Trabant Lada Racing Cup - Most 2005
24.-25.9.2005
O víkendu 24-25.9.2005 se konal v Mostě ČEZ RACE WEEKEND a jeho součástí byl Trabant Lada Racing Cup. Vstupné 80,- tribuna a nebo 170,- s možností návštěvy v depu.
V Trabant Lada Racing Cup D1 do 1300 ccm bylo přihlášených 21 jezců a to s vozy Lada 2105, Lada 21011, Lada 2108, Škoda 130 RS , Wartburg 1.3 a Trabant 1.1. Do nedělních závodů však nastoupili jen jezdci s vozy Lada ...
V Trabant Lada Racing Cup D2 do 600 ccm bylo přihlášených 17 Trabantů RS. Všechny posádky byly z Německa a do nedělního závodu nastoupilo jen 11 jezců.
Věřte, že bylo na co koukat, jak na dráze, tak v depu:-) Přidávám fotky které nafotil můj kámoš Jerry. Jerry je fanda Subaru a Škoda Rapid 130, proto raděj než Trabanty fotil žlutá trička na dráze. Ani se nedivím, opravdu bylo na co koukat:-)!
Autor:
Mireček
Přihlášení lidé :
Fotky ke srazu :
[
Zpět]
Komentáře :
| 15.11.05 - 19:53 |
majkl_bb [odepsat]
|
|
To Jerry: Vidíš, a já celou dobu myslel, že to bylo od Tebe. Fakt. |
jen pripisuju ze ten Jerry je nekdo jinej nez ja ju... |
U staveb "závodních" motorů nejvíc ovlivňuje cenu čas, protože se nedá pořídit jako nějaká stavebnice, kde se podle katalogu koupí nějaké díly a ty se za znormovaný čas namontují a je to. Je to výzkumná práce, při které se zkouší různé kombinace a možnosti, mnohokrát se člověk dostane do slepé uličky a musí se vrátit na začátek, nebo něco nevydrží a tak podobně. Záruky neexistují. |
kolik stojí nový udělaný motor přesně nevím. to jsou informace, ketré ti nikdo po pravdě neřekne. v německu je pár firem, které se jejich stavbou zabývají a dá(nebo ještě v nedávné době se dal) koupit "klientský" motor, který má cca kolem 70 koní. všechny odtatní dobré motory jsou stavěné přesně pro dané lidi nebo auta a cenu nikdo moc nekouká. kolik vydrží je taky otázka, protože na závodní motor nebo díly ti nikdo záruku nedá. podle toho co vím a mluvil jsem s dotyčnými závodníky, tak vše je dílo okolností. některý vydží jedno kolo a jiný zas třeba 2 závody, jiný ještě mnohem víc. každý ze závodníků taky jede jiný systém, někdo jede 2 kanál, někdo až 5 kanál. ale pravdou je , že málokdo z nich si motory dělá sám. ze špičky téměř nikdo. a cena motoru? podle ceny aut a jiných informací bych já osobně tipoval tak něco mezi 2.000 až 5.000 Eur, ale pravda to být nemusí. |
To majkl b.b.: já to chci jen přibližne. Jestli to je 10 nebo 20 tisíc (nebo ješte víc)? |
| 13.10.05 - 20:06 |
majkl_bb [odepsat]
|
|
To Tom: "Dobrý den, chtěl bych 5 kilo brambor, deset rohlíků a támhle ten motor do trabanta..." To asi ne, že? Já myslím, že je to především o ochotě stavitele takovej motor postavit. Peníze v takových případech nebývají na prvním místě a o to složitější je takovou věc sehnat.
Nicmémě trvanlivost by mě taky zajímala. |
To zajda: Nevíš kolik tak muže stát takoví motor. A kolik tak vydrží? |
nějak mi to uteklo :o)) váha aut se pohybuje cca kolem 500 kg. |
to all: výkon se pohybuje u nejlepších motorů okolo 85-90koni a maximálka u nejrychlejších aut je cca 180-190 km/h. bězné motory, které je možno i koupit, mají výkon mezi 70-80 koni.motory jsou o obsahu 600ccm se šoupátkovým rozvodem a jsou plněny karburátorem. letos již všichni upustili od používání motokrosových karburátorů Jikov a používají japonské závodní motocyklové karburátory s přímým sáním bez filtru. výfuky jsou jak u koho, většinou jsou otočené válce, popřípadě se používají laděné výfuky při zachování polohy válců, jako kdysi u kopcových a okruhových aut. váha aut se |
To habr:
Omlouvám se za chybičku. Přesně tak, jak si napsal. |
To habr: určitě to tak myslel , kolik tipujete, že v tom může dupat koníků? |
To Mireček: Ne hlavy, to by nemohli použít skříň chlazení. Mají otočené pouze písty a válce. Hlavy musí zůstat jak patří. Předpokládám, že jsi tak myslel ale jen špatně napsal. |
To Tomáš:
Žádná stříkačka, karbec to je! |
To Petr - - Brno:
Tak výfuk maj rovnou dozadu. Maj otočené hlavy.
Z čeho je karbec nevím, ale bylo to pořádný fugo přímo do motoru.
|
co karburátor, ale kde maj výfuk?...a té vzpěry mezi tlumičema na tom žlutým ste si všimli...už dávno tvrdím že dát tyčku jen mezi podběhy je neůčinné... |
To majkl b.b.: Taky jsem na to koukal. Že by "stříkačka"? |
Co to mají ti němci místo karburátoru? |
žlutá trička jsou mo pěkná, ale ty traboši nejsou taky k zahození ne? |
[1-19]  
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš |
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.326425, 23.02.19 - 05:32:46, uptime : 1 dnů 19 hod 10 min, volné místo : 8584 MB |