Úvod


Přejít na : [Komentáře] [Popis] [Základní informace] [Fotky]

Fotky :

duben 2005
uploadováno 02.04.06 - 20:48.50 stav po koupi-květen 2003
uploadováno 02.04.06 - 20:50.05 květen 2003
uploadováno 02.04.06 - 20:50.39 květen 2003
uploadováno 02.04.06 - 20:52.55 květen 2003
uploadováno 02.04.06 - 20:53.33
květen 2003
uploadováno 02.04.06 - 20:54.15 skvěle vedené vodní hadice
uploadováno 02.04.06 - 20:54.44 oprava skříně-květen 2003
uploadováno 02.04.06 - 20:57.15 oprava skříně-květen 2003
uploadováno 02.04.06 - 20:57.58 oprava rámu-červenec 2003
uploadováno 02.04.06 - 20:58.33
kolečko se polámalo
uploadováno 18.06.06 - 23:28.20 rychlý asistenční vůz (vpravo)
uploadováno 18.06.06 - 23:29.11

Základní informace :
Správce auta :Sam
Další spravované vozy :
Založeno :16.12.05 - 09:37
Poslední změna :30.01.07 - 16:22
 
Majitel :Sam
Jméno auta :Wolf
Typ :BARKAS 1000 skříň
Sekce :Barkas B1000
SPZ :TAH 73-89
Rok výroby :1969
Barva :bílá
Karosérie :skříň
Kategorie :klasik

Popis :

Zakoupen v květnu 2003 od topenářů v dosti žalostném stavu. Tehdy jsem ještě neměl odtahovku,takže bylo rozhodnuto o převozu po vlastní ose.Začalo oživování.V zimě z něj vypustili vodu (používáním fridexu se nezatěžovali) tím způsobem,že akorát sundali hadici dole u chladiče.V bloku chyběla mrazovka,nahradil jí dřevěný špalík,utrženému víčku termostatu pomohly delší šroubky,chladič byl nafouklý ale jen trochu kapal.Po natočení se objevila další závada-nefungovala spojka.Po půlhodině odvzdušňování začala spolupracovat a tak jsme vyrazili.Bratr chtěl zabít dvě mouchy jednou ranou,tak jsme ještě naložili plnou skříň nábytku a vyrazili k domovu.Světel svítila půlka,blinkry nešly vůbec,motor se neustále přehříval,neb díky exelentně vedeným vodním hadicím nebylo možno soustavu odvzdušnit.Dorazili jsme až za tmy,ale v pořádku.
Začala příprava na STK,aby bylo možno Barkas přepsat.Ve zkratce uvádím některé provedené opravy:Vyvaření spodku skříně, výměna pár kolových svorníků (tři kola jsem musel povolovat autogenem),stočení brzdových bubnů,výroba a výměna pouzder pomocného čepu řízení,vyvaření podběhů a podlahy kabiny,výměna tlumičů výfuku (byl tam akýsi z volakeho zapadniho shitu),výměna alternátoru škoda za origo DDR,oprava ovládání spojky,svaření popraskaného rámu,výměna svislých čepů (staré byly natolik zarezlé,že jsem je musel uřezat),výměna předních ložisek (díky roztrhaným manžetám na nich začínala hodovat koroze),výměna manžet poloos a převodovky,výměna vodních hadic a mrazovek motoru a hromada dalších.
Na STK prošel bez problémů (září 2003),předal jsem tedy papíry původnímu majiteli k odhlášení.A čekal jsem a volal jakže to vypadá,a dostávalo se mi samých výmluv proč to ještě není,až z něj vypadlo že všechny papíry ztratil.Po nekonečném urgování tedy vyřídil nové doklady a já se jich konečně po půlroce (květen 2004) dočkal.Musel jsem znovu na evidenční kontrolu a Barkas mohl vyrazit na silnici.
„Topenářský“ motor vydržel do dubna 2005 (divím se že vydržel tak dlouho) ,vůbec se mu nechtělo táhnout,na třetím válci chyběly dva kroužky a kus pístu,o zvuku se bratr vyjádřil,že to jsou „pekelné zvony“.Dostal jiný motor a je zase spokojený.
Je na něm ještě hromada práce ,ale hlavní je že jezdí a že neskončil ve sběrných surovinách kam už měl skoro namířeno.

17.6.06 Kdykoli jedu na moravu,něco se po.ere.Kousek za Telčí upadlo kolo,žádná velká závada,nasadit a jede se dál.O 20km dále se kousla vodní pumpa.Takže vyjelo asistenční vozidlo s potřebnými díly (to modré),v Předíně před kulturním domem či co to bylo se vyměnila hlava a pokračuji dále.Do třetice všeho špatného mi v Brně upadla trubka od vejfucku,takže celou zpáteční cestu se všichni ohlíželi cože to jede za vytuněnou káru:-))

Průměrná spotřeba za rok 2006................11,4 l/100 km
Náklady na km za rok 2006....................4,78 Kč

Aktuality :

V databázi není žádná aktualita.

Komentáře :

 
9.04.06 - 18:17 Chalmi [odepsat]
No klobouk dolů další zachráněnej kousek.

[1-1]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.168706, 24.06.18 - 17:07:09, uptime : 12 dnů 18 hod 21 min, volné místo : 13024 MB
<- červen
2018
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Čouda