onu mi přestavi prodávat klasické M2Tčko v bílé flašce ale maj tam něakej carlson M2T. má narozdíl od M2T API-TB a M2Tčko co měli předtím mělo API-TC. tak nevím no. asi to je duvod pro přechod na divinol. jenže dekarbonovat barkase se mi dvakrát nechce. to musí hlava dolů...

 
22.07.15 - 06:53 Pavel JHB [odepsat]
To duroplast: To habr: Hosi vy mate doma vzacnosti ty se vubec nepouzivaji, prenasi a foti v bilejch rukavicich za dohledu minimalne peti narachaneljch chlapiku.

 
14.07.15 - 18:13 duroplast [odepsat]
To habr: Mozna to jeste zkusim.

 
14.07.15 - 17:23 habr [odepsat]
[www]
To duroplast: priste si malicko pootevri sytic a on ti udela bohatou smes, pak muzes porovnavat barvu. Plamen ihned zcervena a po zavreni sytice bude celkem pomalu prechazet zpet do modre. Moc chuda smes neni dobra, malo maze motor a propaluje pisty, idealni barva je cista modra podobna barve techto stranek. Asi vis, ze motor ma byt mirne zahraty, otacky mezi 1200 az 1500 aby se vyloucila bohatsi volnobezna smes a mereni nesmi moc ohrat svicku, takze co mozna nejkratsi.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-300]   [301-330]   [331-360]   [361-366]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.115547, 20.07.18 - 23:58:09, uptime : 39 dnů 1 hod 12 min, volné místo : 12918 MB
<- červenec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
netOpýr
Standa1443