Úvod


Odkaz na archiv



Motor->Přestavba na motor favorit
Klíčová slova: přestavba
Určeno pro: Trabant 601


V tomto tématu je 39 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
20.05.14 - 07:33 Pají [odepsat]
To Trabas: Třeba R5 turbo ...

 
26.05.10 - 22:28 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
já se nestačím divit...to jsou zase rozumy.Radši zustanu u svých 2 válců.

 
26.05.10 - 22:24 Karbon [odepsat]
Kubíku a vtom sem se vzbudil a ruka v no......

 
25.05.10 - 22:18 KurvikCv [odepsat]
To Yokotashi: a nebo Lupo GTi 92KW/125k a 6kvalt ale sehnat takový auto asi bych ho pojezdil než to dávat do Trába..ale sehnat ho jako totálku tak je to hodně ostrý svezení

 
24.05.10 - 18:28 Yokotashi [odepsat]
[www]
To KubikCV: jasne. Start-stop jde dat i do trabiho, napadna kola bych k prestavbe na jiny motor fakt nedaval.

Uvidime, jak si s tou prestavbou poradi.

 
24.05.10 - 11:56 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To Ondra Ptak: Dík za informaci. Opravdu jsem o tom nikde nečetl. Podle článku to bylo na počátku přeplňování motorů a když se zjistilo, že to asi není ta správná cesta, tak se od toho upustilo. Spíše jsem měl napsat, že u závodních motorů jsem o spojení karburátor a turbo neslyšel resp. nečetl. To však neznamená, že to neexistuje resp. neexistovalo. Prostě člověk se učí celý život. Ještě jednou díky.
To Carlos alias Čmelák Kája: Závodní R 5 v museu také mají (viz příloha). Škoda, že u skoro všech vastavených závodních aut chybí stručný popis a základní technické údaje.
PŘÍLOHA (2010_05_22_nesuchyne_045.jpg)

 
23.05.10 - 22:29 TTT Frank.Colletti [odepsat]
To KORY: hod tam tu C20LET a mas vystarano. Spotreba bude tak 8 litru (coz oproti tvy soucasny je dost velkej rozdil), narust vykonu bude o ,,trosku vic'' vetsi a budes mit nejrychlejsiho trabanta v republice

 
23.05.10 - 22:10 Carlos alias Čmelák Kája [odepsat]
[www]
To Trabas: V 80. tých letech, Renault 5 GT Turbo, Renault 11 Turbo. To jsou auta který mně teď ve spojení turbo a karburátor napadají. Tu R11ku jsem měl.

 
23.05.10 - 21:47 KurvikCv [odepsat]
To Yokotashi: hlavně ty 3 litry jsou daný stylem jízdy...systémem start-stop ..má třeba hořčíkový aerodynamicky tvarovaný kola a tak

 
23.05.10 - 21:46 KurvikCv [odepsat]
To Yokotashi: za 4 když je čipnutej a jede "trochu" líp

 
23.05.10 - 20:46 Filip [odepsat]
To Trabas: zajímavej detail u toho trába je ten nárazník posunutej níž, místo spoileru.

 
23.05.10 - 17:02 Ondra Ptak [odepsat]
To Trabas: Myslis treba tohle? http://www.maserati-club.cz/cs/112-MODELY/60-Maserati-Biturbo.html

 
23.05.10 - 16:43 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To kwasi: V původním příspěvku včera po příjezdu z výletu jsem napsal, že u trabíka nebyl žádný popis. Co se týče značky, tak klucí mají pravdu, že se jedná o motor zn. Opel. Dnes mi to potvrdil i syn a nakonec zde už je to i na fotce. Dále v původním příspěvku jsem uvedl, že se jedná o turbo motor. Ptáš se zda je plnění karburátor nebo stříkačka. Zatím jsem se nesetkal s tím, že by u karburátorového motoru bylo turbo. Jestli o tom něco víš, tak napiš, ať proboha nežiji v nevědomosti.

 
23.05.10 - 09:27 TTT Frank.Colletti [odepsat]
To Ondra Ptak: jj, bude to ten C20LET
Zde par info v anglictine http://en.wikipedia.org/wiki/C20LET a v priloze fotka
PŘÍLOHA (c20let.jpg)

 
23.05.10 - 09:23 Ondra Ptak [odepsat]
To TTT Frank.Colletti: Taky si myslim ze je to Oplackej motor.

 
23.05.10 - 09:20 TTT Frank.Colletti [odepsat]
To Trabas: tipuju, ze na 99% je ten motor z produkce Opel (GM), typ C20LET, kdysi sem se o to dost zajimal. Montoval se predevsim do caliber a semtam ho mela i nejaka vectra A. Udavany vykon tohoto motoru je 150kw, 206 PS. Na youtube se daji najit i nejaka videjka aut s timdle motorem...

 
23.05.10 - 08:34 kwasi [odepsat]
[e-mail]
To Trabas:
Z ceho je motor Briggs a Straton? (Motorka, lod apod?) Jaka je priprava smesi (karburator, strikacka?), jakou to ma prevodovku?
Skodovkovy motor nacpal asi do trabanta i nekdo jiny (vse vzadu?, zajimaji me podrobnosti: http://www.trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=917&strana=2 )
Pokud se dotycnemu povede favoritovy motor do Trabanta dostat, at me zaveze na sraz Trabantu a Skodovek :-)
Diky Kwasi

 
22.05.10 - 23:21 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
a druhou motorového prostoru. Všechny dám zítra na "Oranžádu" - závodní trabant
PŘÍLOHA (20100522_trabi_vylet_nesuchyne_069.jpg)

 
22.05.10 - 23:19 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To KORY: Dnes jsme v rámci Trabi výletu TK Nesuchyně m.j. navštívili také Muzeum sportovních vozů Lány. V expozici je i jeden závodní trabant (několik dalších v depozitu). Nafotil jsem u závodního trabanta, co se dalo. Třeba se budou fotky hodit. Žádně údaje u závoďáku nebyly, ale podle turbo motoru to určitě není žádný lenochod. Zde, jako upoutávku vkládám fotku auta...
PŘÍLOHA (20100522_trabi_vylet_nesuchyne_066.jpg)

 
22.05.10 - 21:43 Yokotashi [odepsat]
[www]
To KubikCV: proc za 4? Lupo je o tolik lehci, nebo ma o tolik lepsi aerodynamiku?

Ja jezdim za 8 LPG, takze to ma nastejno :-)

 
22.05.10 - 21:35 KurvikCv [odepsat]
To Yokotashi: když chceš spotřebu tak 1.2 TDi z Lupa 3L s tiptronicem a budeš jezdit né za 3 jako s lupem..ale za 4..ale pilu...

 
21.05.10 - 20:29 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To KORY: Najdi si v sekci naše vozy zelenýho trabíka majkla b.b., snad tam je. To WéeRCéčko byl jenom takový fór, tak se nezlob. Každá přestavba je o penězích. Již několik let provádíme přestavbu VW Golfa I., ale kdy to bude hotové, to nevím. Pořád to ale bude auto s kterým se nechá jezdit jen na hobby závodech.
PŘÍLOHA (090425_001.jpg)

 
21.05.10 - 20:14 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To Eidam: Já jsem jenom fotil s cihlou nemám nic společnýho.
To Yokotashi: Napsal jsi to dobře. Možná, že těch 30 tis. Kč bude dnes asi málo.
Nadupaný auto a neodpovídající podvozek=výsledek=závody do vrchu v Berouně...(mezikus mezi volantem a sedačkou nehodnotím, neznám jej).

 
21.05.10 - 19:56 Yokotashi [odepsat]
[www]
To KORY: kdyz tam das favorit misto wartburgu, tak:
- musis sam vyrobit prirubu (snad ti pomuze informace, ze motor z ejpovickeho elektromobilu favorit (ktery se daval na favoriti prevodovku) pasuje bez uprav setrvaku na prevodovku wartburg (a wartburg pasuje bez uprav setrvaku na prevodovku trabant, takze snad ...). To obnasi motor zamerit (muzu poskytnout sw na vyrovnani chyby) ...
- nebo tam dat prevodovku favorit a o tom se MONO_T vyjadroval v tom smyslu, ze to je silena prace

- mozna se nevejde na delku
- je vyrazne tezsi
- vykon nic moc a moznosti upravy omezenejsi a mnohem komplikovanejsi
- spotreba +- nastejno

Pokud chces udelat nejaky original, udelej spis neco, co nikdo nema a zaroven je to v necem lepsi, nez to, co uz ostatni maji. Ve vykonu (dva motory wartburg najednou, nejaky dvoulitr, apod.), v ekonomii (nejaky atkinson, 1.5 z Priuse, 0.8CDi ze smarta, trivalec z matize, nejaky maly naftak ...), v pohodli (elektromotor), nebo tam nacpi variator z velkeho skutra misto prevodovky, nebo 6q prevodovku ...

Samozrejme nemam pravo ti do toho kecat, ale mam z toho pocit, ze za 300 hodin prace a 30 tisic korun zjistis, ze mas bastl, ktery:
- je horsi, nez podstatne levnejsi trabant 1.1
- nema zadne vyhody oprati trabantu s motorem w353 (ktery poridis tak za 8-10 tisic i s redukci)
- ma vepredu bubnove brzdy, coz te bud bude byrazne omezovat ve stylu jizdy (s tezkym motorem vepredu), nebo privede do hrobu
takze nerikam, ze to nemas delat, ale navrhuji, aby sis rozmyslel co dostanes za jake naklady a jestli ti to stoji za to.

Drzim palce

 
21.05.10 - 17:11 KORY [odepsat]
To jiřík: Tak jako motor z warburgu taky neni špatná volba jen jsem chtěl udělat tak trochu original který jen tak někdo nemá.

 
21.05.10 - 14:37 KurvikCv [odepsat]
Prodám motor favorit 1.3 40kW i s PC a stříkačkou bosch

 
21.05.10 - 14:36 Chlorofyl První Samozvaný [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To KORY: klid dlab na ně je to tvoje auto a co s nim udelas je tvoje a jen tvoje vec.
Jen se zamysli co od zastavby jinyho motoru chces. Myslim ze jsou jiny motory s podobnymy problemama na zastavbu ale lepsi.

 
21.05.10 - 14:33 KORY [odepsat]
To Juch: No tak nejsem zkušený no kůli tomu tady do mě budeš rejpat? Trabík je sice zatím na lítání kolem domu ale nikdo nic nevíte co s tím ještě plánuju a tady už jsem hezkej rok nic neaktualizoval.

 
21.05.10 - 13:48 Yokotashi [odepsat]
[www]
To KORY: uznavam, ze to, co ted napisu, neni odpoved na otazku. Ale i tak.

Peclive si rozmysli, zda chces radsi motr favorit, nez motor W353 a proc.

Prestavba na W353 je jednak vyzkousena a druhak s tim neni ani zdaleka tolik srani (udrzba i prestavba) ... a LPG do toho snad cpat nechces.

 
21.05.10 - 09:07 juch [odepsat]
To Ondra Ptak: na to lítání kolem domku si nemusí kupovat 4T, furt to stojí víc než favorit, kterej se dá koupit zadarmo, a to je už velmi slušná cena.

[1-30]   [31-39]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.180198, 10.12.18 - 06:28:42, uptime : 6 dnů 7 hod 17 min, volné místo : 12447 MB
<- prosinec
2018
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
kanár