Úvod

Výběr sekce
Návod na centrální zamykání
Autor : Admin

Tak jsem na žádost několika lidí vymontoval servomotorky i s klikou, abych mohl vysvětlit jejich montáž. Myslím, že s fotek je dostatečně jasná funkce zamykání. Zamykací člen je vyroben z obyčejné podložky, ke které je přivařena "packa" na přidělání táhla k motorku. Je třeba ještě trochu upilovat pero na zámku, aby vznikl prostor pro zmíněnou podložku.


Fotky :


uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10

uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10
Úprava dle Ondřeje Kohouta
uploadováno 15.02.09 - 19:32.46

Komentáře :

 
1.07.11 - 20:15 Pavel JHB [odepsat]
To lil B.G.: Ja jestli se mi podari vyresit odemykani centralem i klickem, tak bych rad udelal i kufr. Mam na kufr 2 ruzne varianty, tak uvidim.

 
1.07.11 - 08:39 lil B.G. [odepsat]
To Pavel JHB: Tak já to mám tímhle způsobem u dvou aut a problem býval maximálně s kufrem (kombík). Ono se nevyplácí dávat si na obě strany kliky bez zámku

 
30.06.11 - 22:49 Pavel JHB [odepsat]
To KubikCV: Ja to mam stejne u ridice i spolujezdce. V ramci zjednoduseni jsem udelal 2x packu, 2x drzak ohnutej na L/P stranu a hotovo...
To lil B.G.: Uz jsem videl nekde i nakres na variantu, ze to funguje i na klicek. Chci to na ni predelavat, protoze uz jsem 2x lezl do auta kufrem (1x zapnuta svetla, 1x po zime)

 
30.06.11 - 10:23 lil B.G. [odepsat]
To Morris4544: Mechanismem se taky neotáčí. Otáčí se jenom podložka mezi klecí a mechanismem. V ní je právě ten výřez, přes kterej mechanismus buď projde, nebo po zamčení neprojde.
To KubikCV: U spolujezdce to mám řešený stejně jak u řidiče.

 
30.06.11 - 08:12 KurvikCv [odepsat]
To Morris4544: u spolujezdce normálně jako u jinejch aut,motorek k páčce zamykání co je asi uprostřed dveří

 
30.06.11 - 07:32 Morris [odepsat]
To lil B.G.: a jak je to řešené u zámku spolujezdce???

 
30.06.11 - 07:31 Morris [odepsat]
To lil B.G.: Mechanismem zámku nejde otočit bez zasunutí klíče ani při sundané kleci.

 
29.06.11 - 13:24 lil B.G. [odepsat]
To Morris4544: Právě kvůli tomu se vyrábí ta podložka. Je mezi zámkem a klecí, přes kterou musí zámek projít. Aby centrál fungoval, musíš nechávat zámky odemčený.

 
29.06.11 - 07:54 Morris [odepsat]
Zdravím....mám dotaz... Jak může servomotůrek pootočit klikou aby zamkl nebo odemkl dveře, když tou kličkou jde otočit pouze je-li v zámku klíček. Doma už mám připravené všechno, jen mě brzdí tento problém.

 
30.09.10 - 02:51 Pavel JHB [odepsat]
To Interceptor: Aha, tak good napad, sice invazivni, neb musis jestli jsem pochopil prostourat tu zapadku, ale bezpecnejsi. To moje by bylo diky pomerne malemu vykyvu zobaku, kterej je nutnej k otevreni nachylnejsi k proniknuti a byla by potreba na trabant presnost az nevidana
Muzes mi to prosimte vyfotit??? Diik

 
29.09.10 - 10:05 Interceptor [odepsat]
To Pavel JHB: Já to mám podobně. Zevnitř na čele jsou okolo tý plastový věci, pod kterou zapadá západka zámku, dva železný držáky s dírkou, a motorek i s původním táhlem, který u toho bylo, je vpravo od toho. Při odemčení je táhlo prosunuto jen jedním z držáků a zámek se tak dá normálně zamáčknout a kufr otevřít. Při zamčení se táhlo vysune, projede vzadu za západkou a zasune se i do druhýho držáku (pro větší spolehlivost je konec zbroušenej do špičky), což znemožňuje jakejkoliv pohyb západky vzad - tzn. i zamáčknutí zámku. Jedinej způsob pro zloděje by byl ten, aby na zámek zatlačil takovou silou, že by se táhlo ohnulo - což jsem zkoušel, a není to dost dobře možný, protože mezi držákama má délku asi půl centimetru. To by se dřív prorazilo víko kufru.

 
26.09.10 - 13:20 Pavel JHB [odepsat]
To KubikCV: Cti znova - bude to na cele, ne na viku... Viko se zavre a ten zobak na viku se "prekryje" zapadkou, kterou potahne central.

 
26.09.10 - 11:18 KurvikCv [odepsat]
To Pavel JHB: budeš mít těžký víko kufru :D mě by spíš napadlo řešit to bowdenem a otvíráním z místa řidiče a pružinou u pantíku aby víko odskočilo

 
26.09.10 - 10:56 Pavel JHB [odepsat]
Zacinam resit central a uvazuji i o rozsireni na kufr. Ziranim na zamek mne prepadla myslenka pouzit genialne jednoduchy princip tohoto zamykani pravne i na kufr. Pod sroubky zapadky na cele vyrobit plechovy drzak na nej motor, ktery by tahal za zapadku na cepu ktera by se otocila za hacek kufru a tim znemoznila odemceni (kufr by byl porad odemcen). Zaroven, pokud nechceme mit kufr pri jizde otevreny je mozno jej zamknout klickem. Central se nebude nijak "prat" s puvodnim zaviranim jen i pri otevrenem centralu nepujde zmacknout zamek kufru.
Prisel jsem na to jako prvni, nebo to uz nekdo mate. Pokud ano, foto pls. at nemusim vse pocitat a domerovat.

 
16.02.09 - 10:20 lil B.G. [odepsat]
To Trabantolog: já věřím že zas takovou sílu ten motorek nevivine aby mohla prasknout :) nešlo nám to pořádně ani ohnout a v tom zámku to má ještě vůli

 
16.02.09 - 08:19 Trabantolog [odepsat]
[www]
To lil B.G.: Mosaz v zimě křehne a může prasknout.

 
15.02.09 - 18:29 lil B.G. [odepsat]
To Filip: je to mosaz 2mm tlustá takže o výdrž se nebojíme

 
15.02.09 - 18:27 Filip [odepsat]
To lil B.G.: ty sou měděný, takže asi moc nevydrží.

 
15.02.09 - 08:45 lil B.G. [odepsat]
To Tomáš: ok, zatím jsou jenom dvě tak počkej na večer

 
15.02.09 - 08:43 Tomáš [odepsat]
To lil B.G.: Pošli fotku. Kdyžtak to přidám do návodu jako alternativu...

 
14.02.09 - 22:00 lil B.G. [odepsat]
opět se potvrdilo, že v jednoduchosti je krása. My jsme to ovšem dotáhli do konce a nic jsme nevařili jen jsme koupili mosazný očka na dráty, na kterých jsme roztáhli objímku, trožku ji zkrátili a bez žádnýho vaření vybrousili drážky . zúžení nožičky ani nebylo potřeba vychází to krásně

 
1.12.08 - 00:01 alyno [odepsat]
To KubikCv: To Sany:
ten valecek co se do nej strka klic prece neovlivnuje vnitrni funkci zamku!!! cili dali by se zajistit i vodicovy dvere zevnitr ale bez vnitrniho odjisteni je zvenci nikdo neotevre...

 
30.11.08 - 23:58 alyno [odepsat]
To KubikCv:
to je mi nechybi vubec ale je to snad nejednoduchsi udelat...

 
30.11.08 - 23:57 alyno [odepsat]
To Tomáš:
?? mam na wartburgu ve zadnich dverich motorky klasickyho centralu 150sk/ks, vyhodil jsem lanko a promistnil knoflik zajisteni na misto kde obvikle jine vozy tenhle knoflik maji a ovlada ho bez problemu spominanej motorek...

 
30.11.08 - 23:53 alyno [odepsat]
To Sany:
ale ja to nemyslel spatne..., promin!

 
30.11.08 - 23:52 alyno [odepsat]
To Tomáš:
ja neresim nic, jen uvazuji...

 
28.11.08 - 15:57 Sany [odepsat]
To KubikCv: ale jde, jak jsem psal. já asi pořád nerozumim tomu, jak by to mělo fungovat

 
28.11.08 - 15:56 Tomáš [odepsat]
To KubikCv: Není problém se zamknout "dvakrát". Když u Warťase zamknu centrálem, mohu zamknout samozřejmě i "klasicky" (to samý je u spolujezdcových dveří u Trabanta).

 
28.11.08 - 15:20 KurvikCv [odepsat]
To Tomáš: aha..takže zajištění dveří zevnitř mechanicko/elektronickou cestou je skoro nemožné Je fakt,že to docela chybí..občas by se rád člověk zamknul zevnitř a nejde to

 
28.11.08 - 15:00 Tomáš [odepsat]
To KubikCv: Mechanismus zadních dveří bych vůbec nepoužíval - jde hrozně stuha. Obyč motorky to neutáhnou.

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-167]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.199030, 19.02.20 - 09:06:20, uptime : 24 dnů 5 hod 39 min, volné místo : 8331 MB
<- únor
2020
->
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
fitr