Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Tloustka spojky
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 13 příspěvků

 
12.02.18 - 09:07 duroplast [odepsat]
To Hraboštraboš : Pokud hmotnost manzelky v kilogramech deleno tloustkou spojky v milimetrech je vic nez tricet, chce to vymenit jinak hrozi prokluzovani i s kopce.

Jinak jste me presvedcili, necham ji tam.

 
11.02.18 - 20:10 Juraj [odepsat]
Dobry den, ja som mal tento vikend rozhodeny pohon a moja spojka ma 5mm hrubku oblozenia a zabera vyborne, az dokaze klby polamat :-)

 
10.02.18 - 17:43 myslivec [odepsat]
To Petr V.: politováníhodá situace, která se stává... maximálně dvakrát za deset let ? . )

 
10.02.18 - 17:34 Petr V. [odepsat]
To Myslivec: a pak to řešíš na sraze na place, že?

 
9.02.18 - 13:50 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To duroplast: 6,4 má nová originální lamela nestisknutá přítlačáme, tedy když je střední pružina mezi obložením uvolněná a zvlněná. Za provozu přítlačák toto zvlnění stlačí, je to tam jen kvůli tomu, aby sepnutí nebylo tak tvrdé a neuvolnily se nýty na drážkovém krčku. Novější lamely už mají navíc další vinuté pružiny a i přítlačák má prvky pro zachycení a utlumení rázů.

 
9.02.18 - 13:30 Hraboštraboš  [odepsat]
Jinak kluci maj pravdu, pokud spojka neprokluzuje, není popraskaná a sjetá k nýtům, tak bych ji nechal.

 
9.02.18 - 13:29 Hraboštraboš  [odepsat]
To Myslivec: Teď mě napadá, jaká má být tloušťka manželky, aby to bylo na výměnu???

 
9.02.18 - 12:59 Myslivec [odepsat]
To duroplast: nemůžeš přeci napsat do prokluzování zbývá 0,xx mm... prostě až začne tak se vymění, hodina práce. já měl jednou lamelu sjetou na nejty a kdybych nevyndaval motor kuli něčemu jinýmu a nepodival se, tak ještě běhala..

 
9.02.18 - 12:05 duroplast [odepsat]
To habr: Dik vsem, takze kdyz je nova original, tak ma 6mm a do prokluzovani zbyva jen 0.3mm, to jsem netusil.
Taky me zmatl slehofer, tam se pise, ze nova ma 6.4, opotrebeni 0.7, ale to by se muselo prodavat oblozeni o 2.7mm.

 
9.02.18 - 09:46 habr [odepsat]
[www]
2
-0
2
To duroplast: S obložením lamely spojky se to má takto: nové originální (i náhradní originální) obložení má 2,5mm jeden kus, střední zvlněný pružinový plech který slouží jako tlumič záběru má sílu 1mm v rovném stavu. Nová originální lamela se stisknutým plechem má tak 6mm. Obložení o síle 2,5 mm je téměř nesehnatelné a bývá nahrazováno obložením ze Škodovky o síle 3 mm a pak je celková tloušťka 7 mm což je moc špatně, při této síle obložení se nedovře talířová pružina přítlačáku, nemá správnou sílu přítlačáku na lamelu, zvlněný plech zůstane zvlněný a lamela prokluzuje. Obroušení do roviny je prakticky nemožné, někteří to řeší na prasáka tím, že nechají lamelu klouzat, opálit a ona pak zabírá. Lamela spolehlivě funguje od spodní hranice 5,7 mm do horní hranice 6,3 mm; mimo totento tolerovaný rozměr klouže.

Dva triky s lamelou: pokud je vydřený přítlačák a musí se na magnetce obrousit, tak při odebrání 0,5 mm se použije jedno obložení Trabant originál + 1x Škoda a tím se nahradí odbroušený materiál. A pokud se brousí o 1mm, tak 2x Škoda.

Na originální lamele se vždy výrazně víc ojede obložení ze strany přítlačáku než ze strany setrváku. Rozdíl je tak velký, že je možné vzít jedno obložení ze strany setrváku a renovovat jím jinou lamelu ze strany přítlačáku. Lamela bude znovu plně sloužit a životnost takto opravené lamely dosahuje zhruba 70% lamely nové.

Nýtovaný spoj drýžkovaného krčku s plechem lamely musí být 100% pevný, jinak se nýty střihnou.

 
9.02.18 - 07:57 Myslivec [odepsat]
Esli neni na nejty nebo neklouže tak bych ji neřešil.

 
8.02.18 - 23:49 netOpýr [odepsat]
To duroplast: tuším, že nová má 7mm, ale záleží spíš na tom, jestli klouže.

 
8.02.18 - 23:11 duroplast [odepsat]
Ahoj, chtel bych se pro jistotu zeptat, kdyz je lamela spojky tlusta 6mm, ma se uz vymenit?

[1-13]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.077711, 19.08.18 - 23:49:22, uptime : 69 dnů 1 hod 3 min, volné místo : 12920 MB
<- srpen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
alyno
Kony
Maja
OttA182