Úvod

Výběr sekce
Návod na centrální zamykání
Autor : Admin

Tak jsem na žádost několika lidí vymontoval servomotorky i s klikou, abych mohl vysvětlit jejich montáž. Myslím, že s fotek je dostatečně jasná funkce zamykání. Zamykací člen je vyroben z obyčejné podložky, ke které je přivařena "packa" na přidělání táhla k motorku. Je třeba ještě trochu upilovat pero na zámku, aby vznikl prostor pro zmíněnou podložku.


Fotky :


uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10

uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10
Úprava dle Ondřeje Kohouta
uploadováno 15.02.09 - 19:32.46

Komentáře :

 
14.09.06 - 10:53 martas [odepsat]
[e-mail]
moment,já věděl,že jsem trochu zpožděnej,teď mi to docvaklo lidičky.centrál vlastně neotáčí tím středem ale jenom tou podložkou která v zamčeným stavu zakrejvá tu dírku pro to pero.ale pak nechápu,když to zamknu na dálku a vyplácá se mi baterka,tak se do auta nedostanu,když mám zamykací jen řidičovy dveře???třeba mi to taky dojde ale pokud můžete,napište mi ... děkan....

 
14.09.06 - 10:39 martas [odepsat]
[e-mail]
tak před chvílí jsem zkoušel koumat nad tím zámkem u řidičovi strany a nevím,zda je to nedostatkem IQ z mé strany,ale pokud nevložím klíček do zámku nejde otáčet vůbec tím středem na který mám nasadit tu upravenou podložku,tzn.že když budu bez klíčku tak s tím prostě neotočím,samozřejmě ani s motůrkem CZ.jaký je na tohle fígl???prosím...díky.

 
14.09.06 - 10:32 martas [odepsat]
To ŠAKAL: no,já jsem myslel zámek centrálka právě na trabikovi limuzíně na víko kufru.

 
14.09.06 - 09:41 ŠAKAL [odepsat]
To martas: http://www.morgus.cz./w353/zamek/central.htm

 
14.09.06 - 08:30 martas [odepsat]
[e-mail]
ahojda lidi,zrovna zkouším tvořit taky centrál na trabikovi.copak dveře se daj nějak udělat,ale nemá někdo zkušenosti s ovládání kufru na centrál???kdyžtak písněte...předem moooc díky a trábikům zdar

 
5.04.06 - 17:38 Josef Kopřiva [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
jo dálku mám už to je viřešený mám i otevírání kufru na dálku je to supr věc

 
4.04.06 - 13:09 Schovi [odepsat]
na co klicek kdyz mas dalku pokud ji samozrejme mas kdyz ne tak mas smoulu budes muset resit dalsi problem ja to mam na zadnich dverich pres paku pak to jde ale kdyz se stim klickem chviku mrdlas v zamku tak to jde taky a pokud ne tak jsi spatne umuistil motorek a ne vodorovne s klikou a u dveri spolujesce to mam na ovladani toho cudlika co je na zamikani

 
31.03.06 - 16:09 Josef Kopřiva [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
asi tedy mám nějakou atipickou hliníkovou kliku je teda z trabanta ze 78roku ale ten klínek tam není naopak je u ty plastový a už jsem to udělal jak prosté ted furt nechápu jak se to ovládá přez ten klíček to nejde

 
31.03.06 - 13:40 Schovi [odepsat]
to je jedno jestrli mas hlinikovou nebo plastovou u obou musis odbrousit tu hranku u dorazu pri zmacknuti kliky ajestli chces tak ti udelam ten vehement pres vykend a pripadne ti to poslu bud postou nebo po nekom kdo by jel za tebou nebo jesti to nemas daleko do MB tak se muzes stavit a udelam ti to o vykndu distak se mi ozvi na tel 724931103 zatim cau Schovi

 
30.03.06 - 21:04 Chvato [odepsat]
jak to funguje??? taky o tom premyslim???

 
30.03.06 - 20:55 choperr [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
tak nevým jak to je ale mám 2 druhy klik z traba jednu hlinikovou a druhou plastovou to jo ale funkčnost je stejná akorád že u ty hliníkový je to trochu jiný no dost jiný poněvadž u tý nejde udělat způsob centrálu jako je na foto asi by šlo ale dalo by to výce koumání čauves

 
29.03.06 - 20:14 choperr [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
no díky za rychlou odpověď tak asi jsem blbě pochopil co se musí udělat na klice za úpravu ještě jednou se na to podívám

 
29.03.06 - 17:12 Tommy FORSAGE [odepsat]
To choperr: Jsou jen 2 druhy: Hliníkové a plastové, ale jejich funkce odemykání je pořád stejná!

 
29.03.06 - 16:48 choperr [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
ahojda tak mám takový problém první je ten že jsem si objednal centrál s alarmem to by ani tak problém nebyl ale druhej je když jsem demontoval kliku u trabika tak je upně jiná než máš na fotkách je nějakej přesnej typ u který to jde udělat a u který ne prosím o rychlou odpověď abych začal popřípadě schánět

 
6.03.06 - 17:09 Tomáš [odepsat]
To m: Také musím potvrdit, že klíček jsem naposledy použil, když se mi vybila baterie. Uvidíš sám, jakmile budeš mít centrál, tak na klíček hodně rychle zapomeneš... Člověk hrozně rychle zpohodlní...

 
6.03.06 - 16:36 šedý vlk [odepsat]
To m: Tak jsem se te´d díval na ten centrál CZ4.Můžeš to použít jak říkáš,akorát nechápu proč tak lpíš na tom klíčku.

 
6.03.06 - 12:22 Petr V. [odepsat]
To m: stále nechápu co ´ti brání v tom,abys zmáčkl tlačítko na dálce a máš všechno zamčené a hlídané. Co furt máš s tím klíčkem? Nevymejšlej chujoviny

 
6.03.06 - 12:10 m [odepsat]
já to myslel tak, že když budu jen chtít zamčít auto a nebudu chtít zapnout alarm, tak otočím klíčkem a zamkne to dvere.
A proč by to stálo jednou tolik?
Na stránce 9000cz je centrál, který je na ctyri dvere, a je tam psáno, že pri uzzamčení libovolných dveří dojde k uzamčení dveřích ostatních a na alarmtuning bych koupil CS 13, Centrál 650+1150 stojí alarm takže 1800. a mam to i kdyz mam jeden moturek navic heč.ale na co mi bude... uzamčeni kapoty....

 
5.03.06 - 19:29 šedý vlk [odepsat]
To Petr V.: Te´d jsem zabrousil na tu firmu Flaizar a to je dobrý.To jsem neznal.Te´d to podrobně proštuduju.

 
5.03.06 - 19:21 šedý vlk [odepsat]
To m: Petr V má pravdu.Zbytečně to komplikuješ pětivodičovým motůrkem.Když použiješ CS13 a 3motůrky,máš za za 1450Kč zařízení na zabezpečení vozu a centrální zamykání na dálkové ovládání,které v případě poruchy lze ptevřít klíčkem.Jesliže to chceš komplikovat pětivodičovým ovládáním,celé zařízení bude stát jednou tolik.Můžu tě ujistit,že za čtyři roky denního používání k poruše nedošlo.

 
5.03.06 - 18:48 Petr V. [odepsat]
To m: ale pokud Zdeněk CS13 zná a podle schématu ví jak jej zapojit a co ti bude fungovat, tak se řiď podle něj. Já mám jiná zařízení.

 
5.03.06 - 18:44 Petr V. [odepsat]
To m: Já jsem zakoupil tento alarm: http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=247&cat=510&open=&z=galerie a ten má výstup jen pro jednotku řízení centrálního zamykání.K němu jsem pořídil tento centrál:http://www.razdva.cz/alarmy/index1.html.Motorky jsem zapojil všechny jen dvouvodičově,protože vždycky budu používat jen dálkáč a taky proto,že není žádná zpětná vazba od centrálu do alarmu že je klíčkem odemčeno aby deaktivoval houkačku. Takže sice bych v nouzi klíčkem odemčel,ale houkal bych. Stejně si myslím,že si to s tím klíčem zbytečně komplikuješ.Není pohodlnější ovládat alarm i centrál dálkáčem?

 
5.03.06 - 18:37 Petr V. [odepsat]
To m: Alarm CS13 neznám - záleží jestli má už v sobě zabudovány 2 relátka na ovládání motorků.Pokud jo,tak ti to asi bude fungovat i na dálkáč i na klíček.Pokud má ovšem výstup jen jako 2 dráty(zamčít/odemčít),tak s nima žádnej motorek neuřídíš a musíš ty dva dráty zapojit přes řídící jednotku centrálu.A v tom případě bys měl smůlu s ovládáním přes klíček,protože sice odemčeš,ale nedeaktivuješ alarm. Opravdu to chce nejprve pořádně nastudovat schéma zapojení toho konkrétního alarmu.

 
5.03.06 - 16:08 m [odepsat]
jo, to jo. ALE:Nebude to zamykat ostatni dvere, to bych tam musel dat petivodicovy, na to sem mocc blby, a myslis ze kdybych k tomu nekupil ten central, tak ze bych tam zapojil ten petivodicovy?

 
5.03.06 - 15:02 šedý vlk [odepsat]
To m: Na to jsem již na jiném místě odpovídal.Když si koupíš CS13,nemusíš kupovat žádný centrál 4702 ani žádný jiný.Koupíš tři motůrky a zapojíš dle schéma,které u CS13 máš.

 
5.03.06 - 13:24 m [odepsat]
To Petr V.: jo ale to je jen jednoduchý alarm, ja chci koupit na www.alarmtuning.cz alarm typ CS 13 je tam modul pro připojení centrálního zamykání, tak bych k tomu koupil Centrál Cz4702 na dve dvere pak bych dokoupil jeden moturek za 100kc, a u toho centrálu je jeden moturek petivodičový, a ten druhý je dvouvodičový, tak bych tam pripojil jeste jeden dvouvodicovy, a kdyz odemknu klickem, odemknou se i ostatni dvere.

 
5.03.06 - 08:40 Petr V. [odepsat]
To m: aby ti vše fungovalo,tak musíš mít centrální (řídící) jednotku a 2, nebo 3 motorky - z toho jeden pětivodičový. Nejlepší bude ,když koupíš např.něco tady z toho: http://www.9000.cz/scripts/zbozi.php?KID=8 a máš to komplet i se schématem,alarmem a dálkovým ovládáním.

 
4.03.06 - 14:57 m [odepsat]
jo. ale potreboval bych jestli by si byl tak hodný a nakreslil treba jen v malovani schema jak to zapojit aby sa otevreli vsecky dvera (3)

 
4.03.06 - 09:40 šedý vlk [odepsat]
To m: Takto zapojené,s motůrky dvojvodičovými se ti otevřou klíčkem pouze dveře u řidiče.Abby to fungovalo tak jak ty si to představuješ,musel bys mít v levých dveřích motůrek řídící,pětivodičový a v pravých řízený dvojvodičový.Podle mne je to zbytečně komplikované,protože otevírrání klíčem je v podstatě myšleno pouze pro případ selhání centrálu.Zčtyři roky denního používání jsem klíček nemusel použít.

 
4.03.06 - 09:17 m [odepsat]
ahoj potreboval bych se zeptat na jednu otázku. když budu mít tento centrál tak když pichnu klicek do zamku a otocim s nim, tak se automaticky odemknou vsechny dvere ne?

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-167]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.194799, 19.09.20 - 16:52:46, uptime : 237 dnů 12 hod 25 min, volné místo : 7219 MB
<- září
2020
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Taťka Šmoula