Úvod

Výběr sekce
Návod na centrální zamykání
Autor : Admin

Tak jsem na žádost několika lidí vymontoval servomotorky i s klikou, abych mohl vysvětlit jejich montáž. Myslím, že s fotek je dostatečně jasná funkce zamykání. Zamykací člen je vyroben z obyčejné podložky, ke které je přivařena "packa" na přidělání táhla k motorku. Je třeba ještě trochu upilovat pero na zámku, aby vznikl prostor pro zmíněnou podložku.


Fotky :


uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10

uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10 
uploadováno 28.03.05 - 15:07.10
Úprava dle Ondřeje Kohouta
uploadováno 15.02.09 - 19:32.46

Komentáře :

 
22.07.15 - 14:38 Pavel JHB [odepsat]
To Zahajskej: Ja jsem pouzil na Xantii piezopipak. Stoji par korun, duvod byl jednoduchej - na rozdil od trabiho bych musel rvat sloupkem dalsi dva draty a pri tehle predstave bych radeji 2x vyndal motor. Po zkusenostech s montazemi centralu bych ale zapojoval automaticke zamykani, coz je ale u T big problem, protoze nema spinace osvetleni interieru.

 
18.07.15 - 12:07 Radim.p [odepsat]
To Zahajskej: Mám dva vývody a taky sem musel dodávat diody. Nejlíp zapojit, vyzkoušet a kdyžtak je tam dopájet

 
12.07.15 - 21:29 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Petr V.: Výody to má dva, ale ve schématu zapojení jsou na nich nakresleny diody, takže asi zabudované nebudou.

 
12.07.15 - 13:41 Petr V. [odepsat]
To Zahajskej: K blinkrům... záleží na typu centrálu.Některý má už rovnou vyvedené dva dráty na připojení k blinkrům.Tím pádem má už ty diody zabudované v sobě. Pokud má vyveden jen jeden,tak je třeba diody na ten drát domontovat. Stačí jakékoliv usměrňovací diody a aby snesly zhruba 3Ampéry - mají za pár korun v jakémkoliv obchodě s el.součástkami. Jeden konec pouzdra diody je označen většinou proužkem a ten se zapojuje směrem k blinkrům.Stačí tak?

 
12.07.15 - 13:36 Petr V. [odepsat]
To Zahajskej: Dvoudrát zapojení je možné,ale bude fungovat zamykání/odemykání(aktivace/deaktivace alarmu) jen přes dálkové ovládání,nikoliv i ručně klíčkem

 
12.07.15 - 13:23 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
Je možné připojit pětidrát ovládací motor jen na dva dráty, jako je dvoudrátový? To jen abych nemusel tahat zbytečně další tři dráty. Dále, jak máte vyřešené připojení na kontrolu zamknuto/odemknuto? V návodu je připojení na blinkry či světla přes diody. Teď jen jaké a kam to napíchnout?

 
12.03.15 - 18:23 Pavel JHB [odepsat]
To Jirka a Jirka aneb LARIS: Vpredu bez problemu vzadu je treba peclive merit, rozhybat ovladani a odstranit na cudliku tu zapadku kterou se to driv aretovalo

 
11.03.15 - 22:54 Jirka a Jirka aneb HEMI [odepsat]
[e-mail]
Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli jde tento návod použít i ve wartíku ??

 
20.10.14 - 13:14 lil B.G. [odepsat]
To Zahajskej: Jen pozor, aby jsi měl dobře utěsněný dveře. Když se k němu dostane vlhkost, tak dělá problémy

 
20.10.14 - 13:02 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To lil B.G.: Díky, díky. I ten spímač je inspirací. Chtěl bych ho pro vnitřní osvětlení.

 
20.10.14 - 12:17 lil B.G. [odepsat]
To lil B.G.: http://trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=2781

 
20.10.14 - 09:09 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Pavel JHB: Já to zatím nemám vůbec...

 
19.10.14 - 22:02 lil B.G. [odepsat]
To Zahajskej: V aktualitách mám dvě fotky mýho umístění

 
19.10.14 - 20:23 Pavel JHB [odepsat]
To Zahajskej: Mala poznamecka -oni jsou (co jsem videl) 2 moznosti - budto uprostred dveri, nebo nahore - tak to ma myslim Tommy a Honza. Ja to mam taky horem ( kopie podle origo nemecke instalace, ale mam jen drat a klasicke kabelove pruvodky.
Ja osobne bych to napachal nahoru, zda se mi, ze se to tam tolik nechumtla a vejde se tam vic dratu kdyz ma clovek central, repro, stahovacky......

 
19.10.14 - 19:26 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Pavel JHB: Díky , zkusím se k tomu dopátrat.

 
18.10.14 - 19:34 Pavel JHB [odepsat]
To Zahajskej: Mne to posilal bud Bouca, nebo Scotty, nemuzu se ti podivat, jsem v laznich do 6.11, pak to ma na tom zlutym 4T,kterej sem pridaval minulej tejden, dale pak urcite Tommy a FantomHoll

 
17.10.14 - 11:18 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
Má prosím někdo detajlněji nafoceno umístění krku z filcky na kabely mezi dveřmi a sloupkem? Kam jej nejvhodněji umístit?

 
5.03.14 - 11:31 Petr V. [odepsat]
To MiraK: díky stačí

 
5.03.14 - 10:40 MiraK [odepsat]
To Petr V.: Zde je fotka, můžu nafotit víc http://www.trabime.cz/okno.php?id=60378&cesta=vase_vozy/id_2853/akt_6458

 
4.03.14 - 20:05 Krteczek [odepsat]
To Petr V.: Mám něco podobnýho na zelenym Trabiku. Zkusim Ti to o víkendu nafotit

 
4.03.14 - 19:47 Pavel JHB [odepsat]
To Petr V.: To by slo, ale ma to IMHO jednu velkou chybu - v otevrenem stavu by nebylo viko nijak zajisteno. Vzdycky musis zakladni otevreni delat tim cudlikem na viku.

 
4.03.14 - 19:42 Pavel JHB [odepsat]
Dotaz k W - jak mate kdo vyreseno otvirani Z dveri centralem. Mam to na cvicnejch dverich, ale ma to par nedostatku
1/ Je tak maly kus struny mezi zamkem a bowdenem, ze je vse hrou o destiny milimetru a upevneni tahla v kostce je dost velka ekvilibristika.
2/ Jedina moznost kam dat motor ja za sloupek okna, tam ale zasahuje sroub zajistujici tapec (doresim podlozenim motoru.

Napadlo mne navarit packu za kterou taha bowden a tahlo chytit profrezovanym sroubem, ale priznavam se, ze mam tendenci vymyslet zbytecne pretechnizovane reseni, coz v tomto pripade neni prilis ucelne.
Dulezita poznamka - chci zachovat ovladani (= tahlo pro od/zajisteni

 
4.03.14 - 19:23 Petr V. [odepsat]
To Pavel JHB: Já mám dojem že jsem to kdysi měl tak,že standartně byl zámek pořád zamčen a při odemčení centrálem stačilo jenom zvednout víko.Při nefunkčnosti centrálu stačilo klasicky odemknout klíčkem.Něco mi říká že tam snad nebyl ten "rámeček" za kterej ten háček klasicky zamyká a místo něj tam jaksi motoricky vjížděl ten udělanej plíšek. No nějakou představu už předběžně mám.

 
4.03.14 - 19:17 Pavel JHB [odepsat]
To Petr V.: Na tom nemeckym nevidim nic divnyho. Ja mel nakonec nastradane 3 varianty. Zel IFA archiv odesel do vecnych lovist pri havarii disku, tak bez foto. Nejcastejsi varianta variace na tema toho nemeckeho, coz se mi nelibi, protoze je vse na viku. Jako nejlepsi si mi jevilo reseni, ktere mi poslal nekdo tady z fora. Kolem zapadky se na viku udela klec, motor je cele a vse je provrtano. Do diry zajede tycka, ktera je bud jen v kraji klece, nebo skrz zobacek, ktery pak nejde odtlacit. Ja nakonec neudelal nic, nechce se mi tahat draty + ovladaci rele a hlavne protoze pri poruse se do kufru nikdo nedostane, resp dostane, ale musis mit strunu, ktera knci za LZ tapecem.
Tim nechci rict, ze nekdo nema nejake reseni, ktere tyto mouchy nema

 
4.03.14 - 18:01 Petr V. [odepsat]
Nemáte prosím někdo nafocené jak máte vyřešeno centrální zamykání kufru limuzíny? Tady to německé je nějaké "divné". Před lety mě fotky posílal Pates,ale ten už sem myslím nechodí a fotky se vytratili.Vím že jsem měl motor přidělán na zadním čele a ovládalo to nějaký plíšek co se vysouval nějak k tomu zobáčku od zámku.Nebo jaké máte kdo řešení?Potřebuji nakopnout.

 
23.02.13 - 22:10 Pavel JHB [odepsat]
Nemecke reseni vcetne kufru: http://carstenwolf.onlinehome.de/technik/trabi/trabi_zv.htm

 
18.03.12 - 16:13 Pavel JHB [odepsat]
Resim dalsi problem s centralem - nezamykaji se mi P dvere. Mam sice slabsi provedeni motoru, ale i to je moc. Hrknou s tim tolik, ze to odskoci a dvere se vlastne opet otevrou. Nemate to nekdo vyresene?
Mne zatim napada udelat delsi raminka, aby se vice vyuzilo kroku motoru.

 
9.07.11 - 22:05 Pavel JHB [odepsat]
To Sany: Ja mam oboje dvere shodne, pouze drzak je zrcadlove L/P. http://www.trabime.cz/okno.php?cesta=vase_vozy/id_2364/akt_4304&id=46122 S tim pritlacenim je uzasnej trik, kdyby mne to napadlo, nemusel jsem 2x lezt kufrem Nekdo tady ale popisoval, ze to ma tak, ze to funguje naprosto nezavisle. Proste kdyz selze central, odemknu/zamknu klickem. Az bude cas (nejspis podzim) tak to vysapu a popremyslym. Pak budu realizovat jednu z variant zamykani kufru. Kabelaz + rele mam uz pripraveny...

 
9.07.11 - 17:29 Sany [odepsat]
To Pavel JHB: já to mam stejně, jako je návod tady a auto otevřu normálně i klíčem. Pokud je auto zamčený centrálem tak pak stačí vložit klíč do zámku a zamknout, pak lehce tlačit a klíčem ,,odemykat'' a až bude cejtit, že zámeček zacvakne do toho udělátoru od centrálu, tak doodemknout a je to, normálně to takhle funguje. Pokud je na odemykanejch dveřích 5-ti vodičovej servo motor a funkční centrál, tak se odemkne celý auto, pokud je baterka KO, tak se odemknou jen jedny dveře. a co se týče odemykání kufru u kombika, tak to je stejný jako třeba u spolujezdce, jen je třeba to servo umístít do rohu dveří a udělat delší táhlo, protože se nevejde, ale jinak neni problém.

 
1.07.11 - 21:59 Ondra Ptak [odepsat]
To Pavel JHB: Tak nezapomen dat navod i na kufr pro nas mene tvorive

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-167]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.217350, 12.12.17 - 20:54:26, uptime : 340 dnů 22 hod 27 min, volné místo : 13483 MB
<- prosinec
2017
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Čouda
Krteczek
Taťka Šmoula