Úvod

Výběr sekce
W 1.3 Motor 1.6 a převodovka 5q trochu jinak
Autor : hovín

zDDRavím, chtěl bych vám ukázat jak se dá zadělat motor z golf III a VW převodovka. co jsem si povšiml tak většinou se používá motor i převodovka z Felicie s řazením pod podlahou. tady je to trochu jinak řešené... za velké klady osobně považuji to že se řadící páka vede původní cestou a nikoliv pod podlahou s pracnou nevratnou úpravou ránu, za další spojkové lanko dokonale vychází, bovden tachometru také a nakonec na sací svody jde bez jakýchkoliv problému namontovat zpět původní karburátor Weber, ale doporučuji hl. trysku rozvrtat o 0,1-0,2mm

Fotky :

celkový pohled
uploadováno 28.09.12 - 11:10.32 silemblok motoru
uploadováno 28.09.12 - 11:19.55 přední silemblok převodovky
uploadováno 28.09.12 - 11:20.52 kulisa řazení
uploadováno 28.09.12 - 11:22.33 poloosy
uploadováno 28.09.12 - 11:26.35
svody VW z 1bodového vstřiku bez jakékoli úpravy s orig. karburátorem Weber s rozvrtanou hl. tryskou
uploadováno 28.09.12 - 11:24.44

Komentáře :

 
21.06.16 - 01:09 alyno [odepsat]
To Pavel JHB:
prave jsem objevil neco myslim ze zajimaveho:


http://home.arcor.de/jason77/trabant-umbau.htm


je tam i "specialni" reseni uchytu motoru...

 
6.09.14 - 19:21 Kocour [odepsat]
To Pavel JHB: ano,jakmile budu provádět montáž,nafotím.

 
6.09.14 - 19:11 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: Az budes delat to razeni, tak to poradne nafot, sice vim, jak go ma byt udelane, ale jeste jsem to neabsolvoval.

 
5.09.14 - 20:58 Kocour [odepsat]
To Pavel JHB: tak o řažení už mám jasno,ale nyní musím vymyslet jak na blok 1.3 GK (55kw) namontuji původní držák motoru w1.3 když je zde pouze jeden nálitek na bloku o proti bloku W1.3 a VW1.6. Máte někdo nějaké nápady?? Nejsem sám kdo tento problém řeší...

 
24.08.14 - 12:07 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: ma to Dana ( http://www.trabime.cz/detail_uzivatele.php?uid=1520 ) na tom jeho zelenym 1.3, ted jsem si jeste vzpomnel, ze o tom taky mluvil Kubik
Bydli nekde u Brodu, takze nejbliz ma oloucha

 
24.08.14 - 07:52 Kocour [odepsat]
čau nemáte nekdo fotku 5Q flda s úpravou na původní řazení? Pavel JHB říkal že prý někdo v okolí Oloucha či Hovína??

 
4.10.12 - 20:48 hovín [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To KurvikCV: nj, tak až udkráčí tak tam šoupnu mezikus a převodvku z feldy, ale zatím tomu nic nenaznačuje, neteče, nehzčí a synchrony jsou zatím výborné

 
4.10.12 - 18:19 KurvikCv [odepsat]
To hovín: převodovky z G3 1.6 nejsou nejtrvanlivější

 
4.10.12 - 17:49 hovín [odepsat]
[e-mail][ICQ]
zatím to zajíždím, takže konkrétnější zkušenosti nebo zápory moc posuzovat nemohu a názory na to že zanechat tam originál Weber je blbost si troufnu vyvracet. Hl:tryska je o 0,1 mm rozvrtaná jako to má i kamarád a ani on a ani já si na jízdní vlastnosti a na spotřebu nemůžem ztežovat v pohodě bez jakéhokoli mučení se na 160km/h dostal a s lehkou nohou se po městě pohybuji kolem 7,5-8l LPG

 
4.10.12 - 17:44 hovín [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Pavel JHB: je to almara a motor jako celek z golfa III 1.6 jednobod a r.v. 1994 a to že mi poloosy jdou nepřirozeně dopředu nesouhlasím, jsou ba naopak trochu dozadu a motor je umístěn ve stejné ose jako 1.3

 
4.10.12 - 12:53 Trabantolog [odepsat]
[www]
Já tam mám u kombíka taky původní kulisu s řadičkou a je to v pohodě jen je potřeba menší zásah do podlahy.

 
3.10.12 - 23:48 habr [odepsat]
[www]
To KurvikCV: Nesouhlasím, řazení vedené pod podlahou nemůže přijít do kontaktu s žádnou překážkou. Výfukové vedení je podstatně níž a přežívá, tak proč by řazení nemělo. Chtěl jsem připojit detailní foto, ale není to umožněno, takže nic ke koukání nebude.

 
3.10.12 - 22:52 KurvikCv [odepsat]
To Pavel JHB: Golf převodovka má diferák hodně vepředu a poloosy se musej vařit..jinej unašeč u rychlostky...poloosy jsou nepřirozeně nahnutý dopředu.Fa/Fe je nejelegantnější řešení.
Já měl od známýho udělaný takový přepákování a fungovalo to suprově.Jediná nevýhoda když se táhne spodem řazení Fa,že se to může někde štrejchnout na polní cestě a podobně

 
3.10.12 - 17:16 Pavel JHB [odepsat]
Mne by zajimalo, jakou almaru ma hovin pouzitou. Toto reseni neni nic noveho pouzivaji ho skoro vsichni nemcouri, ale jsou skoupi na typ almary ja jsem vystudoval, ze pouzivaji 6N1 coz je Polo, Arosa, Lupo atp.
Dokonce existuje i reseni prestavby origo almary ns 5Q za pouziti casti pajslu z VW + mezikusu podobne jako na schade almarach (o5 zastreno rouskou tajemstvi, vsaichni schaneji ten mezikus )
To KurvikCV: Jak se udela skodna s puvodni kulisou? To musi byt jeste vetsi harakiry nez kulisa VW.
Jinak ac nerad uznavam, ze pokud nekdo odlehci setrvak, tak asi opravdu nejlepsi reseni je Fa/Fe almara. Cele jsem to konzultoval i s Habrem a i kdyz jsem se dost branil, zlomil mne
Jinak pokud ma nekdo zajem o fota nemcourskejch reseni mohu dodat.

 
2.10.12 - 21:19 Bouča R. [odepsat]
simpo má pravdu, ABU je 1.6 s jednobodem... já mám 1.6 AEE svody ABU takže to na to pěkně sedí a jednovod mám s fáčka/feldy + elektriku na jednobod... a jede to pěkně. Origo 4bod AEE je složitější na zapojení elektriky a asi je to i nápadnější na TK narozdíl od jednobodu...

 
2.10.12 - 06:58 Simpo [odepsat]
[e-mail]
To Bastr: dělaly se taky motory 1.6 abu ktere měli uplně jiné sání a byl to jednobod a to když seženeš tak to dáš i na aee nebo tam dáš i origo karbec s gumou která je pod ním...

 
1.10.12 - 20:06 Bastr [odepsat]
[www]
To KurvikCV: Měl jsi 1.3 na dvoukomoru Pierburg 2E, ale i tak nepasuje.

 
1.10.12 - 05:56 KurvikCv [odepsat]
To Bastr: mám ten dojem,že jsem měl 1.3kový sání

 
30.09.12 - 21:49 Bastr [odepsat]
[www]
To KurvikCV: Kecáš. Sání z jednobodu ani náhodou. Sám vím, jak si to měl na 1.6 a Tommy zprasený, ořezaný a sedělo to jenom půlkou šroubů a kanály vůbec neseděly. 1.6 AEE jedině originál 4bod, nebo dva dvojtý Webery se sportovním sacím potrubím.

 
28.09.12 - 14:33 KurvikCv [odepsat]
myslím si,že Felda je lepší řešení.Odpadá vaření poloos a navíc je diferák v lepší poloze.Řazení se dá taky udělat na původní kulisu.A sání z jednobodu se tam může dát taky

[1-20]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.088909, 11.12.17 - 02:50:29, uptime : 339 dnů 4 hod 23 min, volné místo : 13589 MB
<- prosinec
2017
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není