14.11.2004 HOTOVO !!!
Je opravdu hotovo. Trabantík bude v tomto týdnu předán své majitelce a ta již bude pokračovat v jeho dalších úpravách. Doufám, že se jí trabantík bude líbit a že ho bude nadále zvelebovat :-)
A jak to nyní vypadá neleznete ZDE.

4.-5.11.2004 Příprava před srazem
Trabantíka se snažíme uvést do provozuschopného stavu. Už dostal motor s novou spojkou, novou převodovku, byla mu zapojena elektroinstalace, která se rovnou předělala na 12V. Nyní se pracuje na brzdách. A když to všechno dobře dopadne, uvidíte toto dílo na srazu !

22.-26.10.2004 Lakování a ustrojování
Ačkoli v to již nikdo nedoufal, počasí se umoudřilo a dovolilo nám trabantíka úspěšně nalakovat ! A tak se celý týden nedělalo nic jiného, než že se brousilo, kitovalo a sem tam něco povařilo.
Pak přišlo na řadu lakování, kterého se ujal Tomáš s Honzou. A výsledek ?
Trabatík dostal krásnou novu akrylátovou bílou barvu ! Už se to pomalu zase dává dohromady, ale bude to ještě boj, celé úterý jsme s Tomášem trávili jen usazováním dveří, ale snad máme tu nejhorší práci za sebou...
Takže TAKHLE TO NYNÍ VYPADÁ !

24.9.2004
Konečně jsem měl možnost prohlédnout si trabantíka ve dne ! Přestože byl omšelý, trošku bouraný na předek, tak kasle byla ve velice dobrém stavu. Nikde ani stopa rzi. Jediný problém je, že původní majitel trošičku vytvaroval předek o nějakou pevnou překážku. Proto bude potřeba vyměnit přední část, tzv. "brejle" a dorovnat PP podběh, aby tam pasoval PP blatník z trabantíka Jitka #1. Nakonec Tomáš sundal oba přední blatníky a nejspíše se oba vymění za blatníky z Jitky #1.

Zatím se pracuje na příravě pro nový lak. V nejbližší době se bude rozhodovat jakou výslednou barvu bude trabantík mít.

Každopádně se použijí již zmíněné přední blatníky, obě kapoty, oba nárazníky a prahy z Jitky #1.

22.9.2004
V tento den bylo domluveno, že si pro trabantíka v 19.00 přijedeme. A tak jsem vyjel s Barkasem a po zaplacení sjednané částky jsme trabantíka naložili a vydali jsme se na cestu domů. Ještě k tomu nakládání. Ačkoliv Trabantík neměl brzdový válec, velmi vydatně brzdil a tak nebylo úplně snadné ho na Barkase ručním navijákem vytáhnout. Docela jsem si máknul :-)
Na zahradě jsem nechal Barkase s naloženým trabantem a jeli jsme ještě v noci zpět do Prahy, kde mě čekaly další den nějaké povinnosti. A tak jsem ani pořádně neviděl, co jsme to vlastně přitáhli. Ale velmi jsem se těšil, protože jsem nevkládal velké naděje do 38 let staré kasle...

21.9.2004
Tomáš našel v annonci inzerát na Trabanta za 1000,- Kč s karosérií ve velmi dobrém stavu. A tak nelenil a ještě večer se na ten zázrak jel podívat.
Dorazil ještě za světla a trabantíka okoukl.
Jednalo se o rok stojícího trabantíka, r.v. 1966, ale karosérie se zdála být opravdu ve slušném stavu. Jinak byl trabantík silně okuchán a chybělo mu pár podstatných součástí (motor, brzdový válec, ruční brzda a mnoho dalšího). Právě problém s nefunkčními brzdami volal po využití služeb našeho Barkase.