Úvod


Vozy současné
Barkas  

AKTUÁLNÍ STAV : (aneb co se zrovna děje)



TECHNICKÉ ÚDAJE :
r.v. 1978
motor Wartburg 1000 (992ccm, výkon 50hp, moment 100Nm)
12V

délka : 6040 mm
šířka : 1820 mm
výška : 2010 mm
rozvor : 3760 mm
ložná plocha : 4000 mm

počet náprav : 3
z toho poháněných : 1 - přední

pohotovostní hmotnost : 1930 kg
užitečná : 1340 kg
celková : 3270 kg

nejvyšší rychlost : 80 km/h

spotřeba paliva : 14,5l při rychlosti 40 km/h

Fotky k tomuto vozu :

[Zpět]


Komentáře :

 
6.09.04 - 09:09 Krteczek [odepsat]
Tak Barča vyjel na svoji první jízdu. Bez jediného problému absolvoval Trabantsraz ve Vrbně u Blatné. A coby servisní vozidlo a pojízdná montážní jáma se nadmíru osvědčil :-) Více na fotkách v sekci srazy...

 
29.08.04 - 19:15 Trabantolog [odepsat]
[e-mail]
To Monsignor: Zdravim vsechny priznivce dvoutaktu a chtel bych se te zeptat na toho cloveka ze sousedni vesnice co ma odtahovku, ja taky jednu vlastnim a zajimalo by me jestli ma siroky nebo uzky model. Ja vlastnim siroky a shanim jakakoliv technicka data. Prave ted delam generalku celeho zadku, lepe receno ho vyrabim temer cely novy.

 
17.08.04 - 20:52 Krteczek [odepsat]
To David: Zdar. Jak píše brácha - modifikací těchto vozidel bylo opravdu hodně. Nicméně to číslo by tam mělo být. Je tam strašně blbej přístup a není na to vidět. Vezmi baterku, šroubovák a "hledej šmudlo"...

 
17.08.04 - 19:58 David [odepsat]
[e-mail]
To Admin: Čau,tak jsem koukal na to číslo a ono tam není a cívky mám já přidělaný nad převodovkou a ne jako ty vedle motoru

 
15.08.04 - 19:17 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To David: No já jsem na tom podstatně líp, protože vnitřní manžety jsou dobré a vnější mám dělené.
S radou jak to vyměnit ti asi moc neporadím, já to plánoval tak, že vyhodím převodovku. Ta poloosa by měla jít vyklepnout, protože ty klouby jsou nasazené na drážkovaném hřídeli a zajištěné to je jen takovou špérovkou. Ale nikdy jsem to nedělal a díky Bohu to dělat ani nebudu.

 
15.08.04 - 19:09 David [odepsat]
[e-mail]
To Admin: Koukal jsem,že chceš měnit manžety.Já jsem na tom stejně,ale musím vyměnit všechny čtyři a nevím jak.Zkoušel jsem ztáhnout náboje,ale ani za nic nepovolily,buď je tam ještě nějaká pojistka nebo snad nikdy nebyly sundaný.Tak to chci zkusit z druhý strany,buď je-li to nutný vyndat převodovku a nebo nějak vyhnout hnací hřídele z převodovky aniž bych ji vyndal.Mohl bys mi poradit co je asi tak nejjednodušší.

 
15.08.04 - 18:57 David [odepsat]
[e-mail]
To Admin: Zatím fotky nemám,až budou tak ti je hned pošlu a dík za to číslo.

 
15.08.04 - 11:23 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To David: Tak jsem zatím nenašel fotku, kde to číslo mám vyfocené, ale ukážu ti alespoň místo, kde by mělo být. Vše najdeš na této fotce.

 
15.08.04 - 11:13 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To David: Dík za pochvalu.
Jo, číslo kasle je celkem záludné, najdu ti fotku a pak ti sem hodím odkaz. Jinak číslo je umístěné na rámu těsně před cívkami. Také mi dlouho trvalo, než jsem ho našel.
Sháním co nejvíce informací o těchto vozech, neměl bys kdyžtak nějakou fotku toho svého ? Oni se ty odtahovky vyráběly v různých modifikacích, já už jsem viděl dobře 3 úplně rozdílné.

 
15.08.04 - 11:07 David [odepsat]
[e-mail]
To Martin: Čau,klobouk dolů,do čeho jste se pustily,mám taky šestikolku,zatím nepojíznou,ale pracuju na tom.Teda jako vy ji sežranou nemám,u mně jsou to jen přední blatníky a úložné prostory pod nástavbou a to ji mám určitě ještě starší a má úplně jinou nástavbu.Zajímalo by mě,kde mám najít číslo káry,jinak hodně štěstí s barčou.

 
2.08.04 - 11:53 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To Petr - Brno: Díky za podporu !
Práce je to neskutečná, ale věřím, že to bude stát za to. Doufám, že se uvidíme na sraze ve Vrbně. Ale asi Barča bude ještě se starým lakem popř. s přípravou na lak nový.

 
20.07.04 - 22:14 Petr - Brno [odepsat]
[e-mail]
Tak toho Baryna Vám závidíme, ale tu práci s ním ne, tak ať se Vám povede, držíme palec. P.S. Určitě nepřijede na sraz prázdnej, že ?

 
10.07.04 - 22:19 vasek [odepsat]
[e-mail]
gratuluji všem majitelům vozidla Barkas k tomu, že toto báječné vozidlo i když ne naší výroby udržují v chodu. Já jsem do současné doby vlastníkem několika jedinců a snažím se je uchovávat v provozu.

 
21.06.04 - 06:39 Monsignor [odepsat]
[e-mail]
Čau,prosímtě,nevíš kde by se dalo sehnat schéma elektriky na vůz? Odešly mě blinkry a nevím co s tím,původní majitel byl asi prase-je v těch drátech trochu nepořádek..Našel jsem na německým webu,takovej úsměvnej obrázek,posílám Ti ho na mail:)

 
20.06.04 - 14:41 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To peple:
Díky za podporu, to potěší. Včera se mi povedlo připravené kousky nosníku vrátit zpět na původní místo ! Takže rám je opět (téměř) kopletní !

 
19.06.04 - 18:58 peple [odepsat]
[e-mail]
Mám z tebe radost! A držím ti palce. Sám totiž dávám do kupy VW T1 BUS(ponorka)8 míst r.v.1962, a tak vím co to znamená "restaurovat" automobil půl metru od země nahoru.

 
14.06.04 - 16:36 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To Danny: No jasně ! Budu vděčný za jakýkoliv alespoň trochu použitelný naviják, i když to ještě chvíli potrvá, než jej budu moci použít...

 
10.06.04 - 06:45 Monsignor [odepsat]
[e-mail]
Blahopřeju ke koupi vozu, Barkas má styl! Jeden člověk ze sousední vesnice má taky odtahovku, normálně v provozu,minule jsem ho pozoroval v akci, celkem sranda:) Taky mám doma jeden kousek,8míst.mikrobus,právě prochází oživovací procedurou před prázdninovou cestou do maroka. Přeju hodně zdaru!

 
8.06.04 - 23:51 Danny [odepsat]
[e-mail]
Cus chlapi, pokud chcete aspon provizorni rucni navijak tak muzu poskitnout je na kliku ale trabose to na korbu vytahne v pohode, jen to chce rychle tocit klikou. hi hi hi

 
28.05.04 - 12:22 Libor [odepsat]
[e-mail]
To Zuzka: Já zdravím Zuzku, je s podivem, že ženská má zájem o takovéto vozy
já jeden takový také vlastním
Libor

 
18.05.04 - 21:09 Zuzka [odepsat]
[e-mail][ICQ]
Zdravim fsechny Kotkovic trabantisty a musim rict, ze je opravdu sqely, ze jste si barkase koupili. Fandim vam a drzim palecky, at to vsechno frci, kola se toci, brzdy brzdi, klakson troubi, sterace stiraji.....:o))

[1-30]   [31-51]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2017 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.109578, 12.12.17 - 13:20:11, uptime : 340 dnů 14 hod 53 min, volné místo : 13527 MB
<- prosinec
2017
->
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
Hraboštraboš Hlodavec
Taťka Šmoula