Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Setrvák a Přítlačák (GO)
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 5 příspěvků

 
18.04.17 - 14:48 habr [odepsat]
[www]
To Tomas6: Drž se Pajkovy rady, co je vydřené to vyměň za bezvadný díl, nic z toho není nedostatkové.

Setrvák nejde brousit na plocho, tedy jen na soustruhu a to je docela piplačka, uchycení do soustruhu není problém.

Přítlačák se musí rozdělat a upnout na magnetce, brousit na plocho.

Lamela po opotřebení z původních 6mm na 5,6mm začne klouzat. Originální lamela je 2x2,5mm obložení + 1mm plech mezi obložením. Pokud cokoliv odbrousíš, je nutné nahradit původní obložení novým bezazbestovým šedočerným ze Škodovky které má sílu 3mm celkem tedy bude mít lamela 7mm a 1 mm můžeš někde celkově odbrousit. Materiál je Ferodo a koupíš ho, případně přenýtování ti udělají Autobrzdy Luhačovice zásilkově.

Broušení třecích ploch není výhodné a pokud se nepovede upnutí a některá plocha bude šikmo, pak je díl na vyhození a pozná se to až za jízdy. Při rozjezdu bude docházet k vibracím a za jízdy se s každou otáčkou láme střed lamely, až do utržení.

 
18.04.17 - 13:35 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To Pajka Vrakař: Jednou jsem to nechal dělat na zák. auto, spojku jsme dali se silnějším obložením a do dneška to funguje dobře. Ale jak probíhalo upínání přítlačáku, to netuším.

 
18.04.17 - 13:20 Pajka Vrakař [odepsat]
To Mikeš Vrakař BK: Problémy jsou. Musí se přítlačák rozdělat a pouze třecí část přebrousit na brusce na plocho. Ovšem je to blbost dělat. Síla obložení je předepsaná a s upraveným přítlačákem a spojkou by to nemuselo správně fungovat. Setrvačník bývá občas taky vydřený. Obojí je lepší koupit nové, pořád je to zlomek ceny dílů na moderní auta.

 
18.04.17 - 13:13 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
To Tomas6: Upravovat plochu na setrváku je zbytečné, stačí srovnat plochu na přítlačáku. S jeho upnutím by neměli být problémy.

 
18.04.17 - 10:11 Tomas6 [odepsat]
Zdravím,
Dělám GO motoru,spojky atd. Budu dávat novou lamelu a chtěl bych před tím nechat na soustruhu srovnat dosedací plochy na setrváku a přítlačáku. Nevím ale zda si soustružník poradí s upnutím do sklíčidla. Zajímá mě jaké s tím máte zkušenosti?
Děkuji.

[1-5]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.108247, 18.11.18 - 10:54:33, uptime : 34 dnů 17 hod 5 min, volné místo : 12371 MB
<- listopad
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Justa
M@rtin KOE
netOpýr
Taťka Šmoula