Mezinárodní sraz A.I.C.E. v Plzni
9.-11.09.2005
Letošní srazy vždy vycházely tak, že se jejich termíny nekryly, až na tento, který kolidoval se srazem ve Frýdku-Místku…Dohodli jsme se s Krteczkem, že se podíváme do Plzně proto, že je to pod záštitou A.I.C.E. a že to máme docela blízko.
S odjezdem jsme nepospíchali a tak jsme opustili
„Kotkoštejn“ až kolem půl osmé večerní. Cesta po dálnici probíhala v pohodě, jen se mi z motorového prostoru ozývaly podivné zvuky a příčinu jsem kladl za vinu mému motoru alias
Klondajku. Chybně… Po příjezdu do Plzně jsem na prvním semaforu vyřadil čtyřku a poté co se rozsvítila zelená jsem nezařadil ani jednu rychlost - vypadla vidlička v převodovce. Krteczek vytáhl lano a potupně mě dotáhl do místa srazu vzdáleného cca 10 km. Tam jsme ho odstavili na parkoviště a po telefonické domluvě jsem ihned sehnal převodovku od Hrádi.
Večer jsme zjistili, že ač jsme v Čechách, tak jsme zde v menšině, protože německá návštěva byla větší než naše domácí… V sále jsme se shledali s pár Českými přáteli a u dobrého pivečka pokecali a dokonce si zasoutěžili ve vědomostním testu a výměně žárovky v zadním světle na čas. V obou disciplínách excelovali Pepa Kolář s Frantou Klampflem s manželkami, tj.
„leštěnky“ z Krumlova. Když se projevila únava, tak jsme si s Krteczkem ustlali na pingpongovém stole venku u hřiště a spinkali jako andílci do rána.
V půl deváté ráno proběhla rozprava k orientační soutěži a já s Krteczkem jsme ihned po ní vyrazili do nedaleké vsi pro již včera objednanou převodovku k Hráďovi. Rychle zpátky na start a stihli jsme to tak tak. Vyráželi jsme poslední na trasu dle itineráře. Cestou náš čekala 2 kontrolní stanoviště s úkoly. První byl hod svíčkou do obroučky světla z Trabanta. Házely se celkem 3 a musely zůstat uvnitř. Házel jsem já a povedla se mi jen jedna… Druhý úkol spočíval v trefení se do branky aby byla přední náprava svým rozchodem kol v prostředku a to se Krtkovi povedlo bezkonkurenčně přesně! Konec trasy byl v Přešticích na náměstí, kde se uskutečnila výstavka vozů a hlasování v kategoriích Klasik a Tuning. Výraz výstavka jsem použil proto, že počet účastníků byl kolem 40 a z toho jen snad 15 aut s Českou SPZetkou… Dali jsme si obídek a spanilou jízdou se přesunuli na exkurzi hradu Švihov. Tu jsme vynechali a vrátili jsme se zpátky do místa srazu v Plzni a pustili se do výměny nemocné převodovky. Práce šla dobře od ruky a za necelé dvě hodiny bylo hotovo. Slavnostně jsme nastartovali, trošku otestovali a mohli jsme jet za ostatními do restaurace v pivovaru, kde mělo proběhnout vyhlášení vítězů v soutěžích a volba nejhezčích vozů.
Restaurace pěkná, ale trošku organizačně nezvládnuté sezení a možná i výběr restaurace, protože ceny se hodily jen pro Němce s peněženkou naditou
„ojrama“. Nakonec to dopadlo tak, že seděli Němci zvlášť a Češi zvlášť. Podle počtu diplomů, které převzala Česká část soudím, že naši německy mluvící kolegové si ani neškrtli (snad jen v kategorii Klasik).
Do Prahy jsme přivezli krásné 2. místo v orientační soutěži a vůbec stupně vítězů kompletně obsadily České posádky - 1. Franta Klampfl s rodinou a 3. Vla Vla s
„Kazatelem“. Franta převzal i diplom za 1. místo v kategorii Tuning.
Po vyhlášení jsme zamávali všem na rozloučenou a ve 21 hodin se vydali k domovu. Cesta po prázdné dálnici by byla skvělá, nebýt vibrací vycházejících s převodovky (nejspíš poškozený diferenciál), takže rozmezí použitelné rychlosti bylo do 80 nebo nad 100 km/h. Zvolili jsme první možnost a v klidu dojeli do Prahy.
Shrnutí: soutěže velmi dobré, organizace špatná a místo srazu uspokojivé a účastníků málo…
Ještě bych chtěl
poděkovat Hráďovi za bleskové poskytnutí převodovky a Krteczkovi za odtah a pomoc při výměně.
Tommy FORSAGE
Přihlášení lidé :
Fotky ke srazu :
[
Zpět]
Komentáře :
Když to tak čtu, tak zjišťuji, že nikdo nepochopil, proč to tak dopadlo. Navíc mě překvapuje, co mluvíte o schůzích, když program nic takového neobsahoval. Podílel jsem se na organizování všech dvanácti ročníků podzimních srazů AICE, které mají pevný termín. Že zde bylo více němců než našich členů, způsobilo několik příčin. Jednak konáním jiné akce, která se mohla konat jindy, aby jsme jí mohli zúčastnit i my, jednak otřesnými vztahy a přístupem plzeňského TK a v poslední řadě i tím, že výbor ZS tvoří z větší části lidé, kteří na žádné srazy nejezdí a neví o co jde. Takže zajistit vše k naprosté spokojenosti ve dvou lidech je nereálné. Domnívám se, že to byl dostatečný důkaz toho, že pokud má AICE plnit své poslání, musí být v jeho vedení ti, kteří v naší věci neco dělají, mají zájem a neumí jen kritizovat.
Do května příštího roku má být sestaven nový výbor Zemského svazu, jak to dopadne záleží jen a jen na vás všech, kterým další osud našich vozidel a dění kolem nich není lhostejné. |
musím říct že ač jsem z Plzně a nerad bych jí pomlouval i já jsem se zůčastnil tohoto srazu ale jen sporadicky. když jsem totiž zjistil že promluvit zde česky je skoro hřích a stejně vám nikdo česky neodpoví vdal jsem to. s klukama jsem dojel do Přeštic na náměstí a v půl 1 jsem vyrazil směr Plasy "III. Tuning a styling a hifi sraz".
Takže shrnutí auta z D (převážně) krásná soutěže super, ceny jen a jen pro němce a zbytek NO COMENT |
To Krteczek: Vase chyba. Kdyby jste jeli do Frydku-Mistku, vratili by jste se zarucene spokojeni. A na rozdil od srazu AICE jsme jakozto tuzemci zadnou diskriminaci nepocitili, presto, ze i ve Frydku jsme byli poctem v mensine... A jen pro zajimavost: 200,-Kc ucastnicky poplatek, nocleh 50,-Kc za posadku a noc, kava zdarma... Nevim, o kolik Vas obrali v Plzni, ale nevysel by nakonec Frydek levneji i presto, ze je to podstatne vetsi dalka? |
| 11.09.05 - 11:18 |
Krteczek [odepsat]
|
|
Tak jsme se právě vrátili z Plzně. Nevím zda nelitovat že jsme tam vůbec jeli. Celý sraz se totiž odehrával v němčině a my si tam připadali jak národnostní menšina Z mého pohledu byly ve všem docela pěkné zmatky a jako celek považuji sraz za nezvládnutý.
Na druhou stranu bylo pár soutěží a exurzí, které naopak stály za to a za to patří organizátorům velký dík. |
To Mr_Kuj: Jak jsi to psal? Když budou držet pohromadě, tak z toho bude trabantkub?
Jseš si jist že to byl Svatopluk? Nebyl to náhodou Honecker? |
To mamča, Mr_Kuj: A zas su o něco chytřejší |
No, vidim ze o Slovenskej historii vie aspon niekto nieco...:))) Presnejsie mal Svatopluk troch (3) synov, mena nie su podstatne, aj ked si ich z dejepisu pamatam . Na smrtelnej posteli si ich dal zavolat a dal kazdemu do ruky prut, velmi lahko ho zlomili, ale ked im dal do ruky 3 pruty, nedokazali ich zlomit - tym chcel demonstrovat, ze ak pojdu kazdy svojou cestou, velmi lahko ich casom zlomia, ale ak budu drzat pokope....vznikne z toho trabantklub |
To majkl b.b.: To Petr - Nikolčice:
Tak ve zkratce : Pověst o knížeti Svatoplukovi praví, že když už starému knížeti ubývaly síly, zavolal si k sobě své syny, a nabádal je ke svornosti. Jako příklad vzal do ruky jeden prut, a lehce ho zlomil. Pak vzal do ruky několik prutů a snažil se je zlomit, ale nešlo to. Pruty se jen prohnuly a vrátily se zpátky nezlomené. (Viz např. svazek listových per u Trabanta)
Tak hodlal demonstrovat profláknutá, leč pravdivá hesla, jako „v množství je síla“, „proletáři (či jiná zájmová skupina) všech zemí, spojte se“…a vůbec, „nepřátel se nelekejme, na množství nehleďme“…
mamča (monumentálně přihlášená na Martinově PC jako admin |
To majkl b.b.: No, to jsem take v zivote neslysel.... |
To Petr - Nikolčice: Já netvrdím proč, nevím kdo všechno se na organizaci podílel, sám jsem tam ani nebyl Trabantem, ale líbilo se mi to. A když přemýšlím nad tím, co napsala mamča v druhém odstavci, určitě na tom něco bude. Jen nevím, o čem byly ty Svatoplukovy pruty. |
To majkl b.b.: No, to je pravda.... Ale jen proto, ze jej organizoval habr za popory Petra-Brno, Javyho, pana Kytky a dalsich dobrovolniku.... |
Znám současné akce A.I.C.E jen z vyprávění mých synů, ale myslím si, že nejsou úplně o ničem. Např. ten, co pořádal v r. 2004 Autoklub Trabant Brno, byl určitě velmi vydařený. Poprvé v životě si kluci zajeli orienťák, který byl koncipovaný jako někdejší soutěže BOAS, a i když se nejelo podle azimutů, nepočítala se průběžně průměrná rychlost, nebyly průjezdní a tajné kontroly, myslím, že spousta účastníků si hrábla na dno svých motoristických schopností. Celá akce byla dost o odborných znalostech, ale nechyběla tam ani legrace a pohodička. Následující sraz A.I.C.E, který pořádali Plzeňáci, byl trochu jiného ražení, ale rovněž skvělý. Tam zase dostali více příležitostí ryzí amatéři, protože škála úkolů byla velmi různorodá. A o tom to je. Nedělat všechny srazy stejné, to by byla nuda.
A ještě něco : Necháte-li vy mladí zaniknout instituci Trabantklubů, nebude už s vámi nikdo jednat jako s organizovanou skupinou, ale jako s jednotlivci, kteří mají náhodou stejného koníčka. A odtud je jen krůček k tomu, aby naše milované Trabanty nějaké „zelené sdružení“ (nebo jiná lobby) smetlo s velkou parádou s povrchu českých silnic, např. jako ekologickou zátěž, apod. Takže i když se vám zdá schůzování nudné, i v dnešní době je třeba se sdružovat v organizovaných skupinách. Znáte tu pověst o Svatoplukových prutech, né ?
H. Kotková
|
To Címoš: Souhlasím s Krteczkem, že loňskej A.I.C.E. byl moc povedenej. |
To Címoš: Proto take jedu do Frydku-Mistku. Ty to mas stejne daleko, tak prijed take... Bude tam sranda, zadne "schuzovani" a taky nebudeme muset zadnym samozvanym potentatum tleskat za jejich zasluhy, jako nekde na sjezdu UV-KSC... |
To Krteczek: jeste jako doplneni... na tu Sumavu to mam hodne pres 300kilaku a hned po prijezdu po me chteli pres 1500 penez za zucastneni se srazu... V tu chvili jsem byl ochoten to otocit a mazat domu... Ale reseni se naslo... A kdyby nebylo tohoto reseni, byla by na Susickem namesti necela dvacitka aut, misto ctyriceti... |
To Krteczek: Vis, ja tech AICE srazu mam za sebou nekolik... Vzdy jsem jel na druhou stranu republiky. Ale vzdy "na blind" bez prihlasky. Myslis, ze to je tim? Jediny clovek, ktery byl naprosto bezproblemovy a znam ho jmenem byl ing. Kopecek, ale byli tam i jini a s ponekud rozdilnym nazorem... A nezlob se na me, vecernonocni prednasky o 2T olejich a srazy dvoutaktu v nejprisneji chranenem pasmu Sumavy, kde nesmis jet ani po kupe od hotelu, nejsme nekde jinde? Priznej se, chce se ti jet do Plzne a bydlet na kolejich? Nebo bys nepohrdl nekde chatkou a spolecnym posezenim do rannich hodin? |
| 31.08.05 - 15:10 |
Krteczek [odepsat]
|
|
To Címoš: Nemáš úplně tak pravdu... Já byl na tomto sraze loni(pravda jen na jeden den) a byl jsem nadmíru spokojen... Doporučuji.
To ALL: Doplnil jsem nějaké informace o sraze z informačního letáku... |
To Kolenaty: O co bezi na srazech AICE se neda ani popsat, to se musi zazit... Aneb proc jezdit na sraz, kam prijede par aut a kde se schuzuje jak za dob tuheho proletariatu? Maximalne kvuli lidem a tem par autum, z nichz ale nektera stoji za to... |
To Tommy FORSAGE: Nebylo by špatné tady zveřejnit bližší informace. |
| 31.08.05 - 10:53 |
Tommy FORSAGE [odepsat]
|
|
To Kolenaty: Od nás z teamu tam pár aut jede, ale tento víkend se kryje se srazem ve Frýdku a ještě se závody v Mostě... Já jedu sem, protože to není tak daleko a AICE znamená, že by tam mělo být více druhů vozidel vyrobených v býv. DDR než jen Trabanti. |
| 31.08.05 - 10:46 |
Kolenaty [odepsat]
|
|
Jedete tam vubec nekdo? O co vubec na A.I.C.E srazu běží? Jsou tam všechny značky nebo jenom neco? Dík za odpověď |
[1-21]  
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš |
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.356757, 23.02.19 - 05:33:50, uptime : 1 dnů 19 hod 11 min, volné místo : 8584 MB |