Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Je to labyrint?
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 13 příspěvků

 
13.12.17 - 09:00 Juraj [odepsat]
Ano dakujem, po dokladnom prezreti obrazkov som si to uvedomil, ostanem zatial teda pri guferach.

 
13.12.17 - 08:13 Kocour [odepsat]
To Juraj: nelze,labyrint určený jako náhrada gufera má vnitřní kroužek větší na vnějším průměru. Nez origo labyrint dodávaný do prvovýroby.

 
12.12.17 - 20:59 Juraj [odepsat]
Bolo by teoreticky mozne upravit labyrint na guferovu klukovku vysustruzenim? Podla obrazku by to aj mohlo ist, ale momentalne si ho nemozem omerat ci by ostalo dost materialu.

 
11.12.17 - 01:01 habr [odepsat]
[www]
To Pivoďák: Tohle je naprosto v pořádku a jde o originální montáž výrobcem. Nejprve se přešlo na labyrint u setrváku, protože díky jeho hmotnosti tam gufero odcházelo mnohem častěji, než u lehké řenenice a také řešení bylo pro výrobce mnohem levnější, než na straně zapalování, kde muselo dojít ke změně ložiska klikovky. Labyrint pod setrvák se montoval někdy od 2/1984. Na straně zapalování se začal sériově montovat až od 12/1984 a protože tehdejší denní produkce byla 530 vozů, tak za cca 10 měsíců bylo vyrobeno nejméně 160 000 motorů pro montáž a jistě něco i jako ND.

Pokud je klikovka v dobré kondici, jde to vyřešit snadno a levně, levněji, než na straně setrváku. Stačí koupit přechodový mezikus který byl výrobcem vyráběn a prodáván jen pro potřebu oprav v servisech a nikdy nebyl montován sériově, ale dokáže na guferovou klikovku naroubovat sice atypický, ale plnohodnotný labyrint. Mezikus lze koupit zde: http://www.trabantshop.cz/ a mimo tento mezikus je nezbytně nutné buď koupit i "labyrintovou" řemenici, nebo tu guferovou zkrátit o 2mm na krčku, jinak by se dřel klínový řemen.

Pokud je klikovka zralá na GO, pak jsou dvě možnosti, dát originál labyrintové ložisko a k němu labyrint + upravit řemenici, což je drahé řešení, nebo opět použít přechodový mezikus.

Na připojeném fotu je zmíněný přechodový labyrint kterým je možné nahradit gufero, je rozložený na vnější kroužek a vnitřní kroužek s olejotěsnícími kroužky.
PŘÍLOHA (dsc03424.jpg)

 
10.12.17 - 20:29 Pivoďák [odepsat]
[e-mail]
To Eidam: jojo to vím,no nic tak tam bude gufero....

 
10.12.17 - 20:19 Eidam [odepsat]
To Pivoďák: I kdyz by motor nikdo nepulil, muze vzniknout tato kombinace. Aby byl labyrint u setrvaku, staci vymenit setrvak a tu prirubu na 3 sroubcich;)

 
10.12.17 - 19:10 Pivoďák [odepsat]
[e-mail]
Tak s toho jsem debil,pod setrvákem je labyrint a u zápalka gufero....je na tom karbec 1-1 a motor byl origo na továrním lepidle takže ji nikdo asi ještě nepulil

 
10.12.17 - 18:45 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Pivoďák: Pravdu díš, šejku

 
10.12.17 - 17:18 Pivoďák [odepsat]
[e-mail]
Takže tento motor je u zápalka tesneny guferem jo?

 
10.12.17 - 17:04 myslivec [odepsat]
To Pivoďák: gumovej labyrint by asi nebyl nic moc : )

 
10.12.17 - 16:55 Petr V. [odepsat]
gufero

 
10.12.17 - 16:52 Pivoďák [odepsat]
[e-mail]
..
PŘÍLOHA (img_20171210_142537.jpg)

 
10.12.17 - 16:51 Pivoďák [odepsat]
[e-mail]
Kroužek viz.foto je gufero nebo labyrint??
PŘÍLOHA (img_20171210_142555.jpg)

[1-13]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.115320, 24.09.18 - 13:21:49, uptime : 19 hod 55 min, volné místo : 12454 MB
<- září
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Bouča R.
Hraboštraboš
radek6ak
STK Majjo