Úvod


Přejít na : [Komentáře] [Popis] [Základní informace] [Fotky]

Fotky :


uploadováno 19.08.11 - 11:36.48 
uploadováno 19.08.11 - 11:38.36 
uploadováno 19.08.11 - 11:40.37 stav po koupi
uploadováno 19.08.11 - 11:42.40 
uploadováno 19.08.11 - 11:34.47
myti podvozku-dp Pce
uploadováno 03.07.12 - 09:41.37

Základní informace :
Správce auta :Uzenypes
Další spravované vozy :
Založeno :19.08.11 - 11:17
Poslední změna :19.08.11 - 11:17
 
Majitel :Uzenypes
Jméno auta :
Typ :Barkas B1000
Sekce :Barkas B1000
SPZ :1E58504
Rok výroby :198?
Barva :Modra
Karosérie :valník
Kategorie :pracant

Popis :

Na fotkach ve stavu v dobe koupe, chystaji se opravy, zrejme vc. laku.

Aktuality :

5.06.2012 - brzdy
taa, brzdy hotove:-)
vpredu: nove bubny-jeden s podelnym a druhy s pricnym drazkovanim
Prasatka repasovana.
Nove pakny meli uplne blbe nalepene oblozeni-takze rano vylet do kostelce nad orlici- ve 14.hod meli hotovo-nalepeno nove oblozeni 5mm.
Nove hadice a kratke trubky vpredu.
HBV radeji take novy.
Vzadu budny stocene o trosku vice nez povoluje literatura-nalepeno oblozeni 6mm.

Namontovany lita kola z BMW(hrozna drina pri rizeni ty siroke gumy ale stabilita skvela),vzadu 205/65 R15C
vpredu 195/70 R15C(na tento rozmer casem obuji i zadek).

P.S.: shanim originalni rozmer 6.7x13 se zimnim vzorkem



Komentáře :

 
2.07.12 - 08:26 Uzenypes [odepsat]
To netOpýr: brzdi, jen to trochu tahne ke strane, minule se spechalo pri odvzdusneni tak tam zbyl nekde vzduch, bud to bude tim, nebo serizenim-serizene to bylo jen tak na hrubo.Ale k tvoji otazce-timhle postupem se to da-jak je hbv zality, tak nasava kapalinu a tlaci do trubek.
Jinak v dopravnim podniku Pce maji zajimavy pripravek-zubove cerpadlo na rucni pohon-nasroubuji vicko s hadici od cerpadla na nadobku a plni to tlakem(u karosy je vzduchovy posilovac spojky ovladany kapalinou).

 
30.06.12 - 12:23 rybňa [odepsat]
To Uzenypes: jo, dobrý postup. hlavně, že ti to brzdí. sice nevím, jak to vypadá u Barkasa, ale u W je nutnost prolít HBV kapalinou a počkat, až to samo protlačí k odvzdušňovákům nahoře na rozvodkách. dřív se mně to zdálo velice záludné

 
30.06.12 - 02:40 netOpýr [odepsat]
To Uzenypes: dík za info, takže to brzdí tak jak má?

 
29.06.12 - 13:13 Uzenypes [odepsat]
To Uzenypes: ne trubku-HADICI ze

 
29.06.12 - 10:14 Uzenypes [odepsat]
To netOpýr: jo a uplne nejdriv sem trubku od nadrzky povytahl, aby kapalina natekla az k hbv, tahle metoda sice znamena ze bude kolem trochu zasrano od brzdovky, ale radsi si pod sebe dam nadobu, nez bych resil podtlak:-)

 
29.06.12 - 10:10 Uzenypes [odepsat]
To netOpýr: nejdriv to neslo, povolil sem cidlo tlaku na hbv, aby si nasal kapalinu, a jak to z neho strikalo, dotahl jsem a pote uz to jelo do trubek.
Taky jsem radeji dal sponky na hadici od nadrzky, kdyby nahodou netesnosti prisal vzduch...

 
28.06.12 - 22:30 netOpýr [odepsat]
To Uzenypes: jak ti šly odvzdušnit brzdy, když si měnil i HBV. Musí se (jak se tu řešilo) podtlakem, nebo ti to šlo normálně?

 
28.06.12 - 09:32 Uzenypes [odepsat]
To Standa1443: ja tam ten sedr uz mam od koupe, je to co se montovalo do wart. Jen to napojeni na filtr se mi zda byt z jednokomoroveho...

 
19.08.11 - 11:52 Standa1443 [odepsat]
To Uzenypes: ale je hezký,líbí se mi

 
19.08.11 - 11:50 Standa1443 [odepsat]
To Uzenypes: lepší nechat původní

 
19.08.11 - 11:47 Uzenypes [odepsat]
Hooj, hele kdo tam mate orig. dvoukomorovy karb.?Zajimalo by me napojeni na filtr?
A kolik vam to tak treba zere?

[1-11]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.425774, 20.11.18 - 19:00:07, uptime : 37 dnů 1 hod 10 min, volné místo : 12330 MB
<- listopad
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
D-D-D
Filip
Filip93
Luda
Simpo
Sllawek
Wimpy
Zahajskej