Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Klepaní v motoru
Klíčová slova:
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 15 příspěvků

 
11.02.18 - 20:47 Juraj [odepsat]
Vcera som rozobral motor, problem bol vysustruzeny medzikruzok na gufero pri zapalovani. Asi sa chvilu tocil potom sa v karteri zadrel, vypadla pri tom z neho pruzinka, takze som mal polhodinovy laparoskopicky zakrok nasadenia pruzinky, aby som kvoli nej nemusel rozoberat cely motor. Operacia sa vydarila, motor bezi ako svajciarske hodinky.

 
2.02.18 - 10:06 Juraj [odepsat]
Zdravim, mam problem s motorom. Menil som gufera z oboch stran, Zo strany zapalovania som vysustruzil z AL medzikruzie ktore ma rozmery ako stare gufero do ktoreho som nasadil gufero ktore mozno bezne dostat v obchode. Po zlozeni a nastartovani zacal po chvili zo strany zapalovania hluk. Najprv som si myslel ze niekde skrta vrtula alternatora ale pokracoval aj po odpojeni remena. Mohol to robit ten medzikruzok z AL? Ze by sa pretacal v karteri? Po chvili to prestalo robit, vyzera to ako by sa potom zastavil. |
Pisem najprv sem, zvazujem znova rozobrat motor a prekontrolovat to, ale ak to nie je nutne tak to neurobim.
Dakujem

 
3.10.16 - 20:59 Filip93 [odepsat]
[e-mail]
Hlavně nikam nespěchat a použivat rozum...

 
3.10.16 - 20:04 Lang [odepsat]
Fakt děkuju, nastuduju Šlehofera a dám se do dílá
Urřitě dám vědět, jak jsem dopadl...
A příští rok se sejdeme někde na srazu...

 
3.10.16 - 09:57 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Lang: Šlehofer ti na většinu tázaného odpoví. ND koupíš u Kytky, gufera v prodejnách s ložisky. Vybírat odolná benzínu, všechna taková nejsou.

 
3.10.16 - 01:15 habr [odepsat]
[www]
To Lang: Na tvoji otázku není možné v tomto vláknu jen tak odpovědět. Ve Šlehofrovi je repase motoru popsaná na cca 15ti stránkách! Úskalí je mnoho, zásadně nesundávat hlavy, není to nutné - spíš na škodu, pozor při montáži na správný postup, nejprve se dotahují výfukové svody a až potom paty válců, nikde nesmí být pérovka přímo na hliníku a mnoho jiných drobností. Kvalitní díly se dají koupit dobírkou třeba i zde: http://www.trabantshop.cz/

 
2.10.16 - 18:59 Lang [odepsat]
Děkuji moc za odpověď,
mám trabíka jako veterána, tak bych nerad nějak zasahoval do originálu a hlavně najedu za rok maximálne 1000km.
Takže bych vyndal motor a rozebral spodek a budu vidět co je vylágrováno? Je něco při rozebíraní toho motoru na co si dát pozor? A kde a jaká šoupátka, gufera a ložiska koupit (rozměry najdu, ale myslím kvalitu).A co jetě preventivně vyměnit? Chtěl bych to udělat co nejvalitněji a nechvátám, letos už půjde na špalky, tak mám i dost času

 
2.10.16 - 09:48 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To Lang: GO motoru se mi zdá jako unáhlené rozhodnutí. Použil bych spíš slovo revize motoru. GO by bylo potřeba, kdyby byla příliš opotřebená klikovka nebo motor vyžadoval výbrus. Tím, že má málo najeto a zároveň si na výkon nestěžuješ, usuzuji, že by revize mohla postačovat. Mimo šoupátek je velice pravděpodobná i možnost o které píše petr.plzen. Motor moc dlouho stál, mohla seschnout gufera a mohou se protáčet, to samé vnější kroužky ložisek a labyrintu. Sice mají jištění kolíčky, ale taky už jsem se s tím setkal. Doporučuji revizi co nejdříve, pokud se něco protáčí v karteru, pak by se mohl vážně a nevratně poškodit. Možná by stálo za úvahu, pokud má klikovka zatěsnění gufery již rovnou přejít na labyrinty. K řemenici by se použil "přechodový" + zkrátit krk řemenice, na druhém konci se musí vyměnit celý setrvák a příruba ložiska. I při použití nových dílů, což není nezbytně nutné, by cena změny těsnění nemusela překročit 2000 korun, labyrinty se pak dají stěhovat z motoru do motoru, jsou spolehlivé a neopotřebovávají se.

 
1.10.16 - 21:21 Saurus [odepsat]
To Lang: Třeba P.Kytka A CENA je cca 12tis za repas

 
1.10.16 - 20:58 Lang [odepsat]
A je to vůbec možný, ten trabant má najeto 23000km, ale 20let stál...asi budu muset udělat GO motoru. Neznáte někoho z jižních čech kdo by jí dobře udělal?

 
1.10.16 - 14:32 Saurus [odepsat]
Ložiska. Šoupátka.to bude radost

 
1.10.16 - 13:47 Lang [odepsat]
Šoupátka trochu volnější jsou to je pravda...a ten labyrint, jak bych to poznal? Není to kovové klepání, spíš to tak jako pravidelně chrastí (nevím jak to jinak popsat).Je to slyšet opravdu až když se ohnu k zapalování a na volnoběh nejvíc. Už jsem sundal i řemen abych vyloučil dynamo a ventilátor, ale to se nezměnilo. Omlouvám se, ale jsem trabantový začátečník, proto jsem moc rád za každou radu děkuji.

 
1.10.16 - 09:39 petr.plzen [odepsat]
Co takhle protáčející se gufero či labyrint?

 
30.09.16 - 23:43 habr [odepsat]
[www]
To Lang: Že by šoupátka? Ale to asi nechceš slyšet, což? Ono tam toho totiž jinak moc volného a rotujícího není, když sám vylučuješ ojnice na obou koncích.

 
30.09.16 - 20:31 Lang [odepsat]
Ahoj, mám takový problém u trabíka mi začalo něco klepat v motoru ze spodu od zapalování. Udělal jsem pouzra na ojnici, bral jsem za ojnice a na klice jsou bez vůle. promazal jsem regulátor předstihu a nepomohlo nic. Prosím Vás o radu co by to mohlo být...předem moc děkuji

[1-15]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.223428, 21.02.18 - 19:49:24, uptime : 411 dnů 21 hod 22 min, volné místo : 12995 MB
<- únor
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Foglik
Golbik
kubajs
Maja
Ori
Sllawek
Taťka Šmoula
Vlado