Úvod

Výběr sekce
Alternátor na 4T
Autor : Trabantolog

Diskuze a něco více o alternátoru na čtyřtakty.

Fotky :


uploadováno 16.06.12 - 10:44.07 
uploadováno 16.06.12 - 10:44.24 
uploadováno 16.06.12 - 10:44.43

Komentáře :

 
25.02.18 - 18:03 netOpýr [odepsat]
Dnes se mi povedlo vimplantovat altík z feldy 1.6 (70A) do 4T trabanta. Vyžaduje to pár úprav. Je potřeba na altíku i na držáku seříznout několik milimetrů kvůli správnému sosení řemenic. Origo altík je uchycen na šroubu M10, kdyžto feldí má M8, takže je lepší buď převrtat díru v altíku, nebo vyvložkovat držák. Při přendání 6tidrážkové řemenice na motoru je třeba navrtat (případně vyříznout) díru do podběhu. Teoreticky stačí na velikost imbusu, ale ve správném místě, nebo větší a odpadne nám pracné otáčení motorem kvůli povolení čtyř šroubů držících řemenici. Další problém nastane při vkládání řemenice na motor. Je nutné znatelně vyhnout podběh, aby se řemenice protáhla kolem hřídele (na leštěnce nedoporučuji). Druhá možnost je vyndat motor a třetí vyměnit řemenici na altíku. S použitím origo 6tidrážkového řemene vychází našponování altíku asi půl cm před přední čelo (nevím, jak by to vycházelo u nebouraného auta). Po drobné úpravě pajsrem vychází půl cm ZA přední čelo. Napínák je potřeba vyrobit ůplně jiný, ale postačí vhodně dlouhý kus pásoviny, delší šroub a spousta podložek. Pak už je jen potřeba nastavit kabel vedoucí od startéru cca o 5-6cm a vyměnit konektor ke kontrolce za menší.
Jestli o této úpravě někdo uvažoval, ať si radši sežene altík z něčeho jinýho.

[1-1]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.053925, 21.04.18 - 18:57:28, uptime : 470 dnů 19 hod 30 min, volné místo : 12574 MB
<- duben
2018
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Woton