Úvod

Výběr sekce
Kotoučové brzdy na Trabanta (VW)
Autor : Admin

Kotoučové brzdy na Trabanta z VW Golf II

Český popis se připravuje. Zatím musí stačit fotky od Skippyho...





Převzato z Trabiteile.de - Ralf Langer - Tel.: 0351 2009404 - Funk: 0172 3635760 - Fax: 0351 4036945

Původní německý materiál je možno stáhnout ZDE (dokument Word, 900kB)

Fotky :


uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39

uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39

uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39

Komentáře :

 
17.03.19 - 15:51 Pavel JHB [odepsat]
To Frantas: Nějak jsi to špatně pochopil, asi máš opravdu tu schýzu. Zkoušel jsi poloosy do vw unašeče a jdou tam teda? Koukni na DE forum, máš to tam rozepsaný co a jak se kombinuje. Nevím proč něco kupuješ a nozobeš něco ve šroťáku. Já oběhl pár vraků a rozdával jsem to tady zadara.

 
13.03.19 - 19:24 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Pavel: Popletený to možná mám. Ale dočetl jsem se zde, že díly ze čtyř typů golfů opravdu potřeba nejsou. Unašeče z golfa jsem teď pro jistotu šel zkusit na trabantí poloosi. Se mě snažíte dostat do nějaký schýzi ?
Škoda Henlaj je má oblíbená, němce neuznávám (to asi nebudeme rozebírat) ale koupil jsem za dobře podkovy, a řešení vw brzd se mi líbilo víc

 
13.03.19 - 19:12 Kocour [odepsat]
To Frantas: a co se podívat na brzdič z fabie 1,2 HTP??? Není to jedno a totéž??

 
13.03.19 - 19:10 Pavel JHB [odepsat]
To Frantas: Máš to popletený. Buď použiješ variantu od Skyppyho, na ní máš komplet výkresy tady na stránkách a použiješ vše z Fa/Fe, kde na každém šrotu leží hromada. Je to výhodnější jak ti píše Krtek, Hlavně proto, že vytěžené věci stejně musíš zrepasovat (jsou to brzdy) a cena je jinde než u VW. Pokud máš díly z VW, použješ německé výkresy, máš tam napsáno co jak upravit, lze použít kotouče od obyč 1.1 až po tlusté větrané z nějakého GTD atp. Navíc pokud použiješ VW musíš počítat s tím, že nemusí být všechno z jednoho auta. Unašeč je určitě Polo 86C, zbytek se pofackuje z dalších (i 4 auta) Fa/Fe máš z jednoho, nic neřešíš.

 
13.03.19 - 18:55 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Podkovu/adaptér mám , ale nemám třmen/držák brzdiče chcete-li. To co posílal Krteček z Trabiteile..

 
13.03.19 - 18:45 Simpo [odepsat]
[e-mail]
jedna se o tento kus ne? http://trabime.cz/okno.php?id=4066&cesta=technika/id_22

 
13.03.19 - 18:44 Simpo [odepsat]
[e-mail]
To Frantas: ta podkova která drží držák brzdiče není z žádného auta dělá se na zakázku přímo pro trabanta...

 
13.03.19 - 18:21 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Jistě, taková věc mi chybí. Jen stále nevim, na jakém golfu ji shánět.
Jak jsem psal, 1.6D a GTD to má jinak, G60-ka by měla mít jinou rozteč. Takže "silnejší" benzíny ? Kdyby sem šli vložit obrázky, možná by to bylo snazší vysvětlování.

 
13.03.19 - 12:18 Kocour [odepsat]
To Krteczek: taky si myslím,to je to na co se jej pořád ptám a odpověď nikde...

 
13.03.19 - 11:38 Krteczek [odepsat]
To Frantas: A nechybí Ti tahle součástka? http://www.trabiteile.de/product_info.php/products_id/2422

 
13.03.19 - 08:24 Kocour [odepsat]
To Frantas: pošli mi na mail fotku toho brzdiče co máš,i podle fotek je to jasný,brzdič komplet (plovoucí i pevná část) a jeto celý přišroubovaný k podkově od skippyho.

 
12.03.19 - 21:01 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Kocour: No, bavíme se o použití dílů z Golfu mk2. Mám díly z 1.6D, a tam je to co potřebuju z jednoho kusu s těhlicí. A kamarád mi teď fotil svý GTD a je to stejně. Dle katalogů jsem došel k tomu, že brzdič je napříč motorizacema stejnej. Takže leda by ještě silnější (než GTD) měli jinou těhlici, s držákem brzdiče sólo.. Ale psal jsem už tolika "koncernistum", že už ani nevim co mám shánět. Nikdo neví, a všechny varianty co mě napadaly ztroskotaly.
I jsem si znova překládal původní návod, ale nechápu to. Jako kdyby v Benešově jezdily jiný dvojky golfy než všude

 
12.03.19 - 15:09 Krteczek [odepsat]
To Strýc alias Myslivec: Nejde o to jestli lepší nebo horší. Tuhle variantu vymysleli tuneři z Německa protože u nich je prostě dostatek VW dílů. U nás je zase dostatek dílů že Škodovek
Asi tak

 
12.03.19 - 14:44 Strýc alias Myslivec [odepsat]
To Frantas: trochu mimo téma - v čem je vw brzdič lepší než Felicie?

 
12.03.19 - 08:25 Kocour [odepsat]
To Frantas: ale to je součást brzdiče,to se kupuje s třmenem

 
12.03.19 - 06:53 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Killer: Tu nemyslim. Myslim to co se přidělává k ní. A na to pak brzdič.

 
12.03.19 - 06:35 Killer Koly [odepsat]
To Frantas: jestli tim trmenem myslis tu podkovu na prvnim obrazku, tak pokud me pamet neklame (nebo si to s necim nepletu), musi se nechat vyrobit. nepasuje ze zadneho auta.

 
11.03.19 - 21:47 netOpýr [odepsat]
To Frantas: já je nechával tenkrát převrtávat z feldích na 4T ještě ve fabrice, která je vyrábí.

 
11.03.19 - 21:02 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Pánové, opět se musím poradit.
Mám adaptéry, brzdiče, i unašeče. Ale stále mi to k sobě nepasuje. Nemám "třmeny (držák brzdiče), to co se šroubuje na adaptér, a následně na to pak brzdič. Vždycky když jsem potkal nějakého "koncernistu", nedokázal mi pomoci. Dvojka golf, se slabýma motorama má držák brzdiče, to co já potřebuju napevno s těhlicí. A silný verze zase jinou rozteč (oněch šroubů) už jsem si i řikal, jestli to nemá být z trojky. Ale taky vedle.
Pročet jsem to tu snad všechno, a vůbec netuším co je špatně.
Rozteč závitů na adaptérech mám asi 77. Brzdiče jsem si objednal rovnou repáslý, z 1.6D (Golf mk2) .. Kde se stala chyba ? Co jsem přehlíd ?

 
5.09.18 - 01:21 Pavel JHB [odepsat]
To Frantas: Plovoucí matice jsou řešení, ale nikdy to nevystředí tak přesně. Navíc převrtání jak píše Krteczek je jednodušší a prakticky zadarmo.

 
4.09.18 - 12:59 šedý vlk [odepsat]
2
-0
2
To Frantas: Při rekonstrukci svého kabria v roce 2002-2004 jsem použil vpředu brzdiče ze Š 120, kterých tehdy byl dostatek, navíc se s určitými úpravami daly použít i podkovy na kterých brzdiče drží, protože byly šroubované, náboje kol a brzdové kotouče z Favorita 4x100. Zadní nápravu jsem na vrakáči koupil celou z Fa 4x100 a uřízl z ní příruby /podložky/ Ty jsem přivařil na trabantí ramena s lehce změněným úhlem, tím jsem se zbavil původního negativního sklonu a nemusel jsem použít podložky pod oka ramen /dudlíky/. V zadních brzdách jsem pouze předělal konce pák ruční brzdy aby pasovaly na lana z Trabanta. Takto to bez jediné závady jezdí 14 let.

 
4.09.18 - 01:41 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Děkuji
Jen si ještě dovolím.. Proč převrtávat 4x98 na 4x100? Jednoduší jsou plovoucí šrouby (matice) ..?

 
3.09.18 - 19:39 Krteczek [odepsat]
To Frantas: Výhodou bubnu T1.1 je to že ho lze převrtat na 4x100, což u 601ky nejde. Pokud dáš zadek z Feldy, tak bude auto hodně přebržděné na zadek a budeš muset ještě řešit omezovač brzdného tlaku...

 
3.09.18 - 17:36 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Krteček: Jsem sice velkým příznivcem českého henlajnu. Ale adaptéry i brzdiče jsem právě sehnal docela dobře z golfa.
Na bubnu 1.1 se převrtává co? Já žil v tom že nepasuje Případně feldí zadek (podložka) vypadá jak ?

 
3.09.18 - 12:27 Pajka Vrakař [odepsat]
To Frantas: Dozadu pěkně pasují komplet brzdy z Felicie, je potřeba ale vyrobit podložku. Pak může mít celé auto rozteč 4x100 (popř. 4x98 při použití komponent ze starého Favorita).

 
3.09.18 - 12:25 Krteczek [odepsat]
To Frantas: Možná je skoro jednodušší dát brzdy z Feldy. I vzhledem k dostupnosti a ceny dílů... Zadek je elegantní řešení převrtaný buben T1.1

 
3.09.18 - 12:21 Frantas [odepsat]
[e-mail]
Koukám, hledám, a nenacházím. Tak to tu zkusím oživit. Chystám se na montáž brzd z golfa.
Když už to budu dělat, teče mi HBV do auta, tak bych dal rovnou novej. Jakou pumpu však koupit? standardně do trába ? Průměry jednotlivejch pístků netušim, a nikdy jsem to neřešil. Tak abych si nějak nenaběh.
A rád bych, když už, tak i domontoval štít. Někde jsem našel kdysi návod kde štít byl. Ale internet je velkej jak vesmír, a už to nemůžu najít.. Normálně z II golfa ?
A poslední otázka. Nejekonomičtější (nejjelegantnější) řešení zadních bubnů (rozteče) ?

 
21.10.09 - 17:31 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To radek6ak: Chtěl jsem dělat ty z feldy (imfo zde v Technice). Autor, co vyráběl třmeny a dodával je, tak prodal dílnu i se strojním vybavením. Výkres prý nikomu nedá, tak si nějak pomůžu sám (jako vždy). Koupí se jedna sada v (D) a není problém ji rozmnožit.

 
21.10.09 - 07:32 radek6ak [odepsat]
To trabas: někdo z brňáků to vyráběl, možná má příznivější cenu než v D.

 
20.10.09 - 21:38 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
Protože kotoučovky z feldy bez vyrobeného třmenu nejdou realizovat, tak zbývá možnost z VW. Pročetl jsem si celý návod a tuto diskuzi. Nevím kde jste přišli na to, že je potřeba různé komponenty asi ze čtyřech aut. Všechny feldy s různým motorem mají stejné brzdy (kotouč 12,7 mm). VW mají brzdy různé, podle obsahu motoru. V návodu je uvedena síla brzdového kotouče 10,12 a 20(vnitřní chlazení)mm. Tak je jasné, že když si zvolím např. sílu kotouče 20mm, tak další komponenty musí být k příslušnému kotouči. Takové brzdy má např. GOLF I. 1,6 GTI-110k a 1,8 GTI-112k (to byla akční serie v počtu asi 500 ks a jedním z nich je naše oranžáda). Tak všechny díly co budou potřeba, musí být z tohoto auta, anebo dalších typů co mají tyto brzdy. Díval jsem se i na nabídku (v ČR) potřebných VW dílů a porovnával s cenou dílů na feldu. Cenově se to moc neliší. Jenom u VW je větší výběr stejného komponentu od různých výrobců a s různou cenou. Použil jsem cenový střed, ne uplně nejlacinější součástky a celkový rozdíl je v několika stovkách Kč. Ty třmeny mají na netu (D) v nabídce, což bude asi ten nejvyší výdaj za jednotlivý komponent. Do zahájení příští trabi sezóny se mi to snad povede realizovat.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-103]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.177571, 17.09.19 - 16:26:30, uptime : 192 dnů 4 hod 33 min, volné místo : 9049 MB
<- září
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Ori
Synek
Taťka Šmoula