Úvod

Výběr sekce
Návod na centrální zamykání
Autor : Admin

Tak jsem na žádost několika lidí vymontoval servomotorky i s klikou, abych mohl vysvětlit jejich montáž. Myslím, že s fotek je dostatečně jasná funkce zamykání. Zamykací člen je vyroben z obyčejné podložky, ke které je přivařena "packa" na přidělání táhla k motorku. Je třeba ještě trochu upilovat pero na zámku, aby vznikl prostor pro zmíněnou podložku.


Fotky :


uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10

uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10
Úprava dle Ondřeje Kohouta
uploadováno 15.02.09 - 19:32.46

Komentáře :

 
27.11.08 - 22:24 KurvikCv [odepsat]
To Sany: no ale pak Ti zase půjdou zevnitř zajistit jen 3 dveře a řidičovy ne...

 
27.11.08 - 22:21 Sany [odepsat]
To KubikCv: tak muže vymenit jen ten váleček s kulisou , co se do něj strká klíč ne?

 
27.11.08 - 22:15 KurvikCv [odepsat]
To Tomáš: ale on si chce dát zadní kliky..který nemají díru na zámek a zajišťujou se jen knoflíkem i dopředu..jako to mají tlustý auta...u Warana se nedají přední dveře zajistit zevnitř.Jenže když tam dá zadní kliky a táhlo s knoflíkem...nemá je zvenčí jak otevřít v nouzi..když nemají zámek

 
27.11.08 - 22:10 Sany [odepsat]
To alyno: to jsem asi blbší než tvuj 14 letj brácha ale jak jsi napsal ,,tzn.kliky by byli odemceny ale stisknout by se dali jenom po otevreni na dalku nebo klicem v nouzi'' tak přesně takhle to funguje, kliky jsou odemčený ale otetřít jde, jen když se otevře centrál

 
27.11.08 - 21:16 Tomáš [odepsat]
To alyno: Nevím co řešíte? Pokud to uděláš tímto způsobem, jak je v návodu, lze auto odemknout normálně klíčkem (za předpokladu pětivodičových motorků). A nezáleží, jestli je to na Trabantu či Wartburgu. Jediný co nejde, je auto klíčem zamknout. To lze ale vyřešit spínačem, který bude ovládat jednotku od centrálu (jak odemknutí, tak zamknutí). Montoval jsem nedávno centrál na Wartburga (kombíka) a funguje zamykání na všech dveřích i kufru. Samozřejmě odemykám dálkovým ovládáním, ale kdyby se něco pokazilo, lze odemknout i klíčem.

 
27.11.08 - 20:23 alyno [odepsat]
To Ondra Ptak:
spis uvazuji o dalsi zamkove vlozce ktera by otvirala pouze vodicovy dvere... tzn.kliky by byli odemceny ale stisknout by se dali jenom po otevreni na dalku nebo klicem v nouzi

 
27.11.08 - 20:13 Ondra Ptak [odepsat]
To alyno: Nevim,ale kdyz to chces, tak to musis neco obetovat

 
27.11.08 - 20:11 alyno [odepsat]
To Ondra Ptak:
vis co by to bylo za robotu?

 
27.11.08 - 19:50 Ondra Ptak [odepsat]
To alyno: Nebo me ted jeste napadlo to udelat stejne jak to ma skoda ochcavia pres mikrospinac.

 
27.11.08 - 19:47 Ondra Ptak [odepsat]
To alyno: JA to kdysi resil externi zasuvkou, na kterou se privedlo 12V a zamek u ridice se odemkl.

 
27.11.08 - 19:44 alyno [odepsat]
To Sany:
ja potrebuji vedet jak udelam otvirani klicem pri pouziti 4x zadnich zamku a ne odemikani/zamikani zevnitr, sorry ale to zvladne i muj 14 lety bracha...

 
27.11.08 - 19:38 Sany [odepsat]
To alyno: třeba u toho CZ co mám já, jsou vyvedený 2 dráty, který, když se spojí s kostrou(jednotlivě) tak se auto odemkne a nebo zamkne, takže jsem koupil 2 tlačítkový spínače a mužu se zamknout nebo odemknout zevnitř, takže z venku nejde otevřít nic, ani kufr,

 
27.11.08 - 19:13 alyno [odepsat]
To Kubo:
uvazujem namontovat mechanizmus zamku zo zadnych dveri aj do prednych-zaistovaci kolik... motorcek potom stahuje vlastne to co povodne tahalo to lanko zaistovania, len zatial neviem ako to urobit aj na kluc pri poruche :(

 
27.11.08 - 18:56  [odepsat]
To alyno: zadne zamky na predne dvere? Popis blizsie...

 
27.11.08 - 18:43 alyno [odepsat]
To Macháň:
skoda ze ty stranky nejdou... :( taky bych si to rad poridil na wartburga/uvazoval jsem namontovat zadni zamky na predni dvere kuli zajistenim...

 
19.07.08 - 18:52 Marc [odepsat]
To Sany: Díky ti za radu! Hned jak jsem věděl co je + a - tak se mi to povedlo odskoušet! CENTRÁL MI FUNGUJE!!
Teď už jen udělat tu zajimavou věc aby to chodilo! Už si s tím snad nějak poradím! Díky

 
15.07.08 - 07:40 Marc [odepsat]
To Sany: Díky až budu na chalupe vrhnu se na to!

 
14.07.08 - 20:19 Sany [odepsat]
To Marc: jo tak, no motorek samotnej se nikam nekostří, jen se připojí na těch 5(2) drátů co vedou z tý krabičky, jen ta samotná krabička se připojí na +12 a kostru, to by mělo bejt + červená a -žlutá, pak ti nejspíš zbudou ještě 2 kabely, ty sloužej k tomu, aby ses mohl zamknout a odemknout v autě. Zapoj nejprv ten červenej a žlutej a všechny motorky, pak když se dotkneš jednim s těch dvou zvylejch na kosrtu, tak se bud odemkne, nebo zamkne. pak stačí koupit dvě tlačítka a připojit na ně ty dva kabely a namontovat to nekam do auta. Popisuju Ti, co dělá muj centrál-bez alarmu, jen DO, ale předpokládám, že budou všechny podobný.

 
14.07.08 - 19:40 Marc [odepsat]
To Sany: Jasný to jsem měl no ale žádný návod nemám! tu krabičku samozřejmě mám jo ale nevím kde jed drátek na pojístku aby mi to fičelo! jěště to pořádně skoknu! Já jsem to vyndal z vozu a bylo tech drátu tolik že se nedalo zapamatovat jak to je! něco jako vím ale nevím zrovna ten + no! Díky

 
13.07.08 - 20:18 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To Marc: 5-ti kabelovej motorek je určen k ovládání centrálu, proto je tam tolik kabelů (odemykání klíčem).

 
13.07.08 - 18:32 Sany [odepsat]
To Marc: to musíš mít takovou černou krabičku, ze který vede spousta kabelů rozdělěnejch do svazků, a vždycky ten jeden svazej patří k jednomu servu, s 5 kabelama na přední dveře a s 2 na zadní, nejlepší je si celou sadu pěkně rozložit po podlaze, pak je krásně vidět, kterej svazek příde na který dveře, ale tohle všechno je v návodu napsaný,

 
13.07.08 - 18:18 Marc [odepsat]
Nevíte někdo jak se zapíná ten motůrek s 5kabely?
žlutej je na kostru to vím ale kam ty zbylí 4?

 
9.06.08 - 06:01 Marc [odepsat]
Dobře díky moc něco skusím o víkendu udělat a uvidím no! A používáte to na D.O.??

 
8.06.08 - 23:43  [odepsat]
To Marc: fajfka sa dobre robí z pertinaxu 2mm alebo z duralplechu a je v tom prípade hrdzi odolná.

 
8.06.08 - 22:49 Interceptor [odepsat]
To Marc: A nebo kus železa, pilka na železo a pilník. A pilovat a pilovat až se z toho pos...

 
8.06.08 - 21:10 Tomáš [odepsat]
To Marc: Ano, tu "fajfku" si opravdu budeš muset vyrobit. Není to zas tak složité. Stačí na to podložka, kousek plechu, nůžky na plech, pilník a samozřejmě svářečka.

 
8.06.08 - 14:52 Marc [odepsat]
jen mám dotaz tu fajfku co do ni příde zapojit ten centrál tak tu si musím vyrobyt nebo jak?? Moc díky

 
26.03.08 - 07:46 Aleš [odepsat]
Právě jsem dokončil centrál na Warťase tourista podle tohoto návodu a funguje to bezvadně Sice trošku trpělo dílenské zpracování z důvodu omezeného času, ale na funkčnosti to nic nemění. Warťas má bohužel zámků 5, slovy pět, takže malinko náročnější.
Díky za návod a hlavně za skvělý nápad!

 
4.04.07 - 18:56 Waflik [odepsat]
To Sany: das to na ten koli. zbytecne varit druhou podlozku

 
4.04.07 - 13:42 Sany [odepsat]
To Tommy FORSAGE: >OK, dik

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-167]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.182869, 19.02.20 - 07:42:33, uptime : 24 dnů 4 hod 15 min, volné místo : 8332 MB
<- únor
2020
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není