Úvod

Výběr sekce
Kotoučové brzdy na Trabanta (VW)
Autor : Admin

Kotoučové brzdy na Trabanta z VW Golf II

Český popis se připravuje. Zatím musí stačit fotky od Skippyho...





Převzato z Trabiteile.de - Ralf Langer - Tel.: 0351 2009404 - Funk: 0172 3635760 - Fax: 0351 4036945

Původní německý materiál je možno stáhnout ZDE (dokument Word, 900kB)

Fotky :


uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39

uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39

uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39 
uploadováno 14.09.05 - 13:47.39

Komentáře :

 
21.10.09 - 17:31 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
To radek6ak: Chtěl jsem dělat ty z feldy (imfo zde v Technice). Autor, co vyráběl třmeny a dodával je, tak prodal dílnu i se strojním vybavením. Výkres prý nikomu nedá, tak si nějak pomůžu sám (jako vždy). Koupí se jedna sada v (D) a není problém ji rozmnožit.

 
21.10.09 - 07:32 radek6ak [odepsat]
To trabas: někdo z brňáků to vyráběl, možná má příznivější cenu než v D.

 
20.10.09 - 21:38 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
Protože kotoučovky z feldy bez vyrobeného třmenu nejdou realizovat, tak zbývá možnost z VW. Pročetl jsem si celý návod a tuto diskuzi. Nevím kde jste přišli na to, že je potřeba různé komponenty asi ze čtyřech aut. Všechny feldy s různým motorem mají stejné brzdy (kotouč 12,7 mm). VW mají brzdy různé, podle obsahu motoru. V návodu je uvedena síla brzdového kotouče 10,12 a 20(vnitřní chlazení)mm. Tak je jasné, že když si zvolím např. sílu kotouče 20mm, tak další komponenty musí být k příslušnému kotouči. Takové brzdy má např. GOLF I. 1,6 GTI-110k a 1,8 GTI-112k (to byla akční serie v počtu asi 500 ks a jedním z nich je naše oranžáda). Tak všechny díly co budou potřeba, musí být z tohoto auta, anebo dalších typů co mají tyto brzdy. Díval jsem se i na nabídku (v ČR) potřebných VW dílů a porovnával s cenou dílů na feldu. Cenově se to moc neliší. Jenom u VW je větší výběr stejného komponentu od různých výrobců a s různou cenou. Použil jsem cenový střed, ne uplně nejlacinější součástky a celkový rozdíl je v několika stovkách Kč. Ty třmeny mají na netu (D) v nabídce, což bude asi ten nejvyší výdaj za jednotlivý komponent. Do zahájení příští trabi sezóny se mi to snad povede realizovat.

 
12.02.08 - 08:50 Chvato [odepsat]
To Skippy: Na kolik vijde ta sada od tebe??Mozna bych mel taky zajem?a co v te sade vsechno je???Diky

 
4.02.08 - 22:22 Skippy [odepsat]
To lord:
Brzy. Víc zatím neřeknu.

 
4.02.08 - 21:18 lord [odepsat]
To Skippy: chtel bych se zeptat na tu sadu kdy bude k mani

 
4.02.08 - 07:44 Skippy [odepsat]
To Filip:
Přesně tak.

 
2.02.08 - 11:39 Filip [odepsat]
To Milhaus: vyrábí a na ty VW potřebuješ opravdu díly min. ze 4 aut (nába tuším pólo, brzdiče golf GTI nosič brzdičů jinej golf atd)

 
2.02.08 - 11:21 Milhaus [odepsat]
To Skippy:
Já myslel klidně i ten návod na podložky koupit.
Zřejmě jsem dneska nějak mimo - nerozumím díly ze 4 Vw. Vím o jednom Golfu II.
A ještě co ta druhá škodovácká série?! Ty to vyrábíš?

 
29.01.08 - 17:29 Martin_NR [odepsat]
To Skippy: aha,no nic,ja praveze podlozky moc nechcem, par krat som videl klasicke bubny upravene tak,ze boli prerobene na inu roztec...

 
29.01.08 - 15:24 Vojtenna [odepsat]
To Skippy: takze ty bubny s feldy padly? dyt uz si to zkousel ne?

 
29.01.08 - 13:56 Skippy [odepsat]
To Martin_NR:
Na původní 2T bubny jedině podložku.
Nebo namontovat bubny ze 4T, případně je ještě převrtat na 4x100.

 
29.01.08 - 11:52 Martin_NR [odepsat]
To Skippy: Ja mam taky dotaz,mozno to bude zaujimat aj inych-co ta prerabka zadnych bubnov na inu roztec...?

 
29.01.08 - 09:01 Skippy [odepsat]
To Milhaus:
Pokud se ti chce shánět díly asi ze 4 typů VW abys to poskládal dohromady, klidně do toho jdi.
Jestli ti ale stačí škodovácký kotouče tak výroba druhé série už konečně jede na plný pecky. Ještě tak 2-3 týdny a budou.

 
28.01.08 - 17:34 Bouča R. [odepsat]
To Milhaus: jo to by určitě někteří lidé měly ale určitě nedají....

 
28.01.08 - 16:49 Milhaus [odepsat]
Přidám se k této diskuzi....
Nemáte někdo výkres návod na ten mezikus?
Pokud se někdo ozve, rozjedu akci Z
Mám známého co dělá na plazmě a ten by to přikreslil do programu a určitě vyrobil.
Určitě, kdyby nás bylo víc, určitě by to vyšlo levnějc.
Ten návod se dá i objednat,ale kdybych tak uměl germánsky...

Pak bych sdělil, za kolik by to vyšlo (doufám že míň než 110 EUR)

 
28.03.07 - 16:36 Bouča R. [odepsat]
Jaké jsou častější kotouče z VW dolfa nebo z favála, felicie

 
3.08.06 - 12:31 FRANTA [odepsat]
To Martin_NR: Pošli mi adresu znova.

 
25.06.06 - 13:57 Martin_NR [odepsat]
To FRANTA: Mozes to poslat postou na dobierku jednemu mojmu kamosovi, ktory je v Prahe,len musim zohnat jeho adresu. Ak ano,poslem ti ju cez SMS. Zatial dik!

 
18.06.06 - 19:00 FRANTA [odepsat]
To Martin_NR: Na slovensko nejedu,ale jedu do Jivky.Cena je 300Kč.

 
18.06.06 - 14:28 Martin_NR [odepsat]
To FRANTA: Nejdes nahodou na zraz na Slovensko do Nitry? By si to tam mohol doniest.Kolko by si za to chcel?Diki

 
13.06.06 - 20:42 FRANTA [odepsat]
To Martin_NR: Zavolej mi mám je tel.606542792

 
12.06.06 - 13:22 Martin_NR [odepsat]
[e-mail]
Nema nahodou niekto na predaj ten medzikus? Alebo aspon nejaky kontakt na niekoho, kto mi to vie zohnat, ale nie za cenu vacsiu ako cely Trabik:o)
Mockrat dakujem za ochotu!

 
7.06.06 - 11:44 FRANTA [odepsat]
To Pavel JHB: Za prvé nemužeš srovnávat váhu trabanta a golfa a za druhé mám komplet brzdy favorit najeto/6000km a brzdí super.

 
6.06.06 - 19:58 FRANTA [odepsat]
To Franta-new: Zavolej mi na tel.606542792

 
6.06.06 - 11:50 Skippy [odepsat]
To Pavel JHB:
O tom vím. Na srazu jsem o tom mluvil s Josefem a nechal jsem si poradit. Navíc felda má vpředu podstatně větší brzdový válečky než starej golf, takže to brzdí mnohem líp i bez posilovače. Někteří lidé měli při montáži kotoučů VW problémy s tím, že byl zadek přebržděnej a museli tam dávat omezovač. Dá se to velice jednoduše obejít, ale na to přišel Josef, takže když to sem bude chtít napsat, tak ať to udělá on. Je to jeho nápad.

 
6.06.06 - 10:47 Pavel JHB [odepsat]
To Skippy: Vim, ale zkus si nekdy na aute odpojit posilovac, kterej je na golfu, fanousovi.... (ten asi mit nebudes) a zkus jak to brzdi.

 
6.06.06 - 10:10 Skippy [odepsat]
To Pavel JHB:
Techci je dělat, mám je hotové, ale mám to z felicie, takže jsou tam rozdíly. Způsob uchycení a vlastní provedení je stejné, ale jsou tam rozdílné rozměry.

Bubny z W 353 tam mám teď. Brzdí to sice mnohem líp než origo trabant, ale taky žádnej zázrak. Jediná výhoda těch bubnů je ta, že si toho nikdo nevšimne na STK.

 
6.06.06 - 10:02 Pavel JHB [odepsat]
To Skippy: Pokusim se, doufej, ale ze bude nekdo rychlejsi u mych 500GB disku s uporadanim dat typu "smetiste" to bude problem. Chces je delat?? Ja o tom uvazoval a vsichni, kdo to meli mi to rozmlouvali a doporucovali brzdy W353

 
6.06.06 - 09:53 Skippy [odepsat]
To Pavel JHB: Jestli to máš přeložený, tak mi to prosím pošli. Němčina mi sice nevadí, ale česky je to přeci jen lepší. Díky předem.

[1-30]   [31-60]   [61-76]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.771861, 18.10.17 - 04:10:02, uptime : 285 dnů 4 hod 43 min, volné místo : 13879 MB
<- říjen
2017
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není