Úvod

Výběr sekce
Návod na centrální zamykání
Autor : Admin

Tak jsem na žádost několika lidí vymontoval servomotorky i s klikou, abych mohl vysvětlit jejich montáž. Myslím, že s fotek je dostatečně jasná funkce zamykání. Zamykací člen je vyroben z obyčejné podložky, ke které je přivařena "packa" na přidělání táhla k motorku. Je třeba ještě trochu upilovat pero na zámku, aby vznikl prostor pro zmíněnou podložku.


Fotky :


uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10

uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10
Úprava dle Ondřeje Kohouta
uploadováno 15.02.09 - 19:32.46

Komentáře :

 
4.04.07 - 13:41 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Sany: Toto řešení centrálu je na obou stranách stejný

 
4.04.07 - 13:30 Sany [odepsat]
Chtel bych se zeptat jak je udelany zamykani u spolojezdce? Stejne jako u ridice podlozkou, nebo to servo posouva tou zapadkou? a co kufr, odemyka se vam s autem nebo samostatne?

 
2.03.07 - 15:44 Vojtenna [odepsat]
To Trabantolog: To ŠAKAL: diky asi jo chtel neco podobnyho me napadlo ae bymyslel sem to zbytecne slozite diky

 
2.03.07 - 09:14 ŠAKAL [odepsat]
To Vojtenna: Budeš to mít jednodušší, protože můžeš použít standartní komponenty bez speciálních úprav pro Trabanta.

 
1.03.07 - 18:03 Trabantolog [odepsat]
[www]
To Vojtenna: Tak si pořiď odskoky a na kliky dej jen spínače a klika bude jen spínat spínač a cívka zatáhne za táhlo.

 
1.03.07 - 16:08 Vojtenna [odepsat]
mam dotaz co kdyz dam jiny kliky jak??? to sem asi v haji co? protoze ty co ja planuju tak nemaj vubec zamek na sobe

 
1.03.07 - 15:23 Waflik [odepsat]
To Hotrod: muisis mit komplet central a ridici jednotku, jen samotny 2 motorky ti sou k hovnu... a zapojeni je v krabici pri koupi, hnedy bily je vystup na dalku, a jen pak spojis kabely k motorkum od te jednotky, a cernej ukostri a cervenej plus. nic na tom neni, je to upa lehky

 
1.03.07 - 05:59 Hotrod [odepsat]
kdybydte měli i schéma el.zapojení,budu rád,dosela o tom uvažuji a motorky mám

 
1.03.07 - 05:50 Hotrod [odepsat]
jen se chci zeptat,jak je řešeno ovládání?

 
28.02.07 - 21:53 Filip [odepsat]
To Pavel JHB: mezi fajfkou a plackou nastavíš 2mm vůli a ani se nedotknou a stále to otevřeš. bez vůle to u trabiho nejde čisté to je, ale musí to být dost přesný, jinak to neotevřeš.

 
28.02.07 - 09:14 Pavel JHB [odepsat]
To Filip: Moznost kvedlat jen packou to je, ale neni to prilis "ciste". Origos reseni je ze vsech nabizenych nejspis nejcistsi. Dalsi problem je ten, ze T zamky jsou opateny vulemi, proti rachoceni to vymezuje jen zpetne (casto unavene) pero. Likvidaci kontramatky se budou nascitavat dalsi vule a nepresnosti. Prose ja osobne kdybych si mel vybrat, bral bych puvodni reseni.

 
26.02.07 - 21:16 Filip [odepsat]
To Tomáš: síla která působí na fajfku když na ni zatlačíš (tedy na její otočení) není nijak velká.pokud bys to chtěl posychrovat, tak stačí tu placku co na ní tlačíš prohnout do U aby se náhodou fajfka nepootočila. někomu to chodí, vyděl sem to před mnoha lety. a neříkám že to tvoje řešení je špatný.

 
26.02.07 - 20:30 KurvikCv [odepsat]
To Tomáš: Je to šikovný..lepší než dávat kontakty na baterku do podběhu..jak to řeší "zavářeči" klik

 
26.02.07 - 20:29 Tomáš [odepsat]
To Filip: Tento návod zachovává funkčnost zámku, podobně jako bez centrálu. To co píšeš ty je takřka neproveditelné. Vem si, jakou silou působí ta "fajfka" proti ovládání západky zámku. A ty by si navíc chtěl, aby servomotorek přes nějaké táhlo udržel tuto "fajfku" v jedné poloze. Opravdu si myslím, že tato úvaha je krok špatným směrem.
Původní řešení zvládne s trochou šikovnosti kdokoliv (jediné, na co je potřeba speciální nářadí/stroj je ta podložka). Jinak s tím nejsou žádné potíže. A to i při poruše motorku či vybité baterii.

 
26.02.07 - 17:34 Filip [odepsat]
To Pavel JHB: ne ne, vyhodíš kontramatku té fajfky a navaříš na ni kousek čehokoli do strany kde ti to nebude zavazet a bude se ti hodit směr k motorku. zámek s tím nesouvisí, otáčí se to v závitu. při vybité baterce nebo poruše se to dá otevřít mnoha způsoby. geniálně jednoduchý a fachčí to na všechny druhy klik a nemusíš bejt takovej precizní zlatník. to co je nahoře určo fachčí taky ale nelíbí se mi že proti zmáčknutí to drží jen ten výstupek ze slitiny hlíny s něčím proti podložce.

 
26.02.07 - 12:28 Pavel JHB [odepsat]
To Filip: A jak by jsi s ni otacel? To bys mel jako porad klicek v zamku?

 
18.02.07 - 17:23 Waflik [odepsat]
To k!zdnoH: jo tak sem to zvladnul a na poprve a ani to nebolelo

 
16.02.07 - 17:38 Filip [odepsat]
není jednoduší otáčet přímo tou fajfkou z kliky ? aspoň když do té kliky někdo kopne tak to nezmáčkne zámek. jeko z otočeným klíčkem. při vybité baterce sou různé možnosti.

 
16.02.07 - 13:36 k!zdnoH [odepsat]
To TrabiwafliceK: Neboj se vlka nic... Zvládnul jsem to i já... ;)

 
16.02.07 - 12:18 Waflik [odepsat]
Du ho implantovat ale moc si u toho neverim... strachuju se z te podlozky

 
15.09.06 - 13:31 martas [odepsat]
[e-mail]
To Tomáš: tak to chodí,předchvílí jsem to dodělal.nemá to chybu,takže si dovolím říct zlatí trábici !!!!!!!!!!!čauves.určitě ještě napíšu-teď spěchám...

 
15.09.06 - 08:19 martas [odepsat]
[e-mail]
To Tomáš: asi to chápu dnes to zkusím a dám vědět,ale vlastně to zní logicky-já tím perem jakoby naberu tu dirku v podložce a otočím s ní,stejnětak jako posunu táhlo motorku.teda je to fakt dokonalý,nemá chybu.ještě dám vědět jak jsem dopadl.

 
14.09.06 - 16:46 Tomáš [odepsat]
To martas: Když se náhodou stane, že dojde baterie, není nic lehčího, než dveře odemknout klíčem. Tím jak otočíš klíčkem (a zároveň na něj lehce tlačíš) se pero zámku dostane do výřezu "podložky", takže otočíš i s ní.

 
14.09.06 - 14:21 Andre [odepsat]
To MONO_T: Nijak, ale musi se modlit aby se mu neco nepodelalo nebo aby nedosel benzin

 
14.09.06 - 12:19 MONO_T [odepsat]
To martas: jak odevýráš haubnu když se ti přetrhne lanko

 
14.09.06 - 12:18 martas [odepsat]
To KubikCv: no jo,ale to mi bude blokovat ta podložka v poloze "zamčeno",ne???

 
14.09.06 - 12:14 martas [odepsat]
To MONO_T: no a jak,myslíš jako mafián???

 
14.09.06 - 11:47 ŠAKAL [odepsat]
To martas: a četl si to celý??

 
14.09.06 - 11:22 KurvikCv [odepsat]
To martas: Od toho je dělanej ten kousek u řidiče když nejde do servomotorku šťáva odemkneš klasicky klíčkem...
V plechovkách řešili odskoky..když došla šťáva měli v podběhu dva konektory na náhradní zdroj energie

 
14.09.06 - 11:08 MONO_T [odepsat]
To martas:
no já nevim jelikož to na autě nemám, ale čistě selskym rozumem je to v pohode. Odevřeš haubnu a na př. to odemkneš přes startovací kabely nebo tak podobne

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-167]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.192062, 19.09.20 - 18:19:12, uptime : 237 dnů 13 hod 52 min, volné místo : 7219 MB
<- září
2020
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není