Úvod

Výběr sekce
Wartburg 1.3
Autor : Trabantolog

Co lze čím nahradit:

Do příspěvků prosím pište své zkušenosti jaký díl lze nahradit jiným třeba i z jiného vozu, pište pouze odzkoušené tipy.


- Rozvodový řemen je shodný s VW polem 86C 1,0L a 1,3L (108 zubů, 19mm šířka)
-Kryt výfukových svodů, který často zkoroduje, je shodný s VW golf II 1.3
-Všechny těsnění motoru, co jsou zde vyobrazeny jsou shodné s VW golf II 1.3 40kW
-Vnitřní manžety poloos jsou shodné se Škoda Favorit starý typ.

Náplň převodovky T 1.1 nebo W 1.3 je 1,1 litru převodového oleje.
Víc ho tam v žádném případě nedávat,obvykle to potom nateče do spojky.
Doporučuji dát plnou syntetiku-jde lépe řadit. (od Trabantservis)

Popis funkce LED budíku měření teploty chladící kapaliny od Habra,
význam diod chlazení je tento:

oranžová - něco se děje pod kapotou, nestojí to za pozornost a že je mi zatím zima je logické, když chladivo má okolo 40°C

první zelená - mě i motoru začíná být příjemně teplo, sytič se vypnul, bude ale líp, 60°C není žádný zázrak

dvě zelené - žůžo labůžo, mě i motoru je teplíčko, tak to má být, motor si príma přede na provozní teplotě, stáhnu trochu topení nebo okýnko, 85°C už nějaké teplo dá.

horní zelená - motoru i mě je vedro, (90 - 92°C podle čidla teploty na sepnutí ventilátoru) stáhnu okýnko a pro jistotu i topení, motor si v tento moment spustí ventilátor, protože žádné jiné okýnko nemá, pokud se uchladí na dvě zelené, je spolehlivý a za odměnu nemusí zítra do hutí.

červená je jen jedna, když se rozsvítí (92 až 95°C podle čidla), tak se něco děje pod kapotou a vyžaduje to moji pozornost a to naprosto neodkladně. (od rozsvícení do exploze víčka expanzky to trvá zhruba minutu - závada - uhnilý kablík od ventilátoru na konektoru).

Z uvedeného (význam kontrolek viz příručka k vozidlu) je patrné, že tě děsí normální stav, tedy dvě zelené a občasné sepnutí ventilátoru. Kdyby tomu tak nemělo být, tak výrobce ten drahý kulatý krám na chladič zbytečně věšet nebude.

Fotky :

Kryt výfukových svodů
uploadováno 16.03.11 - 19:15.44 Těsnění pod hlavu
uploadováno 16.03.11 - 19:16.35 Těsnění pod ventilové víko
uploadováno 16.03.11 - 19:17.22 Těsnění pod olejovou vanu
uploadováno 16.03.11 - 19:17.59 Těsnění pod sací potrubí
uploadováno 16.03.11 - 19:18.38
Těsnění pod výfukové potrubí
uploadováno 16.03.11 - 19:19.18 Těsnění pod výfukové svody a 1 díl výfuku
uploadováno 16.03.11 - 19:20.24 Manžety vnitřních poloos
uploadováno 16.03.11 - 19:21.05

Komentáře :

 
3.12.17 - 14:21 Kocour [odepsat]
Těsnící profil předního i zadního okna se dá koupit v GUMEXu pod č.0597029 a klínek do tohoto prufilu č.0598012.

 
29.12.16 - 17:22 Pavel JHB [odepsat]
To Špion: Pali klasicky 1-3-4-2, schema jsem daval do jineho vlakna vcera

 
29.12.16 - 10:16 Špion [odepsat]
[e-mail]
nemáte někdo zapojení na rozdělovači w353 1,3?
koupil jsem a jsou tam přeřezaný káble a nevím na jakou svíčku co patří..díky špion

 
11.02.16 - 18:01 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: Mam vazne obavy, ze nee. Nevim, co vytezi Kubik, kdyztak se poptam na wartburg13.de, jsem tam registrovanej.

 
11.02.16 - 13:29 KurvikCv [odepsat]
To Kocour: nevím musel bych se poptat říšskejch..ale vzadu mají jít Peugeot 206 nebo 207

 
11.02.16 - 10:33 Kocour [odepsat]
To KurvikCV: který tlumiče jdou použít na w1.3 na předek místo originálu(krom úpravy Bastra a Habra z w353)??

 
23.02.15 - 16:40 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: Tak to bylo jak jsem psal nejaka IFA, multikrava, rezacka atp.

 
22.02.15 - 17:39 Kocour [odepsat]
To Pavel JHB: já to mám ověřeno na svém autě...:D původní odešel s plamennými efekty.

 
22.02.15 - 16:26 Pavel JHB [odepsat]
To Kocour: Nechci tady delat velkou mlhu. ale myslim, ze to neni tak jednoduche, kdysi jsem s tim zapasil a bylo tam vic odlisnosti, takze to tak snadno neslo. Mel jsem jich ale krabici a mozna, ze tam byly primichani darci z Ify a ostatnich DDR samohybu.

 
15.02.15 - 09:09 Kocour [odepsat]
1
-0
1
Motorek stěračů je stejný s motorkem z novějších trabíků, jen se musí přehodit nosná deska, je zrcadlově otočená.

 
10.08.14 - 10:07 Dederon [odepsat]
[e-mail][ICQ]
Dobrý den panové. Dokázal by mi někdo poradit, kde sehnat ten krycí plech na svody výfuku na W1.3.Všude mi cpou jen originál VW,ale 1200 se mi za něj dávat nechce. Díky

 
29.07.12 - 01:11 netOpýr [odepsat]
To Trabantolog: to asi jo, já toho chtěl sundavat co nejmíň a povedlo se

 
28.07.12 - 15:01 Trabantolog [odepsat]
[www]
To netOpýr: Taky to jde tak že sundáš pravý blatník s podběhem.

 
28.07.12 - 09:58 netOpýr [odepsat]
Bylo mi řečeno, že na vyndání motoru z wartburga 1.3 se musí vyndavat i převodovka. Pokud auto neni leštěnka, tak nemusí. Je to teda na milimetry a trošku se škrábne hrana podběhu (ve většině případů orezlá), ale jde to i bez vyndavání převodovky.
Je důležitý sundat k tomu kapotu, nárazník a přední masku. Odstrojil sem kabely a hadice, vyndal sem přední silentblok na převodovce a "přední" u motoru, startér, zavěsil motor na kočku, povolil od převodovky a směrem nahoru a dopředu postupně vytahoval.
Měnil sem spojku, takže sem odpojoval jen to nejnutnější (kabel od rozdělovače, plynový lanko, hadice od topení a od expancky, chladič). Ušetří se tim volej do převodovky. Ale platí to jen pro NELEŠTĚNKY!

 
24.10.11 - 21:27 KurvikCv [odepsat]
tak přední pružiny z MB 190 by měly jít dopředu u W...nezaručuju...chce to porovnat

 
23.10.11 - 23:01 KurvikCv [odepsat]
dostal jsem pár tipů od kolegů z Polska
Při použití kratších pružin lze použít tlumiče zadní Daewoo Matiz nebo Fiat Punto (dozadu), a přední z VW T3 - prý jsou hodně tvrdé.
Pružiny dopředu jdou použít zadní ze Škody Rapid (říznuté) a zadní z nějakého Mercedesu (190 ale zatím nevím jistě) nebo Š1203 přední.
Ty tlumiče z T3 zkusím očíhnout u kamaráda
Ale myslím že na 4T to vypadá pěkně,hlavně mi šlo o to jaké tlumiče lze použít http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/281912_246085025416565_100000452084741_914628_1021980_n.jpg

 
17.03.11 - 19:34 Hnátos [odepsat]
To habr: ten plech nemaj... a ten potřebuju

 
17.03.11 - 11:55 habr [odepsat]
[www]
To Hnátek: Co takhle v prodejnách kde vedou díly na GolfII?? V Brně Auto Kelly nebo Autorona.

 
16.03.11 - 20:07 Hnátos [odepsat]
To Ondra Ptak: jo ale kde to koupit temn plech.. ten se blbě schání..

 
16.03.11 - 19:24 Ondra Ptak [odepsat]
Přidány nové poznatky od Bastra

[1-20]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.057648, 12.12.17 - 20:53:00, uptime : 340 dnů 22 hod 25 min, volné místo : 13483 MB
<- prosinec
2017
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Čouda
Krteczek
Taťka Šmoula